רכילות בקטנה: הסדרה החדשה של טום באום ועדי חבשוש. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הסדרה החדשה של טום באום ועדי חבשוש

השבוע ב"רכילות בקטנה": נוה צור משיק חברה חדשה, בלה חדיד ודה וויקנד בסלפי קאמבק, התפקיד החדש של נאיה פדרמן והקשר של ג'יג'י חדיד לישראל

אם הייתם עסוקים מידי בלנחש מה עוד כוכבי "או בוי" יעשו במסגרת השתלטותם על פרוגי, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ופספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קולולו

השחקן וזוכה פרס אופיר, נוה צור, נכנס גם הוא לטרנד חשיפות הזוגיות באינסטגרם שיש בתקופה האחרונה וחשף לראשונה ובפוסט מרגש את הזוגיות החדשה שלו. החברה, עמית חכמוב, תוייגה בפוסט שבו ניתן לראות את השניים מתנשקים תחת התיוג "בייבי". נמסנו!

נוה צור והחברה
נוה צור והחברה © אינסטגרם

קאמבק! 

בחודש מאי האחרון, הזמר דה וויקנד והטופ מודל המצליחה, בלה חדיד, צולמו בסתר כאשר הם מבלים ביחד.  אך עדיין לא היה ברור מה הסטטוס הזוגי האמיתי בין השניים ואילו השבוע, לאחר שמועות רבות, פירסמו השניים סלפי זוגי שאכן מאשר שהם רשמית חזרו להיות יחד. 

בלה חדיד ודה וויקנד
בלה חדיד ודה וויקנד © אינסטגרם

מפרקים את החבילה

למרות השמועות על דירה משותפת, הזוגיות הטרייה בין שגיא ברייטנר לבת זוגתו, גיל לבנת, לא החזיקה מעמד והשניים הפרידו כוחות. השניים מחקו לא מעט סרטונים משותפים שלהם מחשבונות האינסטגרם שלהם ואף ביטלו את המעבר לדירה משותפת כפי שתכננו לפני שכל אחד טס לחו"ל בנפרד. זוהי הפרידה השנייה של השניים, האם הפעם מדובר בפרידה סופית?

נופל וטס

זו לא הפרידה היחידה שאנו נאלצים לבשר עליה. לפרוגי נודע כי גם כוכב "אילת", דויד בוארון ובת הזוג בשנים האחרונות - נפרדו. בוארון לא שוקע בפרידה יותר מדי ובסוף השבוע האחרון הוא המריא לטיול ארוך של אחרי הצבא. 

לא בובה וגם לא נטע

בשבוע האחרון רץ ברשת סרטון שנראה דומה כשתי טיפות מים לביצוע של נטע ברזילי בגמר האירוויזיון. אלא שהתברר כי מדובר בקטע מתוכנית טלוויזיה ספרדית שעשתה פרודיה לנטע. מתחת לאיפור המוצלח, היה זה השחקן הספרדי ברייס אפה ולא נטע כאמור. שאפו על החיקוי!

 

חמודה מתוקה

השחקנית נאיה פדרמן קוטפת תפקיד נוסף, הכוכבת הצעירה שרק בשנה האחרונה כיכבה בסרט "ג'סטה 2", "בית הכלבים" וב"טרנינג, תצטרף לסדרת הקומית החדשה המצטלמת בימים אלו  - "תותית" ("רשת13"). הסדרה תבוסס על כוכבת הרשת המצליחה באותו השם. פדרמן תשחק לצד גיתית פישר, שיר אברמוב וכפי שחשפנו לראשונה - השחקן דניאל מורשת. 

דרייבר בוי 

לאחר שהוחלט כי לא יקח חלק יותר ממדור הפקות בשירותו הצבאי, הזמר נדב גדג׳ שובץ לתפקיד חדש ובימים אלו משרת כנהג בשלישות. אך אל תדאגו לכוכב, כיוון שהשבוע נחשפנו לכך שגדג׳ יצטרף לקאסט של "כדברא 3" לצד גילי איצקוביץ, דין גרבר, החברה מהלהקה - נופר סלמאן ונוספים.

© צילום מסך מאינסטגרם

מודה אני 

עומר אדם מככב בשבועות האחרונים בעיקר במדורי הרכילות, אך השבוע הזמר האהוב והמצליח מככב גם מסיבות מרגשות במיוחד. אדם הגיע לשמח את ליעד בן ה-12, חולה סרטן ויתום בבית החולים שניידר, שלא יכל להגיע להופעה של הזמר. ליעד, ביקש מעומר שישיר לו את השיר האהוב עליו-״מודה אני״. מחמם את הלב.

בא לשכונה בחור חדש

כזכור, רק לפני כמה חודשים שי מיקה סיימה את הזוגיות שלה עם ניב קירל, אח של נועה קירל. אבל זוכת "האח הגדול" המשיכה הלאה ונמצאת בזוגיות חדשה עם מאור ויצמן, איש עסקים בן 28. השניים הכירו דרך חברים משותפים בחופשה במיקונוס. 

שרה בדרך לפסגה

כוכבת "דיסני" דאב קמרון מהסדרות "ליב ומאדי" ו-"היורשים" עושה שירי מימון ותככב אף היא במחזמר חדש שיעלה בברודווי. המחזמר החדש יקרא "קלולס" בו דאב תככב כמובן בתפקיד הראשי כיאה לכוכבת במעמדה. דאב רמזה על השתתפותה במחזמר כאשר העלתה תמונה וכתבה: "מקבלת שיחת טלפון ופתאום אורזת את כל חיי, ניו יורק אני באה".

קאסט מפתיע

השבוע, היוצר אורי גרוס ("או בוי", "השיר שלנו") העלה סטורי ובו עוקביו יוכלו לשאול אותו מה שמעניין אותם לדעת. במסגרת שאלה של אחד העוקבים על מי יהיה בקאסט של סדרת הנוער החדשה שלו "גיבור אמיתי" (yes KidZ) גרוס חשף את השמות הבאים: ג׳וי ריגר, טום באום, שירה נאור, גאיה שליטא-כץ, עדי חבשוש, נוה צור והדמות של אודי שניר מהשיר שלנו (דליק ולניץ). מחכים כבר לראות ולהתמכר!

מעורר השראה

מעצב הפנים ינאי פרישר-גוטמן חשף לראשונה את קולקציית הקפסולה עם רשת Golf & Co. באירוע ההשקה נכחו חברים רבים של ינאי כמו: מיה דגן, דנה זרמון, מגי אזרזר, ועוד. פרישר המתרגש אמר: "זוהי התגשמות חלום עבורי, להיות חתום על ליין מוצרים שאני עיצבתי בקפידה עד הפרט האחרון. טרגדיה כזו שמטלטלת אותך גורמת לך להבין שחייבים להגשים חלומות, גם אם מדובר בחלום שאתה לא מעז להגיד בקול רם". הכי מרגש שיש.

כנגד כל המוסכמות

במסגרת שבוע האופנה לכלות בניו יורק, התצוגה של מעצבת שמלות הכלה והערב הבינלאומית "ברטה" התקיימה השבוע. את התצוגה פתחה הדוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר. למרות גובהה הנמוך, נטע השתלבה בתצוגה והראתה שגם לא להיות מודל היופי הספציפי של הדוגמניות, זה מעלף!

דרמה במסיבה

כוכבי "האח הגדול" התאחדו השבוע במסיבת יום ההולדת של לירז אסייג. בין החוגגים היו: סימה בכר, אליאב רחמים, נטע ברזני, לאון שניידרובסקי, יואב מאיר, אביבית בר זוהר ועוד. במהלך המסיבה, אביבית ונטע, יצאו החוצה וצילמו לסטורי של אביבית סרטון בו נטע צוחקת על מהלך המסיבה, ועל הכתר ששמה לירז. למחרת, אביבית הסבירה ואמרה כי הסיטואציה במסיבה הייתה לא נעימה בגלל אנשים שנחכו בה, כי היא ולירז חברות טובות ואין שום דרמה.

סופרים את השעות

איזו דרך יותר טובה להתרגש לקראת להיט חדש יותר מצילומי הקליפ לסינגל "מקסיקו" של עדן בן זקן. בקליפ, שצולם השבוע, משתתפים הדוגמן ברק שמיר והפאשניסטה אלין כהן, שכיכבו לאחרונה בכותרות לאחר שמועות שגויות על זוגיות חדשה בין השניים.

© באדיבות יחסי ציבור

רפאלי מאוהב על הסט

״אני מאוהב, היום אנחנו שנה שבועיים ויומיים ביחד, אבל מי סופר?״ כך אמר און רפאלי על החברה בצילומי קמפיין סתיו-חורף של רשת האופנה HOODIES. העונה הצטרפו לאחים רפאלי גם טהוניה רובל, סתיו סטרשקו, שמס מ"האח הגדול" ומלך זילברשלג, שמתחברים לקונספט הקמפיין העונתי תחת הסלוגן "FREEDOM IS BASIC" המדבר על חופש שהוא אמצעי בסיסי לביטוי עצמי לכל אחד מאיתנו.

און רפאלי
און רפאלי © אלירן אביטל, באדיבות יחסי ציבור

נפרדו סופית

עכשיו זה רשמי - קלואי קארדשיאן וטריסטן תומפסון נפרדו סופית. השניים החלו לצאת ולאחר מכן הגיעו החדשות הסוערות כי הם מצפים לתינוקת. קצת לפני הלידה של תינוקתם (ט'רו- אמת) פורסם כי הוא התנהג בצורה הכי לא אמתית שיש ובגד בקלואי. הפרסומים הרשמיים על פרידה מתלווים השבוע עם מספר סטוריז שהעלתה קלואי עם משפטים נוגעים ללב כמו:"אם אתה נשבר באכזריות, אבל עדיין יש לך את האומץ להיות עדין כלפי יצורים אחרים, אז אתה 'באדאס' עם לב של מלאך" 
 

MADE IN ISRAEL

הסופרמודל ג'יג'י חדיד צולמה בניו יורק כשהיא לובשת סווטשירט של המותג ישראלי מצליח בשם "Urban Sophistication" של האחים ונטע ואלעד ים. נציין שדוגמנית כה מפורסמת שלובשת מותג ישראלי נחשב לכבוד גדול, ועוד נציין כי זו לא הפעם הראשונה שמותג זה נלבש על ידי ידועניות ברחבי העולם, שכן בנות משפחת קרדשיאן לבשו את המותג בעבר שסוקר במגזין ווג. 
 

מרעננן במיוחד

הדוגמנית והאיט גירל המסוקרת במיוחד בחודשים האחרונים, עדן פינס, קטפה לה השבוע קמפיין חדש ומרעננן במיוחד. הכוכבת תככב בקמפיין החדש של חברת "קרליין", ונכנסת לנעליהן של גל גדות ואליאנה תדהר שכיכבו בקמפיינים של החברה בעבר. עדן כמובן תיעדה בסטוריז שלה קצת ממאחורי הקלעים ועם איך שזה נראה הולך להיות לנו חורף מרענן במיוחד.
 
 
תגובות