נתנו כלים כלכליים: זה מה שקרה בפסטיבל "הדור שישנה את העולם". אור גפן

נתנו כלים כלכליים: זה מה שקרה בפסטיבל "הדור שישנה את העולם"

בזה אחר זה עלו חמישה יוצרי תוכן, משפיענים ואישיות מעוררות השראה שסיפרו על הדרך שלהם לעצמאות כלכלית בפסטיבל "הדור שישנה את העולם", כל זאת לצד דוכנים מפנקים, מסקרנים, הפתעות וכמובן שתי הופעות שהרימו את הקהל • לכל מה שקרה בפסטיבל!

אחרי ההצלחה הגדול בשנה שעברה: פסטיבל "הדור שישנה את העולם" חזר ובגדול! ואילו השנה עסק הפסטיבל בנושא שמעסיק את כולנו במיוחד: כיצד להגיע לעצמאות כלכלית?

לפני שנה ייסדו בטינק, משרד פרסום לצעירים ונוער, את הפסטיבל "הדור שישנה את העולם" והרעיון בבסיסו הוא פשוט – לתת במה לצעירים וצעירות מעוררי השראה. כאמור, הפסטיבל השנה (בהנחיית נויה ויואב גבאי) שנערך בזאפה מידטאון תל אביב, עסק בסימן עצמאות פיננסית. צעירים וצעירות מוכרים סיפרו על כישלונות והצלחות בעולם התעסוקה, לצד יריד תעסוקה ענק והופעות ענק למול קהל של מאות בני נוער.

© אור גפן
© אור גפן

אלין כהן על ההצלחה הגדולה של מותג משלה כבר מגיל צעיר (כולל הקשיים שבדבר), עידן ״דה״ כהן - על איך עשה מעברים מיוחדים בין עולמות התוכן והמיר את הקהל הוירטואלי שלו לקהל ממלא אולמות, טל שמש על הפיכתה לאחות הגדולה של הצעירות ברשת והטיפים שלה איך לחסוך נכון, אור זוטי על המיליון הראשון שלו ברשת ועל התנהלות נכונה בעולמות יצירת התוכן כעסק וסהר כהן על יזמות חברתית והקמת מותג אופנה מצליח עם אג׳נדה חברתית.

© אור גפן

בפסטיבל זכינו לראות הופעות לייב של הכוכבים: שחר טבוך, ערן יוסף, עידו בי ושגב.

© אור גפן

בנוסף, כלל הפסטיבל דוכנים מפנקים ומסקרנים של פיצה האט, גלידות yukki, ד"ר עור, רול בול, jobba, Mogu Mogu, וגם יריד תעסוקה לנוער. 

חסות ראשית: דיסקונט | חסויות: מנה חמה, מועצת ארגוני הילדים והנוער, סופר פארם, Kotex, TIKI ו- TALKING

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
תגובות