לא מורווחים? השחקנים שהרוויחו "מעט" על סרטים. צילום מסך מיוטיוב

לא מורווחים? השחקנים שהרוויחו "מעט" על סרטים

הרבה לפני "סערת גל גדות" על סכומה הזעום (יחסית) שעשתה על תפקידה בוונדר וומן, היו עוד מספר שחקנים גדולים בהוליווד שקיבלו סכומים נמוכים על תפקידים בסרטים גדולים, אז מי וכמה? קבלו!

אמנם לנו אלה נשמעים כמו סכומים מטורפים שהיינו מתים לקבל כמשכורת, אך לשחקני הוליווד צ'ק על סך 300 אלף דולר נחשב לסכום "נמוך" יחסית. לשם כך הבאנו לכם את השערוריות המפורסמות על הסכומים ה"נמוכים" ששחקנים הרוויחו על תפקידם בסרטים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל גדות- וונדר וומן

גל גדות אולי מגלמת את דמותה של וונדר וומן וגורפת על כך שיאים ומועמדויות רבות, אבל כאשר פורסם כמה כסף היא הרוויחה הדבר יצר סערה לא קטנה. התברר כי גל הרוויחה על כל סרט בתפקידה של וונדר וומן סכום 'זעום' של 300 אלף דולר, כנראה שמדובר בסכום רב, אבל במונחים הוליוודים ובייחוד בסרט כל כך מבטיח ומצליח, מדובר בסכום נמוך יחסית.

 

ג'ונה היל – הזאב מוול סטריט

לפעמים שחקנים רוצים כל כך לעבוד עם במאי מסוים (במקרה הזה מרטין סקורסזה הידוע) שלא אכפת להם כלל מהתמורה. זה מה שקרה לג'ונה היל בסרט "הזאב מוול סטריט", שם הוצע לו על תפקיד מרכזי משכורת העומדת בסכום של רק 60 אלף דולר. ובמידה ותהיתם כמה קיבל הפרטנר שלו ליאונרדו דיקפריו עבור הסרט, אז הוא קיבל סכום באמת זעום העומד רק על 25 מיליון דולר, בקטנה.

 

בראד פיט- תלמה ולואיז

הנה שם שבאמת לא חשבנו שמצא כאן ברשימה, אבל מסתבר שבראד פיט הרוויח על הסרט "תלמה ולואיז" רק 6,000 דולרים (בערך כ-20 אלף שקל) הסיבה שאנחנו יכולים למצוא לכך היא עצם העובדה כשבראד לוהק לתפקיד הוא לא היה שחקן עם שם כל כך גדול בהוליווד, אך עם זאת לאחר יציאת הסרט "תלמה ולואיז" בראד פיט הפך לכוכב עולה בתעשייה. ולאחר 10 שנים ב-2001 הוא כבר עשה 30 מיליון שקל עבור משחקו בסרט "אושן 11". בהחלט התקדמות.

 

ג'ניפר לורנס - קר עד העצם

עוד שם שלא חשבנו שנוכל למצוא כאן ברשימה (אבל היי מי אמר שאין הפתעות בחיים?). בשנת 2010 השחקנית המצליחה ג'ניפר לורנס שיחקה בסרט "קר עד העצם" רק שבשנת 2010 ג'ניפר לורנס לא הייתה כה מצליחה אלא היא הייתה שחקנית מתחילה בתחילת דרכה, מה שמסביר את הסכון שקיבלה על תפקידה בסרט "קר עד עצם" העומד על 3,000 דולר בלבד. התפקיד זיכה אותה בשבחים רבים ועם זאת גם מעומדות ראשונה לפרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב, היום אנחנו ב-2017 וג'ניפר עושה על הסרטים שלה מיליוני דולרים כמו למשל סרט הנוסעים עליו הרוויחה 30 מיליון דולר. אמנם התפקיד לא הכניס לה הרבה לבנק, אבל בהחלט היה קפיצת מדרגה לעבר ההצלחה.

 

ג'ים קארי - יס מן

ג'ים קארי אמנם נחשב לדיוות קומדיה ולאחד השמות הבולטים בהוליווד אבל מסתבר שעל תפקידו בסרט "יס מן" הוא לא הרוויח כסף בכלל, אך הוא סגר עסקה עם מפיקי הסרט שכארבעים אחוזים מהכנסות הסרט הולכות אל חשבון הבנק שלו, כך שבסופו של דבר הוא יצא עם סכום לא קטן בכיס.

 

 

תגובות