למה לבכות? אנג'לינה ג'ולי מתרגשת. צילום: פייסבוק

למה לבכות? אנג'לינה ג'ולי מתרגשת

ביום שני האחרון התקיים אירוע מיוחד עבור אנג'לינה ג'ולי, אירוע כל כך מיוחד שגרם לה להתרגש עד שהזילה דמעות בשטיח האדום של הסרט החדש שלה "לא נשבר"? כל הפרטים

אנג'לינה ג'ולי לא מראה לעיתים קרובות את הצד הרגשי שלה בראיונות, אך על השטיח האדום של הסרט היא שפכה את ליבה ואת נשמתה, כך שלא היה אפשר לעצור אותה. ביום שני בלילה ג'ולי התראיינה בערוץ 9 לתוכנית של ריצ'רד וילקינס ואמה פרידמן, פרידמן הקריאה לג'ולי ציטוט של הרץ האולימפי, לואיס זמפריני, שנלקח בשבי על ידי כוחות יפנים במהלך מלחמת העולם השנייה, שעל אותם מבוסס הסרט שלה, "לא נשבר".

"אנג'לינה הפכה לחלק גדול בחיים שלי. היא יודעת מה היא רוצה ומה היא עושה ואני סומך עליה ב-100%. יש לי את כל הביטחון בעולם להגיד ש'לא נשבר' יהיה סרט נהדר".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© פייסבוק

זמפריני נפטר ביולי ולכן לא זכה לראות את הפרויקט הגמור. כאשר היא שמעה את דבריו (וכידוע היא רגישה למידי) הניחו לפניה את המיקרופון כדי לשמוע את תגובתה, אבל היא לא הייתה מסוגלת לדבר ורק בכתה והנהנה בראשה.
אמה המשיכה ואמרה: "אלה דברים די רגשיים בשבילך ויפה לראות את זה, כי אני יודעת שהוא היה יכול להיות העולם בשבילך בסיפור שלו". אנג'לינה פשוט ענתה: "הוא היה אדם גדול".

ג'ולי מתרגשת

"לא נשבר" עוקב אחר סיפור חייו של הרץ האמריקאי האולימפי לואיס זמפריני, מי שנלקח בשבי על ידי כוחות יפנים במלחמת העולם השנייה. לאחר התרסקות מטוס בשנת 1943, לואיס שרד בים במשך 47 ימים, ולאחר שסוף סוף הגיע לאדמה הוא נתפס על ידי חיל הים היפני, בו הוחזק בשבי ונשאר עד סוף המלחמה.

לואיס חי חיים ארוכים ומת מדלקת ריאות בגיל 97, ב-2 ביולי 2014 בביתו שבלוס אנג'לס. הסרט מבוסס על ספרו של לורי הילנברנד המדבר על ה"לא נשבר", סיפור מלחמת העולם השנייה שבו מוצגים הישרדות, חוסן וגאולה.

אנחנו אוהבים לראות אותה מחייכת
אנחנו אוהבים לראות אותה מחייכת © אינסטגרם

ג'ולי מאוד התרגשה לצפות בסרט עם ששת ילדיה. "שילה (בתה) הגיעה להלוויה של לואיס משום שהיא הייתה מאוד מחוברת אליו רגשית והיא רצתה לראות אותו יותר מכול. כולם מאוד רגשיים בעניין הסיפור ואני מצפה שהם יראו את הסרט כי אני חושבת שהוא מאוד טוב לילדים, יש בו מסרים טובים".

באירוע הגדול ג'ולי והבעל, בראד פיט, בירכו את כל אלפי המעריצים שמילאו את המקום ואף עצרו להצטלם איתם לפני שהלכו על השטיח האדום. מלכים

 
© פייסבוק


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות