אופסי: ברונו מארס בצרה בגלל קארדי בי. צילום מסך מיוטיוב

אופסי: ברונו מארס בצרה בגלל קארדי בי

הזמר האהוב , ברונו מארס, לא ציפה שלידה אחת של הראפרית, קארדי בי, תגרום לקשיים בדרך לטור החדש והגדול שלו

פחות מחודש לאחר לידת בתה הבכורה של הראפרית העולה במוזיקה הבינלאומית, קארדי בי, וכבר מסתבר שזו משימה לא פשוטה בכלל. קארדי מוותרת על לא מעט דברים מאז שהפכה לאם לטובת חיי משפחה וההבנה שאמא צמודה זה חשוב. אך מבלי לשים לב, בי גרמה לצרה עבור אחד הפרטנרים שלה - ברונו מארס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מארס בחר בראפרית המיוחדת כמופע הפתח שלו בטור החדש שלו שעתיד לצאת כבר בחודש ספטמבר לדרכים, אלא שבעקבות הלידה החליטה בי לקחת צעד אחרה ולוותר על ההצעה כאשר בשישי האחרון פרסמה על כך הודעה באינסטגרם שלה ובה סיפרה היא חשבה שהיא תוכל לחזור לשגרה במהירות אך זה לא מתאפשר כרגע ושהרופאים המליצו לא לטרטר את הילדה בנסיעות וציינה שזו אכן הייתה החלטה קשה.

אך זה לא נגמר כאן. אתר הרכילות העולמי, "TMZ", דיווח כי מאז מארס נמצא בקשיים בחיפוש אחר מופע פותח אחר, מאז שיש האחרון הוא ומנהליו נמצאים בהתקשרויות עם מוזיקאים מפורסמים אחרים כדי שיקחו את המשימה ואת התפקיד שהשאירה הראפרית.

מקורות מסרו ל-TMZ כי זו לא הבעיה היחידה שנוצרה בהפקת המופע ודווח כי כבר שכרו רקדנים, תלבושות, סגנון במה ותפארוה וכעת כל זה הולך לטמיון.

הסינגל המשותף של מארס ובי
 

עם זאת, מארס לא הגיב בצורה כועסת ואפילו היה נינוח למדי. בחשבון הטוויטר שלו פרסם הודעה תומכת מצידו על ההחלטה ובין היתר כתב: "הדבר הכי חשוב זה הבריאות שלך ושל משפחתך...את לחלוטין עושה את הדבר הנכון"...

© טוויטר
תגובות