טוויטר מחקה את פייסבוק. שווה או סתם שיווק?. צילום: צילום מסך מהאתר

טוויטר מחקה את פייסבוק. שווה או סתם שיווק?

ביום שלישי האחרון השיקה הרשת החברתית הפופלארית בעיקר בארצות הברית עיצוב חדש ועדכני הדומה מאוד לעיצוב החדש של פייסבוק. האם העיצוב החדש באמת משנה? כל הפרטים בכתבה

והנה שוב הגיע חג הפסח, התקופה שבה בדרך כלל נוהגות הרשתות החברתיות וחלק גדול מהאתרים האינטרנטיים להשיק עיצוב חדש לאתר. אז השבוע, כשבועיים לאחר ההשקה של העיצוב החדש בפייסבוק החליטה חברת טוויטר העולמית להשיק עיצוב חדש משלה. העיצוב החדש הדומה מאוד לעיצוב ה-"Timeline" של פייסבוק, ייכנס לתוקף בתקופה הקרובה בהדרגתיות עד אשר יגיע לכלל המשתמשים.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

אז מה כבר כולל העיצוב החדש שכולם מדברים עליו? הפרופיל החדש כולל תמונת משתמש גדולה יותר ותמונת נושא בהתאמה אישית. טוויטר מדגישה את הציוצים של המשתמש האישי על ידי הצגת הציוצים האישיים בצורה מעט יותר גדולה מכל שאר הציוצים.

בנוסף, ניתן להצמיד ציוצים לחלקו העליון של ציר החדשות, ומתחת לתמונת הפרופיל ניתן למצוא מידע בסיסי על המשתמש וגם תמונות וחברים. ההבדל האמיתי היחיד בטוויטר הוא שעל פרופיל המשתמשים של טוויטר, תמונות ממוקמות מתחת העוקבים שלך, ואילו בפרופיל הפייסבוק להיפך.

תגובות