תרומה צבאית: אירוע תרומת שיער של חיילות צה"ל. באדיבות דובר צה"ל

תרומה צבאית: אירוע תרומת שיער של חיילות צה"ל

אתמול (יום ב') נערך אירוע תרומת שיער, אליו הגיעו חיילות מכלל חילות ואגפי צה״ל. האירוע נערך בשלישות ברמת גן וכל התרומות הלכו לעמותת "זיכרון מנחם", שתכין משיער החיילות פאות לחולות סרטן

צה"ל לא פעם לוקח חלק ואף מארגן אירוע תרומה לחברה הישראלית. אתמול (יום ב'), התאספנו חיילות מכלל חילות ואגפי צה"ל בשלישות ברמת גן, ולקחו חלק במבצע תרומת שיער לעמותת "זיכרון מנחם", אשר תכין משיער החיילות פאות לבנות חולות סרטן. אנחנו התרגשנו, ואתם?

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

אתמול (יום ב'), בלב רמת גן, התאספו להן חיילות מכלל חילות ואגפי צה״ל, מוכנות ומתרגשות לתספורתן החדשה. לא, לא מדובר בפגישה במספרה השכונתית, אלא במפגש תרומה צה״לית לעמותת ׳׳זיכרון מנחם״ בשלישות הראשית, בהובלת אגף התקשוב וההגנה בסייבר. העמותה, אספה את שיער החיילות ותכין ממנו פאות עבור בנות חולות סרטן.

אירוע ההתרמה התקיים בשיתוף עם העמותה ונערך במשך כשעתיים, במהלכן הגיעו החיילות המתרגשות, בזוגות ובשלישיות, ותרמו יחד יותר מ-30 צמות. הן הסתרקו, ובעזרת מתנדבות העמותה קלעו צמות, אותן ספר מטעם העמותה גזר.

© דובר צה"ל

את האירוע יזם רס״ר (רב סמל ראשון) הקמפוס הטכנולוגי ברמת גן של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, רב סמל אסף ברוכים. את הרעיון לאירוע, שאב מהיחידה הקודמת בה שירת, והחליט ליישם את הרעיון בכל יחידה שיגיע אליה בעתיד. ברוכים משתף אותנו כי ״אני שמח על ההירתמות והתרומה, המון חיילות באו לתרום ואנחנו שמחים מאוד על כך״. 

ליאור פז, שהגיעה למבצע ההתרמה, משרתת כתכניתנית באגף התקשוב וההגנה בסייבר. פז דיברה איתנו וסיפרה לנו מעט על תפקידה, "אני מפתחת מערכת משאבי אנוש בתחום המילואים בצה"ל. אני מרוצה מאוד מהתפקיד ומהאנשים שעובדים איתי". 

ליאור פז
ליאור פז © דובר צה"ל

זו לא הפעם הראשונה שפז תורמת את שיער, ״היה לי חשוב מאוד לתרום. זו הפעם השנייה שאני תורמת ואני שמחה שיש לי את הזכות להעניק ולשמח נשים אשר נאבקות במחלת הסרטן. קשה לי לתאר את ההרגשה המדהימה שהייתה לי בפעם הראשונה שתרמתי, זה היה אחרי הרבה שנים שלא הסתפרתי. היה לי מאוד קשה להפרד מהשיער, אבל זה היה שווה את זה. מאוד התרגשתי שיכולתי לשמח מישהי אחרת ולראות את מכתב התודה שכתבו לי מהעמותה, מאז הארכתי שיער כדי שאוכל לתרום שוב״.

"זו הייתה חוויה מאוד משמעותית, תרמתי ביחד עם עוד חברה טובה וזה בהחלט רגע שאזכור מהשירות", אומרת לנו פז על חווית התרומה כחלק מהשירות הצבאי שלה. 

 

הכתבה נכתבה בשיתוף עם דובר צה"ל

 

תגובות