המירוץ לכיסא - רצים לבחירות בגרסה חכמה.

המירוץ לכיסא - רצים לבחירות בגרסה חכמה

רוצים לקדם את המועמד שלכם לבחירות? אתם כבר לא חייבים להתפקד במטה המפלגה, אתם יכולים לעשות זאת בלחיצת כפתור. כל הפרטים

עולם המובייל הופך מיום ליום לקרקע חשובה בסצנת הבחירות הנוכחית, שבאמצעותה יכולים השחקנים לבטא את דעתם הפוליטית, לתגמל ולהעניק יתרון למפלגה ו/או למועמד המועדף עליהם.

במשחק המובייל החדש, "המרוץ לכיסא", שפותח ע"י חברת המשחקים הישראלית 42 Gaming, כל משתמש יכול לסייע למועמד שלו לבחירות לתפוס כמה שיותר כסאות. כאשר הניקוד של השחקן הוא ניקוד מצטבר עבור המפלגה שהוא תומך בה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק מעורר הומור והנאה לצד בחירות רציניות ועמוקות, עקב כך שהוא מלווה בדמויות קריקטוריסטיות בהשראת המתמודדים לבחירות ובדיבוב.

איך משחקים?

המרוץ לכנסת הוא מרוץ מלא תלאות. ככל שתנסו להתקדם ולצבור כמה שיותר כסאות כך מתמודדים של המפלגות האחרות ינסו לעצור אתכם. בחירה של כיסא מלווה בקבלת "הטבות" נוספות, אשר ביניהן: מעטפות שמנות, שתיקה בחקירה, נהג צמוד וכדומה.

לפני כל משחק תבחרו את המתמודד שיקבל את הנקודות שתצברו. בסוף המשחק הנקודות יועברו למרכז הנתונים שיציג לכם את מצב הנקודות שהצטברו בארץ ב-24 שעות האחרונות, עבור כל מפלגה, בצורה של מנדטים.

 

כדי לעזור למפלגה שלכם לעלות בסקר של "המרוץ לכיסא" ואולי גם להשפיע על דעת הקהל, צברו עבורה כמה שיותר נקודות. כל מה שעליכם לעשות זה להחליק את האצבע לצדדים ולמעלה כדי לגרום למתמודד שלכם להתחמק ולקפוץ מעל המתחרים שלו. עליכם להגיע מבחירות לבחירות לפני שיגמר לכם הזמן.

שוחחנו עם חגי נוה, מנכ"ל חברת המשחקים שפיתחה את המשחק ולשאול אותו שאלות שסיקרנו אותנו. פתחנו שואלנו אותו איך נולד הרעיון לפתח את המשחק וענה כי "בדרך כלל במערכות הבחירות אנו נחשפים לסקרים חיצוניים שלא הייתה לנו השפעה עליהם. בנוסף כולם מתווכחים לאיזו מפלגה להצביע ומנסים להשפיע על דעת הקהל.

לפיכך, החלטנו לשנות את כללי המשחק ולאפשר לקהל להשפיע על דעת הקהל באמצעות משחקים. כך למשל ניתנת גם ההזדמנות לבני נוער, שדעתם חשובה מאד, להשפיע באופן ישיר על דעת הקהל בארץ. בעצם במהלך המשחק, כל שחקן צובר נקודות עבור המפלגה שאותה הוא רוצה לקדם. הנקודות נצברות מכל הארץ, ובסוף כל משחקון מופיע בעצם סקר המבוסס על הנקודות שהתחלקו בין המפלגות. הטבלה משתנה כל הזמן וכל אחד יכול להשפיע הרבה מעבר ל"קול אחד" אלא להעניק למפלגה שלו הרבה נקודות".

לאיזה קהל יעד מיועד המשחק?

"המשחק מיועד לשחקנים שרוצים להרגיש שתוך כדי משחק מהנה וכיפי, הם עושים משהו בעל משמעות ומשפיעים על הבחירות של אנשים. אנשים רבים משחקים במשחק ונחשפים פעם אחר פעם לתוצאות הסקר הלא מייצג הזה. למרות שאינו מייצג, הוא נותן איזושהי תמונה על מה מתרחש, וכידוע גם זה לכשעצמו משפיע על הקולות ה"צפים" שאינם יודעים במי לבחור וילכו עם הטרנד".

מי 3 המתמודדים ששיחקו עימם הכי הרבה פעמים?

"הראשון הוא השילוב של ציפי ובוז'י "ציפוז'י", דמות בעלת שני ראשים שזכתה למספר המשחקים הגבוה ביותר. השני הוא באופן מפתיע אריה דרעי. כנראה האפליקציה התגלתה לתומכי ש"ס והם לא מפסיקים לשחק. השלישית היא זהבה גלאון שכנראה מצאה גם הרבה תומכים במשחק".

מי הפוליטיקאי שעצר הכי הרבה פוליטיקאים אחרים?

"ליברמן. מאיזושהי סיבה לא ברורה, רב השחקנים נתקעים כשהם מגיעים לדמות של ליברמן במשחק."

מוכנים לרוץ לבחירות? ההורדה זמינה הן לאפל והן לאנדרואיד

תגובות