שון גיטלמן יככב בקמפיין פרסומי חדש
בלעדי: רגע לפני שמתחיל לשחק בעונה החדשה של הפיג'מות תפסנו את ילד הפלא לראיון מיוחד לאתר "פרוגי" בו הוא מספר על הקמפיין החדש שקיבל להוביל יחד עם אימו: "זה עושה לי הרבה כבוד"
ילד הפלא שון גיטלמן, (10) אשר כבש את ליבה של קרן פלס ואת הקהל בתוכנית "בית ספר למוזיקה" מצטלם בימים אלה ביחד עם אמו לקמפיין של חברת מיזוג האוויר, "טורנדו".
גיטלמן הצעיר נגלה לכולנו לפני כחצי שנה, כשהשתתף בריאלטי "בית ספר למוזיקה" ובתוכנית "אחד נגד מאה". בימים אלו הוא משתתף בתוכנית "עולים כיתה" המשודרת בערוץ הילדים וגם נבחר לדבב את הדמות הראשית בסדרת האנימציה החדשה "עולמו המופלא של גאמבול".
זהו הקמפיין הראשון שהילד בן ה-10 מקבל. בראיון ל"פרוגי" הוא מספר על ההתרגשות שבקבלת הקמפיין: "אני מאוד גאה לייצג כזאת חברה וחושב שזה עושה לי כבוד" בנוסף, לצד שון תככב אימו של שון - יוליה, שתגלם את תפקיד אימו גם בפרסומת: "ממש כיף לקחת את אמא לעבודה ושהיא תעבוד איתי, זה היה כמו יום כיף", הוסיף שון.
לדברי יוליה, שון הנחה אותה על סט צילומים: "הוא נתן לי כל מיני טיפים ואמר לי איזה מבט אני צריכה לעשות והראה לי איך לעמוד, אני פתאום כל יום מגלה משהו חדש עליו ועל כישרון משחק שלו וזה לא משהו מובן מאליו".
בנוסף לקמפיין גיטלמן נבחר לשחק בעונה השמינית של הסידרה "הפג'מות" בערוץ הילדים. שון יגלם את דמותם של שלושת ילדיו של גרי (יניב פולישוק) לצד כוכבי הקאסט מהעונות הקודמות: קובי פרג', אילן רוזנפלד, עודד פז, ימית סול ודנה פרידר. הסדרה עצמה אמורה לעלות לאוויר בשנה הקרובה.
גורם בחברת המיזוג שבחרה בגיטלמן לקמפיין, סיפר ל"פרוגי" על הבחירה: "בחרנו בו בשל החיבור שלו לעקרונות שהחברה מייצגת שהן אמינות, משפחתיות ושאיפה למצוינות. שון הוא ילד מסור, לבבי ושואף להגיע רחוק בכל תחום שהוא עוסק בדיוק כמו החברה".