הזאב שייקח אתכם כל הדרך לרשתות החברתיות
רוצים לעקוב אחר שחקן אהוב או זמרת ממש טובה? רוצים לוודא שאתם לא שוכחים או מפספסים שום דבר? האפליקציה Wolflo תוודא את זה. כל הפרטים
בכדי לעקוב אחר השחקן האהוב עליכם או סתם זמרת שיודעת לשיר, עליכם לעקוב אחר כמה וכמה רשתות חברתיות. קמו חבורה של אנשים וחשבה שחיבור כל הרשתות יעזור למעקב מלא. איך הם עשו את זה? איך זה יעזור לנו?
עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:
Wolflo היא למעשה אפליקציה שמרכזת בתוכה 16 רשתות חברתיות שכאשר באים לחפש נושא, האפליקציה תתן לכם כל מה שמדבר על הנושא. עיקרון זה יעזור למעריצים לעקוב אחר מושא הערצתם בצורה הטובה ביותר. לקחנו לשיחה אישית את יזם הרעיון גל שפיגלרבן ואת מנהלת השיווק שרי נוי.
"הסיפור די מוזר. רכשתי אצל אבא של גל אופניים ואת האמת הוא התחיל לספר על הבן הגאון שלו. על איזה אפליקציה שהוא עושה" שרי מספרת לנו איך השניים הכירו.
איך בעצם בא הרעיון להקים כזאת אפליקציה ?
גל מספר: "אני כחובב קבוצת NBA מוכרת, הבנתי שאנו לא יכולים לנווט בין המון רשתות חברתיות בשביל לקבל עדכונים מלאים. ברגע שיצרנו את הפלטפורמה הזאת אנחנו יודעים לאגד 120 אלף נושאים מחמש מדינות שונות (ישראל, קנדה, ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה) בשלל הנושאים".
מפורסמים רק נעזרים בכל הסיפור, מכיוון ש"בעצם המפורסם יכול לתת לקהל מעריציו את כל התכנים שהוא העלה באותו מקום ושהמעריץ ירכוש תכנים ברשתות שהוא אפילו לא מודע לקיומן" נאמר לנו. זה רק מפרסם את המפורסם יותר.
שאלנו אותם על כמות המשתמשים והם ציינו כי "כיום משתמשים באפליקציה כמה מאות משתמשים שחוזרים לשימוש יום יומי, המטרה היא 40 אלף משתמשים שחוזרים מדי יום על מנת לגייס כסף ולצאת לשוק האמריקאי".
למה דווקא לשוק ההוא?
"המשתמש האמריקאי יידע להעריך את האפליקציה הרבה יותר. ישראלי ממוצע משתמש ב2-3 רשתות חברתיות לעומת הצרכן האמריקאי שמשתמש ב11-12 רשתות לצריכת תכנים. אמריקה היא רק דוגמה אחת, כאשר אנחנו רוצים להיכנס גם לשוק הקנדי, האוסטרלי וכן הבריטי כי הצורך שם גדול יותר".
איך בעצם הצרכן מחפש תחומי עניין?
"יש שני אפיקים: אפיק אחד הוא שאתה מחפש על דמות או קבוצה שמתחזקת בעצמה רשתות חברתיות. באפיק השני יש את כל תחומי העניין שמדוברים אך לא מחזיקים רשתות חברתיות (AKA דולפינים; בולונז ומה קורה בקייב), כל אלה ניתנים לחיפוש כפריטים ולא כמפרסמים".
עד כמה האפליקציה יכולה להתפתח?
גל: "לדעתי האפליקציה יכולה להגיע מאוד רחוק, משום שאין בן אדם בעולם שלא פותח עדכונים מדי יום וכל אחד בתחומי עניין שונים, אבל כל אחד מתעדכן באיזושהי דרך. בנוסף אנחנו לא מחפשים פריצה מטורפת אלא עלייה מתונה, הגדלה של מספר המשתמשים. לאט האנשים יתחילו לזרום ולהבין את זה".
ההורדה זמינה לכל משתמשי הסמארטפון, הן באנדרואיד והן באפל.