ההמתנה לאוטובוס הופכת לאינטראקטיבית. תחנת האוטובוס האינטראקטיבית. צילום: יחסי ציבור

ההמתנה לאוטובוס הופכת לאינטראקטיבית

חברת "ספרינג" משיקה תחנות אוטובוס אינטראקטיבות שמאפשרות לנוסעים לצפות בקטלוג העדכני של החברה, תוך כדי האזנה למוזיקה קצבית ברקע. מדובר בפיתוח שככל הנראה, חברות נוספות יירצו להשתמש בו

על תחנת האוטובוס הווירטואלית הראשונה בישראל כבר שמעתם? הכירו את תחנת האוטובוס החדשה שעוצבה עבור מותג ההנעלה "ספרינג", שמספקת לנוסעים המתנה חביבה במיוחד.

במהלך ההמתנה, יכולים הנוסעים לצפות במסך האינטראקטיבי ולהנות מחווית ביקור בחנות המקוונת של החברה תוך כדי הכרת המוצרים החדשים שנמכרים בסניפי הרשת.

הקמפיין מבוסס כולו על קונספט מוזיקלי ואווירה צעירה. הקונספט המיוחד פותח על ידי חברת JCDecaux, בשיתוף SMOYZ. ב-JCDecaux החליטו להתמקד ביצירת אווירה של חופש, מוזיקה, טכנולוגיה וצבעוניות במקום מרכזי אחד - תחנות אוטובוס.

התחנה האינטראקטיבית. צילום: יחסי ציבור.
התחנה האינטראקטיבית. 
תגובות