רכילות בקטנה: אסי עזר מצטרף לקרדשיאנס, ביונסה מסתכסכת. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אסי עזר מצטרף לקרדשיאנס, ביונסה מסתכסכת

השבוע ברכילות בקטנה - זאיין מאליק הופך לסופר, ג'סטין ביבר משפיע על מצבה הבריאותי של סלינה גומז וגם: מי הזמרת שהעזה ללכלך על ביונסה?

רוצים לדעת  מהם הדברים הכי חמים בעולם הבידור שאולי עברו מתחת לראדר שלכם השבוע? בדיוק בשביל אנחנו כאן עם סיכום מיוחד שמסכם את כל מה שחייבים לדעת על עולמם של הכוכבים האהובים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי

שוב רווקה

הדוגמנית והשחקנית קארה דלווין חזרה לעולם הרווקות, לאחר שהיא ובת הזוג הזמרת סנט ווינסט. הבעיות במערכת היחסים שלהן החלו כבר בחודש אוגוסט, כשסנט ווינסט לא הגיעה למסיבת יום ההולדת של קארה. כעת השניים נפרדות, ומקור סיפר לThe Sun כי "לקארה ואנני (סנט ווינסט) עדיין אכפת אחת מהשנייה, אבל הלחצים של מערכת יחסים בשלט רחוק היו יותר מידי עבורן".

 

Thank you christianmingle.com #cannie #caradelevingne #annieclark

A photo posted by Cara Fan (@cjd_reciprocity) on

ריטה אורה Vs ביונסה

האם מדובר בסכסוך החדש של הוליווד? הזמרת ריטה אורה יוצאת נגד ביונסה. כזכור, באפריל 2016 ביונסה יצא האלבום של ביונסה בו נטען כי בעלה הראפר ג'יי-זי בגד בה ואף בשיר "Sorry" מוזכרת בפירוש האישה האחרת במשפט "עדיף שהוא ייתקשר לבקי עם השיער הטוב". מי שנחשדה כבקי היא ריטה, שניסתה להכחיש כל קשר לפרשה ואף לבשה סיכה עם הכיתוב "לא בקי". כעת יוצאת כנגד השיר וכנגד ביונסה "אלו האשמות גסות רוח וחסרות בסיס" טענה אורה והוסיפה "אני חושבת שזה מאוד לא מנומס ולא מכבד את כל השנים להאשים במשהו כזה" .

© צילום מסך מטוויטר

כשאסי פגש את קנדל

בין אלפי האנשים שהגיעו לשבוע האופנה בניו-יורק הגיע גם אסי עזר. ביום רביעי התקיימה תצוגת האופנה של המעצב מייקל קורס, ואל מאחורי הקלעים של התצוגה הצליח נכנס אסי, שם נתקל בלא פחות מקנדל ג'נר, הלוא היא ה-סופרמודל של התקופה. ברור שיצא מזה סלפי.

© צילום מסך מאינסטגרם

רוב & צ'יינה

רוב קרדשיאן, האח הצעיר במשפחה המפורסמת ובת זוגתו בלאק צ'יינה עלו לכותרת בעקבות עליית תוכנית הריאלטי החדשה שלהן "רוב וצ'יינה". השניים שמצפים לתינוק, הודיעו השבוע כי תיוולד להם בת. בנוסף, צ'יינה סיפרה בראיון כי חלק מהאחיות במשפחת קרדשיאן-ג'נר יהיו שושבינות בחתונה הקרובה של רוב וצ'יינה שתתרחש לאחר הלידה המתקרבת.

בקרוב הספר

זאין מאליק אולי רק בן 23, אבל מאחוריו נמצאת ועודה קריירה מרשימה במיוחד. כעת, זאיין כובש עוד פסגה, וממש בקרוב הוא יוכל להתהדר בתואר "סופר". זאיין יוציא בסתיו הקרוב ספר אוטוביוגרפי חושפני במיוחד, בו יספר את כל האמת מאחורי פרישתו המסעירה וואן דיירקשן ולפי השמועות גם יחשוף פרטים על הזוגיות עם הארוסה לשעבר פרי אדורארדס.

© צילום מסך מאתר הספר

בייבי בום

אלונה טל, שהתחילה אי שם ב"פיג'מות" ופיתחה קריירה הוליוודית מצליחה מעבר לים, הודיעה השבוע כי היא ובעלה השחקן והבמאי מרקוס פרז מצפים לילד. אלונה נמצאת בחודש הרביעי להריונה ובעוד חמישה חודשים יצרף למשפחה של אלונה ומרקוס צאצא ראשון.

© צילום מסך מאינסטגרם

קייטי פרי מבטיחה חלומות

קייטי פרי חשפה בטוויטר בסוף השבוע האחרון הבטחה למשהו שאולי חלמנו עליו בכל החלומות המוזיקליים הרחוקים שלנו. היא נשאלה האם תסכים לערוך שיתוף פעולה עם טיילור סוויפט. השתיים ידועות בסכסוך פומבי וצהוב במיוחד ואכן פרי ענתה בהתאם לרוח המצב. "אם היא תבקש סליחה, כמובן!". נשתדל להתעלם מההתחלה ולהתמקד במילה כמובן! כלומר, יש סיכוי לא? רק שלמען האמת, ממש מעניין אותנו מה פשר הסליחה. אם רק היינו יודעים בדיוק ממה כל הסכסוך התחיל, הכל היה פשוט יותר.

האנשים שרדו, הזוגיות פחות

אנחנו אישית אוהבים לראות זוגות שנוצרים בריאליטי. כי למה לא להפיץ את האהבה מול המסכים, ולצאת בהצהרות אהבה פומביות, כשבסוף אפשר להגיע לחופה (ממש כמו דנית ואליאב מהאח הגדול)? רק שיש בעיה אחת, המקרה של שחר ויהודה מתכנית "האמזונס" הזוגיות לא הצליחה לשרוד לזמן ממושך והתפרקה בשלב מוקדם יחסית. אבל הכל בסדר, האבה עוד תגיע וזה בטוח! אל תשכחו שזה קרה לטובים ביותר, ביניהם טום קשתי ואדל בספלוב, ואפילו מונדה ואריאנו.

© צילום מסך מאינסטגרם

סלינה גומז וג'סטין - הסיפור שאינו נגמר

ידיעה נוספת שמצטרפת לטלנובלה האינסופית של ג'לינה (ג'סטין וסלינה כמובן). בשבוע האחרון, סלינה ביטלה את טור ההופעות שלה, בטענה שהיא סובלת מחרדות והלחץ הנפשי פגע מאוד בבריאות שלה. אבל היי, טרחתם לשאול את עצמכם מה, או יותר נכון, מי גרם ללחץ הנפשי שלה לעלות על גדותיו? מקורב לשניים סיפר שהבעיה העיקרית של סלינה הייתה שבזמן האחרון היא בילתה יותר מדי, מה שכלל מסיבות רבות ואף שתייה חריפה שהשפיעו על בריאותה. מה שגרם לה לרצות לבלות יותר מדי זו העובדה שלג'סטין ביבר כפי הנראה בת זוג חדשה, והתמונה שלו ושל סופיה פשוט ריסקה אותה סופית מה שאפילו הביא להתמוטטות! סלינה, אנחנו מחכים לך שתחזרי אלינו בריאה ושלמה במהרה.

אהבה ובגידה

בין נאיה ריברה, (השחקנית שבוודאי מוכרת לכם מהסדרה המוזיקלית "גלי") ובין הראפר ביג שון, הייתה זוגיות מקסימה ופורייה שהובילה אפילו לאירוסים מרגשים בהמשך! רק שבעיה אחת קטנה באמצע הדרך הובילה לריב גדול ואף ביטול האירוסים בין השניים. כואב לא? אז ככה, נאיה מספרת שהשניים רבו חמישה ימים ברציפות. ואחר כך הוא החליט שהוא לא רוצה לראות אותה יותר. היא מצדה בכל זאת הלכה לביתו שבלוס אנג'ס על מנת לפתור את העניינים וברגע שירדה במדרגות היא קאתה את הבלתי ייאומן - בעלה לעתיד בוגד בה עם אחד השמות העולים בביצה - אריאנה גרנדה! חוץ מהעובדה שזה מנפץ לנו כמה אשליות על אריאנה, כואב לדעת שזוגיות שהייתה מאוד מתוחזקת התפרקה כל כך מהר. אבל היי, מי אנחנו שנשפוט את הסיטואציה?

© צילום מסך

אאוץ'!

שלשום, בלה חדיד, "אחות של", לקחה חלק בתצוגת האופנה של מייקל קורס, שעלתה בעקבות שבוע האופנה בניו יורק. עד כה, כל התצוגות עברו חלק, ואנחנו רק חיכינו לפדיחה כזו או אחרת. אז כמובן, חדיד דאגה לספק לנו אחת, וליפול ממש על המסלול במהלך התצוגה, ולגרום לנו לצחוק מעט. אבל רק מעט. אבל בלה, רק שתדעי שמאוד אהבנו את העובדה שנפלת עם חיוך וגם קמת עם חיוך! הכני מגניבה בניו יורק.

 

סגול זה הטרנד החדש

טיילור לאונטר מככב בסטייל חדש במסגרת הסדרה "מלכות הצעקה". לא ברור אם מדובר בצבע קבוע או זמני, אבל אנחנו חייבים להודות שהופתענו במיוחד! את החשיפה הגדולה של צבע השיער המעניין, שחקן בן ה-24 חשף כמובן בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלו, והשאיר את כולנו פעורי פה.

 

Set life can be slowwwwww

A photo posted by Taylor Lautner (@taylorlautner) on

 -----------------------------------

בהכנת הכתבה השתתפה עמית סרויה

תגובות