לא טודו בום: בן אל תבורי ואורטל עמר נפרדו. צילום מסך מאינסטגרם

לא טודו בום: בן אל תבורי ואורטל עמר נפרדו

הזוג הכי אופנתי בביצה המקומית החליט להפריד כוחות ולנו נשבר הלב. לא, אנחנו לא מתכוונים לסטטיק ובן אל, אלא דווקא לתבורי ואורטל עמר. עצוב

הלב שלנו נשבר קצת הבוקר. אחרי שנה של זוגיות יציבה, הופעות פומביות מלאות בסטייל, תמונות משותפות באינסטגרם ומגורים רשמיים ביחד, בן אל תבורי ואורטל עמר החליטו לסיים את מערכת היחסים בניהם ולהיפרד. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אבל זה לא הכל, אם חשבתם שהפרידה של הזוג היא הדדית ונעשתה בחברות, תחשבו שוב. הזמר הצעיר החליט למחוק את כל התמונות המשותפות שלו ושל בת הזוג לשעבר מחשבון האינסטגרם שלו, בעוד עמר החליטה דווקא להשאיר את הזכרונות ולא למחוק.

screenshot_10_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1
בימים יפים יותר© צילום מסך מאינסטגרם

אומנם השניים לא פרסמו הודעה רשמית מטעמם, אך הבוקר (ה') פרסם תבורי פוסט בו הוא מודה לסטטיק על התמיכה בזמנים קשים: "אח שלי דם שלי אני כלכך אוהב אותך אני לא יודע איך להודות לה׳ על זה שהכניס לי אותך לחיים הראת לי את האור את הדרך ונתת לי הרגשה שהכל אפשרי אתה הבנאדם היחידי !!! שהיה לצידי בכל רע וגם בכל טוב אני אוהב אותך ומאחל לנו עוד שנים מאושרות ביחד.... היום אני מבין את המשפט שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר בעצמי".

החצי השני של סטטיק וכתבת "גיא פינס" ניהלו זוגיות יציבה ומסוקרת מאוד במשך כשנה ורק לפני שבועיים החליטו השניים לעבור לדירה גדולה יותר. הזוג בילה ביחד בדירתו של תבורי ואילו עמר שמרה על דירתה ורק לפני שבועיים הם החליטו לאחד כתובות ולעבר לדירה גדולה ומרווחת יותר ואף קנו רהיטים חדשים. 

עדכון: הערב (ה') הודיעה אורטל עמר בראיון למאקו כי מדובר רק במשברון, בעוד בן אל לא הגיב לנושא.

עברו לגור ביחד רק לפני שבועיים
עברו לגור ביחד רק לפני שבועיים © צילום מסך מאינסטגרם

אורון כלפון, הסוכן של הצמד סטטיק ובן אל תבורי מסר: "אינני מגיב על חייהם האישיים של המיוצגים שלי".

תגובות