טל מורד: "בצפון יש 70 כטב"מים, אבל כטב"מ בתל אביב? כל העולם קרס". דובב אגמי

טל מורד: "בצפון יש 70 כטב"מים, אבל כטב"מ בתל אביב? כל העולם קרס"

הכוכב בן ה-24 מחלק את זמנו בין רחבת הריקודים וסט הצילומים וגם אחרי שלכאורה הוא חזר לשגרת העבודה, התקופה המורכבת במדינה מלווה אותו באופן אישי בכל רגע. פגשנו אותו על הסט של קמפיין רנואר בריאיון אישי מורד פותח את הלב: "לפעמים המטען הוא נורא כבד שרק מספיק שאתה תפלוט אותו פעם אחת למישהו וזה ממש עוזר לי"

טל מורד הפך בשנה האחרונה לסמל לאומי. הבחור היפה מהכנרת אמנם פרץ לחיינו ב"הישרדות" אבל צבר קילומטראז' מרשים בתעשיית הבידור. כיום הוא מככב ב"רוקדים עם הכוכבים", שם הפך לשם הבולט גם בעקבות השמועות על רומן עם הרקדנית סנה שלצידו וכפרזנטור של "רנואר", אבל הוא לרגע לא שוכח את המצב במדינה ועדיין מתמודד עם החוויות משירות המילואים. 

אחד הדברים שהכי מאפיינים הוא הפתיחות שלך והעובדה שאתה שם את הלב על השולחן. אתה נוטה לחשוף את הדברים שהם לא הכי קלים.

"לפני התקופה של המילואים הייתי מאוד פתוח ותמיד מדבר על הכל. אחרי זה, משהו קצת נסגר בי. עם הטיפול הבנתי שאני צריך לחזור לפתוח ולפרוק וככל שאני עושה את זה יותר, אני מרגיש יותר טוב. לפעמים המטען הוא נורא כבד שרק מספיק שאתה תפלוט אותו פעם אחת למישהו וזה ממש עוזר לי באופן אישי".

© דובב אגמי

 בתור מי שגדל בצפון, איך התחושות לראות כשהצפון בוער?

"זה מעציב נורא. הצפון עולה באש ולא מדברים על זה. בתל אביב נפל כטב"מ אחד וכל העולם קורס. וואלה, זה מעצבן. אני לא מזלזל והמצב נורא בכל המדינה, אבל מה שקורה בצפון זה פשוט לא נורמלי. כמו שיש חטופים וזה נכנס לאיזשהו הרגל שהפך לשגרה. זה כואב וקשה ואנשים נזכרים, מדברים וממשיכים הלאה. בצפון יש 60-70 כטב"מים כל יום ואנשים ממשיכים בחיים שלהם. אבל כטב"מ בתל אביב? כל העולם קרס. בתור מישהו שגדל בצפון זה קצת מעציב אותי, כי מה ההבדל בין תל אביב לבין יישובים בצפון שכטב"מים פוגעים שם במכוניות ומשפחות עולות באש, בתים נשרפים ובכל הרחובות בצפון אין אפילו חתול ברחוב. זה כואב לי, כי האזעקות גם מגיעות אליי לשטח של הבית שלי ולמשפחה שלי. אני באמת מאחל לימים טובים יותר. אני יכול להגיד בתור לוחם שאני מוכן לכל תרחיש שיהיה בצפון ויותר מזה, אפילו מחכה ליום שנקבל את הפקודה כמו שצריך. אין דרך אחרת חוץ מלהילחם ולהחזיר את הכבוד ואת כל אנשי הצפון לבתים שלהם, אני לא רואה דרך אחרת ושהם יחזרו לבתים שלהם סתם ככה". 

הקשר שלך עם סנה מטריף את מדורי הרכילות והקהל. אתם אמנם לא יחד, אבל אין עשן בלי אש.

"אין לי ברירה היא הרקדנית שלי ואיתה אני רוקד" אומר טל בחיוך, "הרבה באמת אומרים ומגיבים על הנושא הזה, אבל אני יכול להגיד שאני בשלב שאני לא נותן לזה מקום. אין דבר רע בזה שאנשים חושבים ומגיבים, כל אחד והדעה שלו. אין לי שום דבר רומנטי עם סנה, אבל מה שיש בינינו כן מרגיש לי מעבר לסיטואציה. אפשר שכל אחד אחרי האימון ילך לדרכו, אבל לי חשוב לשבת איתה עוד קצת ולראות עוד סגנונות של ריקודים, ללכת לבית קפה לדבר על מה הלאה ואיך ממשיכים ומה אנחנו רוצים לעשות. בסוף אנחנו שני מוחות שצריכים לחשוב ביחד וליצור את היצירה שלנו יחד. בעייני יש כאן משהו מעבר. אני חושב שהתכנית הזו לא מתחילה ומסתיימת בריקוד. הדינאמיקה של הכוכב והרקדנית זה הדבר הכי חשוב. אני לא מתיימר, לא משקר ולא מורח. יש בינינו קשר מדהים והיא פשוט פנומנלית. בעייני היא הרקדנית הכי טובה בתכנית ואני לא משוחד. אבל בקטע הרומנטי? זה לא שם". 

© רותם לבל

יכול שכשהתכנית תסיים ולא יהיו עליכם כל העיינים, כן יהיה משהו בינכם?

"שהתכנית תסיים, אני כנראה שבועיים בקוסטה ריקה ואחרי זה נדבר. עכשיו אני פה ואני רוקד. מה שיהיה יהיה. אני לא יודע לאן זה יילך, זה לא משהו שאני חושב עליו או עולה לי בראש, יש לי כל כך הרבה דברים שאני חושב עליהם כרגע בין אם זה הלימודים, העבודה, המשך העבודה שלי, השגרה והמילואים כמובן שכל רגע זה בראש שלי, כי אני יודע שאני יכול להיות שם מחר".

תגיות
תגובות