המונדיאל יפיל את הרשתות הסלולריות?
המונדיאל הקרוב יקבל את החשיפה התקשורתית הגדולה בעולם. עם המון פעילות דרך רשתות החברתיות - צילום סלפי או סתם לדבר עם מישהו. איך הרשתות הסלולריות לא יקרסו? כל הפרטים
סרגון נטוורקס, המומחית מספר אחת בשוק ה-hauling האלחוטי, מסכמת שניה לפני תחילת מונדיאל 2014, 3 שנים של צמיחה עצומה בפעילותיה בדרום אפריקה בכלל ובברזיל בפרט. על מנת לתמוך ברגעי השיא ובתעבורה הרבה שצפויה לרשתות, סרגון נטוורקס עשתה השקעות עצומות בשדרוג תשתיות התקשורת במדינה לרשתות דור 3 ו-4, עם התחייבות של הממשלה להגיע לרישות מלא של המדינה לתשתיות דור 3 עד 2018.
עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:
סרגון נכנסה לשוק הברזילאי בתחילת שנות ה-2000, אך פריצתם הגדולה בשוק החלה רק לפני כ-4 שנים. מאספקת ציוד למפעילה סלולרית אחת, הגדילה סרגון את נפח הפעילות שלה במדינה וכיום היא עובדת עם כל ארבעת חברות הטלקום (Vivo ,Claro ,Oi , TIM), החולשות על 97% מן השוק הברזילאי.
מכירות החברה בדרום אמריקה, ב-3 השנים האחרונות הסתכמו בלמעלה מ-400 מליון דולר, כאשר כמחצית ממכירות אלה התבצעו בברזיל. הגידול המשמעותי במכירות הוביל למצב שבו סרגון מחזיקה ב- 30% משוק תשתיות הבקהול האלחוטי בברזיל – שוק שצפוי להמשיך לגדול ולצמוח גם בשנים הבאות.
לדברי עמית אנצ'יקובסקי, מנהל פעילות סרגון בדרום-אמריקה, "אחת הסיבות להצלחה הגדולה שלנו בברזיל, במיוחד בעת היערכות המדינה לקראת המונדיאל, טמונה בפשטות ובמהירות ההתקנה של הציוד שלנו. לשם השוואה, זמן הפריסה של סיב אופטי על פני 10 ק"מ עומד על חודש ימים. עורק אלחוטי של סרגון על פני אותם 10 ק"מ, ניתן להתקין בתוך יומיים בלבד. כמו כן, במדינה עם תוואי שטח מגוונים כמו ברזיל, קל יותר להקים רשת אלחוטית מאשר לחפור תעלות לסיבים אופטים."
על פי נתוני חברת המחקר BuddeComm, שוק הסלולר הברזילאי מהווה כשליש ממשתמשי הסלולר באמריקה הלטינית, כולל האיים הקריבים.
סרגון ספקית בין לאומית, בעלת התמחות והמובילה של פתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית) - שקשורות בקיבולת גבוה לרשתות אלחוטיות מתקדמות, שמציעה מגוון פתרונות חדשניים. הפתרונות של סרגון נועדו למפעילי הסלולאר ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלות אחזקתן.