צפו: הקמפיין לשמירה על הבולבולים חוזר. שומרים על יחסי מין מוגנים. צילום: פייסבוק

צפו: הקמפיין לשמירה על הבולבולים חוזר

גם השנה החליטה חברת הקונדומים "דורקס" להשיק את הקמפיין לשמירה על הבולבולים באמצעות סרטון הומוריסטי במיוחד. בנוסף, מנסה החברה לגייס שניים וחצי מיליון שיתופים לקמפיין בכל העולם, שיומרו לתרומות

שומרים על יחסי מין בטוחים. חברת הקונדומים העולמית דורקס השיקה קמפיין לגיוס תרומה של שניים וחצי מיליון קונדומים, שיתרמו לעמותות ואגודות שפועלות למלחמה במחלות מין ובמקרה של ישראל, הוועד למלחמה באיידס. 

במסגרת הקמפיין, יכולים הגולשים להכנס לעמוד הפייסבוק של דורקס ולשתף את תמונת הקמפיין. כל שיתוף שכזה יצליח לגייס קונדום נוסף שייתרם על ידי חברת הקונדומים לעמותות והאגודות השונות.

יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס, מביע דאגה ואומר כי "על אף כל המאמצים, נראה שגם ב-2012 המספרים ממשיכים לטפס וכמות המתגלים החדשים רק תלך ותגדל, כשבעים אחוז מהישראלים מעולם לא נבדקו ל–HIV מה שמעלה את החשש שהמספרים הנכונים גדולים משמעותית מהמספרים הרשמיים".

לדברי חברת רקיט בנקיזר, המשווקת את המותג דורקס בעולם, המספר שניים וחצי מיליון הינו מספר האנשים שנרשמו כנשאי איידס בשנה החולפת. בסופו של יום כל השיתופים בפייסבוק ובטוויטר, יזכו את הוועד למלחמה באיידס בישראל, בתרומת קונדומים, כמספר השיתופים. אבל לפני הכל, הבאנו לכם את סרטון "ארבעה כללים לשמירה על הבולבולים", שבהחלט יותיר אתכם עם חיוך על הפנים. 

שומרים על הבולבולים. הגרסה הישראלית לקמפיין העולמי.
תגובות