שכחה את הבעל: אנג'לינה ג'ולי בפרימיירת "לא נשבר". צילום: יחסי ציבור

שכחה את הבעל: אנג'לינה ג'ולי בפרימיירת "לא נשבר"

השבוע התקיימה הפרימיירה של הסרט החדש "לא נשבר" בלונדון ואנג'לינה ג'ולי הגיעה אליה בלי ליווי של בעלה, בראד פיט. למה?

אמש, אנג'לינה ג'ולי הגיעה לפרימיירת הסרט החדש שלה "לא נשבר" בלי בעלה, בראד פיט. לפני קצת יותר משבוע התקיימה הפרימיירה בסידני והפעם הלונדונים זכו לצפות בסרט החדש בבימויה. 

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

"לא נשבר" הוא הסרט השני שג'ולי מביימת. הסרט הראשון בבימויה, "בארץ של דם ודבש", סיפר על מלחמה קשה בבוסניה ונראה כי ג'ולי די שונאת לשבור את המסורת, מאחר ו"לא נשבר" מספר את סיפורו של לואיס זמפריני, שהפך לגיבור במשך מלחמת העולם השנייה. ג'ולי הגיעה לפרימיירה בלונדון מלווה ב"כוחות חמושים" של הממלכה הבריטית, ביניהם ג'יימס וולטר וססיל בייק שהיו בעברם בצבא הבריטי. 

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

ג'ולי שצעדה לצדם על השטיח האדום בשמלת ראלף ורוסו (Ralph & Russo) בצבע קרם נראתה נינוחה ורגועה, אולי מכיוון שהפרימיירה נערכה בעיר שבה הכוחות הבריטים נלחמו (מתוך מחווה), וגם ההשקעה בתפאורה ובכל מה שמסביב גרמה לה להיות במצב רוח טוב. היא הודתה שהייתה מאושרת אם הייתה מועמדת לפרס הבמאית הטובה ביותר. "זה אומר המון בשבילי. אני אוהבת בימוי ויותר מכל אני מרגישה אחריות גדולה לסיפור הזה ולחייו של לואי זמפריני, לכן כל דבר שיגיד לי שעשיתי עבודה טובה יאמר לי שהעולם נועד בשבילי". 

© יחסי ציבור

כאמור, פיט לא הגיע לפרימיירת הסרט, וככל הנראה הוא וג'ולי במריבה די רצינית. הדבר קרה ביום ההקרנה העולמית שנערכה בסידני, כמה שעות לפני שהשניים צעדו זה ליד זה על השטיח האדום. עדי ראייה ראו את ג'ולי מעשנת סיגריה במרפסת בבית מלון ולצדה עומד פיט כשהוא מניף את ידיו. "כשהוא עשה את זה היית יכול לראות את התסכול על פניו. היה ברור שהוא כועס עליה". עוד מספרים כי "הם המשיכו לדבר זה עם זו ולהניף את ידיהם בכעס. הם היו נסערים ואנג'י נראתה כאילו היא על סף דמעות". כזכור, בפרימיירה ג'ולי הזילה לא מעט דמעות, משום שהתרגשה לראות את הסרט שביימה וכי הסיפור שעליו מוסבת העלילה נוגע ללבה, אך עכשיו אנחנו כבר לא בטוחים אם אלה הסיבות האמיתיות כי יכול להיות שהיא בכתה בגלל המריבה. 

 

עדי הראייה מוסיפים כי בני הזוג נראו באירוע רחוקים, ואף פיט וג'ולי טסו בשני מטוסים אחרים. אנחנו תוהים: האם כל הזוגיות שהפגינו בפרימיירה הייתה בסך הכול הצגה

בראד ואנגלינה בריב סוער
בראד ואנג'לינה בריב סוער © צילום מסך מסרטון
הריב המפורסם
 

עד שנצליח להבין מה קורה בין ג'ולי לפיט, נראה טעימה קטנה מהאירוע אתמול בלונדון. פייר, אנחנו מקנאים במי שזכה להיות שם. 

 
© אינסטגרם

"לא נשבר" בבתי הקולנוע ב-26 לדצמבר 2014.


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות