שיאומי משיקה בישראל את ה-Mi Mix 3 בעל סליידר מגנטי. צילום מסך מיוטיוב

שיאומי משיקה בישראל את ה-Mi Mix 3 בעל סליידר מגנטי

ענקית הטכנולוגיה הסינית, בשליחות קבוצת המילטון היבואנית הרשמית של המותג, השיקה השבוע בארץ את מכשיר הדגל החדש בסדרת Mi Mix. בגודל 6.39 אינץ', מסך מלא נטול שוליים, מצלמה קדמית כפולה נסתרת תחת סליידר ועם מחיר של 2,500 שקלים בלבד. הכירו את ה-Mi Mix 3

חברת שיאומי הסינית החליטה להוסיף למכשיר הדגל החדש שלה פיצ'ר שעוד לא נראה כמותו בשוק הטלפונים החכמים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסליידר החדשני מציב סטנדרט חדש בתצוגת המסך בדור הסמארטפונים ומאפשר תצוגה קדמית מלאה הודות למצלמה הנשלפת. העיצוב המינימליסטי נטול השוליים מייצר יחס של 93.4% בין המסך לגוף המכשיר. באמצעות הסליידר, המשתמשים יוכלו לענות לשיחות, לצלם, לבדוק את מזג האוויר, לפתוח את האפליקציה האהובה עליהם ולהגדיר מגוון פונקציות הנמצאות בתפריט המכשיר.  

 
 
המכשיר גם כולל מסך מלא נטול שוליים AMOLED בגודל 6.39 אינצ' ברזולוציית 2340×1080. בעל מעבד Qualcomm® Snapdragon 845 בעל 8 ליבות ובמהירות של GHz 2.8, זיכרון אחסון 128GB וזיכרון מעבד GB6 ראם. המכשיר גם מתהדר בלא פחות מ-4 מצלמות: מצלמה קדמית ראשית בת MP24 ומצלמה משנית בת MP2, צמצם F/1.8 ופוקוס אוטומטי כפול DPAF. החלק האחורי של המכשיר מצויד בשתי מצלמות בנות MP12 כל אחת, פלאש מונוכרומטי, פוקוס אוטומטי כפול DPAF וייצוב תמונה אופטי. בנוסף ניתן יהיה לטעון את המכשיר באופן אלחוטי עם מטען שמצורף באריזת המכשיר. וגולת הכותרת היא מחירו שעומד על לא יותר מ-2,500 ש"ח, מחיר שנחשב לנדיר היום בשוק, וידיע בצבע שחור לחנויות.
הMI MIX 3
הMI MIX 3 © צילום: שיאומי יח"צ

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל: "אנחנו שמחים להמשיך ולהרחיב את ליין הסמארטפונים של שיאומי בישראל עם מוצר דגל נוסף. ה-Mi Mix 3 מביא עמו מבנה חדש, ייחודי ובעל שוליים דקים מאי פעם. שילוב הסליידר עם מצלמת הסלפי מאפשר לצמצם משמעותית את היחס בין המסך לגוף המכשיר ל-93.4%, מה שהופך אותו לאחד המכשירים המובילים בקטגוריה. ה-Mi Mix 3 יציע יכולות צילום ברמה גבוהה מאוד לצד נתוני זיכרון ומעבד מצוינים. כיבואן הרשמי של שיאומי בישראל, קבוצת המילטון שמחה להציע לצרכן מכשיר מצטיין במחיר מעולה ועם אחריות של יבואן רשמי". 

 

תגובות