עדכון באינסטגרם: ה-IGTV יתחיל להופיע גם במסך הבית. צילום: Fotolia

עדכון באינסטגרם: ה-IGTV יתחיל להופיע גם במסך הבית

בקיץ האחרון הציגה הרשת החברתית את ה-IGTV, פלטפורמה שבאה להתחרות ביוטיוב ולאפשר שיתוף סרטונים ארוכים יותר מדקה. אם עד עכשיו הצלחתם להתחמק מהם, כבר לא תוכלו

ביוני האחרון אינסטגרם החליטה שהיא רוצה להאריך את משך הסרטונים שניתן להעלות אליה, כדי להוות פלטפורמה למגוון רחב יותר של תוכן. הצעד נועד להיות במה ליוטיוברים ויוצרים כדי שלא יהיו חייבים להעלות במקומות אחרים, ויישארו באינסטגרם. אמנם מאז היא דוחפת את ה-IGTV לעמוד ה-"explore", אבל היא לא מסתפקת בזה. זה הזמן להתחיל להתרגל אל הסרטונים הארוכים באמת, כי הם יופיעו גם במסך הבית שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז בהחלט אחרי מאמצים רבים לגרום למשתמשים לראות IGTV, שכוללים גם הוספה של נקודה אדומה על סימן ה-IGTV כדי למשוך אתכם, התוצאות לא הגיעו לציפיות של החברה ולכן היא החליטה להגביר את החשיפה. מצד אחד זה צעד יפה וחכם לגרום לעוד פיצ'ר של האפליקציה להיות פופולארי. זוכרים שהסטוריז של אינסטגרם היו לא באופנה לעומת סנאפצ'ט? אז ככה. בצד השני משתמשים רבים יראו את זה כעדכון מעיק ומיותר.

אם אתם לא עוקבים אחרי אף עמוד שמעלה תוכן לשירות הזה אז אין לכם מה לדאוג, אתם תראו רק תוכן של העמודים שאתם עוקבים אחריהם. אנחנו רק מקווים שזה יצליח ואינסטגרם לא תחליט להביא למסך הבית גם עמודים שאתם לא עוקבים אחריהם כדי לפרסם את השירות. אנחנו גם מקווים שזה לא יגרום לעמודים להפסיק להעלות לשם תוכן, כדי לא להבריח עוקבים.

 
 
תגובות