ט"ו באב: זוגות הסלבס חושפים סודות רומנטיים!. צילומים פרטיים, עמית נעים

ט"ו באב: זוגות הסלבס חושפים סודות רומנטיים!

לכבוד חג האהבה תפסנו כמה מהזוגות המפורסמים לשאלון מיוחד שכולו רומנטיקה! מי הזוג שיבלה הערב בחדר בריחה, מי הכירו דרך שידוך נומרולוגי, מי הזוג שלקח הפסקה וחזר ומי הזוג שחסך המון בדייטים בקורונה?

הערב (א'), יחל יום האהבה העברי, שבו בני זוג חוגגים את אהבתם בדרך הייחודית שלהם. אז לרגל היום הלבבי, תפסנו לריאיון מיוחד מספר זוגות מעולם הבידור, בו שיתפו איך הכירו, מה הבילוי המועדף עליהם וכיצד הם מתכננים לחגוג את ט''ו באב. 

שחר טבוך ואמיר אהרון

אחד מהיתרונות של עולם המוזיקה, זה שהוא מפגיש בין אנשים, כמו למשל בין הזמר והשחקן שחר טבוך למפיק המוזיקלי אמיר אהרון, הנמצאים בזוגיות במשך חצי שנה. בריאיון, השניים משתפים מה הטיפ שלהם לניהול זוגיות מוצלחת, על הדרך המיוחדת שלהם להתפייס אחרי שמתווכחים או רבים וגם, איך מיכאל בן דוד קשור לחיבור ביניהם? 

איך הכרתם ומי התחיל עם מי? 

אמיר: "הכרנו בעבודה, כששחר הגיע אליי להקליט שיר שהפקתי לפני שנה בערך". 

שחר: "מהרגע שראיתי את אמיר, לא הפסקתי להתחיל איתו, ברמה שזה כבר היה פתטי", משתף. "הוא אמר לי: 'אתה שר יפה' ואני אמרתי לו: 'אתה יפה', אבל לצערי הרב כשהתחלתי איתו באינסטגרם יום אחרי, הוא אמר לי שהוא בזוגיות ושזה לא רלוונטי. שחררתי וידעתי מבורא עולם, שמה ששלי יקרה בשלמות. אחרי חצי שנה, מיכאל בן דוד התקשר לומר לי שאמיר רווק, שהוא שאל אותו עליי ושאמר שאני חומר לחתונה, אבל הוא לא מחפש משהו רציני". 

אמיר: "זה לא מה שאמרתי, אבל בסדר תמשיך"... 

שחר: "ישר שלחתי לו הודעה ומפה לשם, אנחנו זוג כבר חצי שנה".  

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד? 

"לשמור שבת ביחד בדרך שלנו". 

© צילום פרטי

איך אתם משלימים אחרי ריב או ויכוח?

"אנחנו שומעים ביחד מוזיקה באוטו, ואז שחר מתנצל, אחרי זה אמיר מתנצל ששחר היה אמור להתנצל, ואז שחר מתנצל שהיה צריך להתנצל". 

מה בעיניכם הטיפ הכי חשוב כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"תמיד להגיד את האמת ולהיות בפתיחות על כל דבר, גם על השריטות והצלקות שלנו". 

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

שחר: "באמת איך?" 

אמיר: "חדר בריחה". 

שחר: "כי הוא מנסה לברוח לי. סתםםם! הוא גמור עליי", משיב בצחקוק. 

© צילום פרטי

דין הפנר וטל גרושקה

השחקנים דין הפנר וטל גרושקה, הכירו כשהיו בשנה א' בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. בריאיון, השניים מספרים על הקליק הראשון ביניהם, על הפרידה שלהם למספר חודשים והקאמבק, מה אוהבים לעשות יחד ומה המתכון שלהם לניהול זוגיות מוצלחת. 

טל: "נדלקתי עליה איך שהכרנו", מספר. "קראנו יחד מחזות, גם העלנו סצנה ביחד ששיחקנו בה זוג, והיה בינינו חיבור מעולה. כשהרגשתי שהמתח בינינו הדדי, שיתפתי את דין בתחושות שלי". 

דין: "מאוד חששתי לצאת עם מישהו שלומד איתי בכיתה", מתוודה הפנר. "זה יכול להיות קשוח מהמון בחינות, אבל טל היה מיוחד והייתי סקרנית לראות מה יכול להיות. סיכמנו שנתקדם לאט לאט ונראה איך זה מרגיש לנו. הלימודים יחד היו חוויה מדהימה ומיוחדת".

דין וטל ביחד: "היינו יחד כמעט שנתיים וחצי, נפרדנו באמצע שנה ג' לשבעה חודשים וחזרנו קצת אחרי תחילת המלחמה, אז תעשו את החישוב בעצמכם (צוחקים). קצת יותר משלוש שנים בערך". 

© צילום פרטי

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"האמת שאנחנו עושים הכל ביחד, אפילו עובדים יחד. אנחנו משחקים יחד בהצגה ב-'בית ליסין' וכל דבר שאנחנו עושים ביחד זה כיף, דביק, אבל נכון. אנחנו אוהבים לטייל, לאכול, לעשות קניות ולבשל, אבל זמן האיכות הכי כיפי הוא כשאנחנו נזרקים על הספה אחרי יום ארוך ורואים טלוויזיה (במיוחד 'משפחה מודרנית')". 

איך אתם משלימים אחרי ריב או ויכוח?

"אנחנו מדברים ומדברים, עד שאנחנו מתישים אחד את השנייה, ואז בוכים ומתחבקים".

מה בעיניכם הטיפ הכי חשוב כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"תקשורת טובה. לא לשמור בבטן וכשאומרים, אז גם לדעת איך להגיד". 

איך תחגגו את יום האהבה העברי? 

"לדין יש עקירה באותו יום, אז אנחנו מתכננים ללכת ביחד רומנטי?", שואל גרושקה בהומור. "אבל נחגוג יום לפני, ביום ההולדת של דין". 

עומר לוי ו"מאמי"

יוצרי התוכן עומר לוי ובן הזוג שמזדהה רק עם הכינוי המיתוגי שהודבק לו - "מאמי", נמצאים בזוגיות כבר ארבע וחצי שנים ולא מפסיקים לגרות אותנו ברשת עם מאכלים מושחתים שלוי מכינה וגם ברגעים הרומנטיים שלהם. בריאיון, לוי ומאמי מספרים איך הכירו, על הדייטים שלהם בתקופת הקורונה ועל מה לעולם לא יוותרו בבילויים שלהם.  

איך הכרתם ומי התחיל עם מי?

"מאמי ואני הכרנו בצבא", משחזרת לוי. "שנינו שירתנו כקצינים בבסיס סגור ובתקופת הקורונה, סגרנו 42 יום בבסיס. במהלך ה-42 יום, התחלתי לשים לב למאמי, מה שלא קרה קודם והחלטתי לעשות מהלך ולהתחיל איתו. הלכתי למשרד שלו עם שאלה ותשובה מוכנות מראש, ואחרי שיחת חולין קצרה אמרתי לו: 'תזכיר לי בן כמה אתה?', מאמי השיב ומהר שלפתי את המשפט שהכנתי מראש: 'אה, אז יכול ללכת בינינו' והלכתי. רק בדרך החוצה, קלטתי שהוא אמר לי גיל שקטן ממני בשנה וחצי ובאותה התקופה, לא הסתכלתי בכלל לכיוון של גברים שיותר קטנים ממני, אבל המשפט כבר שוגר ולא הייתה דרך חזרה. מאותו הרגע, התחיל בינינו קשר הדוק והתחלנו לצאת לדייטים של קורונה: דייט בתחנת דלק, דייט באוטו וכד׳. בואו נגיד, שמאמי חסך המון כסף בזכות הקורונה, כמעט חצי שנה שלא הייתה לו הזדמנות להוציא עליי כסף במסעדות (צוחקת). מפה לשם, אנחנו כבר ארבע וחצי שנים ביחד".

בתחילת הזוגיות
בתחילת הזוגיות © מתוך האינסטגרם של עומר

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד? 

"לאכול! כל הבילויים שלנו קשורים לאוכל ואם אין אוכל, זה לא בילוי מבחינתנו. הדייט המועדף עלינו זה לראות סדרה עם מלא אוכל טוב על השולחן, כולל קינוח והמאנצ׳ים שאחרי". 

איך אתם משלימים אחרי ריב או ויכוח? 

"מאמי הוא גבר נטול אגו למזלי, אבל אני הגעתי לקשר הזה עם מלא אגו. הוא לימד אותי עם הזמן כמה אין צורך באגו ובכל פעם שיש ויכוחון או אווירה פחות נעימה, אנחנו ישר מדברים על זה, מבקשים סליחה ומראים מלא אהבה אחד לשנייה, כן כן קיטשי כמו שזה נשמע", משיבה בחיוך. 

מה בעיניכם הטיפ הכי חשוב כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת? 

"תקשורת. להשקיע בתקשורת ביניכם, לדבר על דברים, לשתף, לשים אגו בצד ולדעת לבקש סליחה. כל אלו מסתכמים במילה-תקשורת. טיפ קטן נוסף: להבין שזה בסדר לא להסכים. לפעמים, אנחנו מנסים לגרום לבן או בת הזוג שלנו להיות איתנו באותה דעה או גישה ואם נבין ונכיל את זה, שבן או בת הזוג שלנו הם לא אנחנו, בעלי אופי שונה אפילו בקצת, גדלו ברקע שונה וחוו דברים אחרים בחיים ששינו את המפה שממנה הם משקיפים על העולם, יהיה לנו הרבה יותר קל לנהל מערכת יחסים לאורך זמן. זה בסדר לא להסכים, אין בזה רע".  

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"בדיוק כמו שאנחנו הכי אוהבים, בבית על הספה עם סדרה טובה או סרט טוב, עם הרבה אוכל טוב ומינצ'וסים טעימים. אז ט''ו באב שמח, אוהב וטעים לכולם!".

© עמית נעים

נבו קטן ונועה חלפון

השחקנים נועה חלפון ונבו קטן, הכירו במסגרת הסדרה "מתוקים", שם כזכור גילמו אחים ועם הזמן, הפכו לזוג. כעת, השניים משתפים על המפגש הראשון. 

"נפגשנו פעם ראשונה באודישנים של 'מתוקים' וכבר שם הייתה בינינו כימיה מצחיקה. שנינו עושים שטויות בכל הזדמנות אפשרית, אז החיבור היה מהיר ומהרגע שנודע לנו שאנחנו הולכים לשחק ביחד, נוצרה באופן טבעי חברות ממש טובה, שעם הזמן אחרי הצילומים התפתחה לזוגיות, חמסה חמסה, מלח שום, בצל פלפל, כורכום". 

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד? 

נועה: "לשים שירים בפול ווליום בבית ולרקוד, תקף גם לנסיעות באוטו. אנחנו בעיקר אוהבים לעשות דואטים מצחיקים, לפעמים הפרויקט של רביבו ולפעמים שירי פסטיגל (נבו אובססיבי)". 

© צילום פרטי

איך אתם משלימים אחרי ריב או ויכוח?

"מדברים על הכל בלי לשמור כלום בבטן. רבים, נותנים לזה מקום, נרגעים ויושבים לדבר באופן הכי פתוח, כנה וישיר. אחר כך, אנחנו מזמינים או מכינים אוכל ורואים טלוויזיה". 

מה בעיניכם הטיפ הכי חשוב כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת? 

 "ליהנות. לא להפסיק לטייל, לצאת לדייטים, לראות שקיעות, לראות סרטים והכל מתקבל, רק לעשות כיף!. כשיש רגעים פחות כיפיים, להיות בתקשורת טובה, כי זה באמת הבסיס להכל ומשם להתקדם הלאה. זה הכי חשוב, כיף אם לא כיף ומצחיק ביחד, אז מה זה שווה?".

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"כנראה שנבו יהיה בלימודים ביורם לוינשטיין, אני בצבא ובערב נחגוג במסעדה כיפית ונאהב".

© צילום פרטי

ירדן טויזר וסהר וולמרק

ממש לא מזמן ואחרי שנתיים שהם יחד, יוצרת התוכן הקורעת ירדן טויזר ומלווה המשקיעים בנדל''ן-סהר וולמרק התארסו. לא לפני שזה לווה ברמיזות (יחד עם הקהל) לרצון של טויזר לטבעת. אחרי שהשניים חגגו את האירוסים בתאילנד, הם נוחתים אצלנו לריאיון שבו משחזרים את ההיכרות.

"הכרנו דרך דודה שלי שמתנדבת בזמנה הפנוי לטובת הקהילה דרך ארגון של ניצולי שואה", מספרת טויזר ומפרטת: "פעם בשבוע אצל סבתא של סהר וככה הם מכירים בעצם. דודה שלי בהכשרתה גם נומרולוגית, והיא ראתה בזיווג בינינו כ'זיווג נורמולוגי' מושלם. יום אחד, היא אמרה לסהר שיש לה מאצ' נומרולוגי בשבילו ואמרה לו לפנות אליי, שזה מה שהוא עשה. אחרי חודש בערך שעשיתי לו קצת טיזינג, יצאנו לדייט ראשון בפאב, מצאנו חיבור, נשארנו עד שהרימו עלינו את הכיסאות! ומשם זה התפתח".

© מייקי יודין

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד? 

"אנחנו אוהבים לצאת לדייט/פיקניק בשקיעה מול הים, אבל רוב הזמן אנחנו אוהבים להירדם יחד מחובקים על הספה מול איזה סרט טוב". 

איך אתם משלימים אחרי ריב או ויכוח?

"נותנים את הרגע אחד לשנייה להירגע, יושבים לדבר על הדברים ולפתור את זה. יש לנו חוק ברזל ביחסים: לא ללכת לישון בריב ולנהל שיח בצורה מכבדת ולא מזלזלת, גם כשאנחנו בשיא העצבים!". 

מה בעיניכם הטיפ הכי חשוב כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת? 

"לדבר לדבר ולדבר! לנטרל את האגו, (גם כשזה לפעמים מאוד קשה) והרבה הקשבה אחד לשני. אתם מספיק חשובים אחד לשני, כדי לשים את הכל על השולחן ולנהל שיח מכבד".

איך תחגגו את יום האהבה העברי? 

"בדיוק נוחתים בארץ מתאילנד אחרי שחגגנו אירוסים! אחרי שנתיים סהר הציע סוף סוף... אז כנראה שנעשה ערב גבינות ויין מול סרט טוב על הספה. בנוהל". 

© צילום פרטי
תגובות