אופסי! פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס. צילומים מהאינסטגרם של חיים טויטו, מאיה קיי, אודיה אזולאי

אופסי! פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס

מאודיה ועד מאיה קיי ואיתי רגב: ערב יום הכיפורים הוא זמן מעולה גם עבורנו לעשות חשבון נפש. גם השנה הקדשנו את היום כדי לבקש סליחה ולפתוח דף חדש עם הסלבס. סולחים לנו?

כמיטב המסורת השנתית, גם הפעם החלטנו לנצל את יום כיפור כדי לבקש סליחה ומחילה מכל אותם סלבס (והמעריצים) שהטרפנו במשך השנה. סליחה שצחקנו, פגענו, חתמנו ביקורות שליליות על פרויקטים שלכם, עשינו כותרות מפוצצות בעזרתכם, עשינו מנחוס ובאופן כללי לא עזבנו אתכם לשנייה. אבל כמו בכל שנה, יש מספר כוכבים שאנחנו חייבים להם התנצלות קצת יותר אישית...

אור ביטון - מתיחה הכשרות

במהלך השנה החלטנו משום מקום ליצור מתיחה על יוצר התוכן אור ביטון' בעזרת חברו גיא שלו. המתיחה כללה אכילת סרדינים שנראו מוזר כשאור עם כיסוי עיניים. במהלך המתיחה עבדנו על אור שהוא אכל מאכל לא כשר (אל דאגה, זה באמת היה כשר!). ביטון נלחץ, כעס, ולקח לו כמה רגעים להשתחרר מהמתיחה הלא נעימה.

מאיה קיי ואיתי רגב - רכילות מלחמתית

מאיה קיי סיפקה לנו לא מעט כותרות רכילותיות השנה, ובכל הזדמנות שהייתה לנו (והיו לא מעט!) שאלנו אותה על הנושאים המדוברים. אם זה על הריב עם שחר חיון, על האקס טל מורד ועל פרשיית המרובע הרומנטי הכוללת גם את רומי פרנקל וברק שמיר. אבל יש מצב שהסליחה שלנו השנה עבור מאיה צריכה להיות דווקא בנושא קצת אחר... קיי תמכה מתחילת המלחמה במשפחת רגב, וכשהאחים מאיה ואיתי רגב חזרו הביתה מהשבי, היא בילתה איתם לא מעט - מה שיצר גם שמועות כי נרקם קשר רומנטי בינה לבין איתי. רצינו לבקש ממאיה סליחה ששאלנו אותה על כך במפורש ומתחת לפני השטח זה סוג של הפך את איתי רגב, שלפני רגע חזר מעזה - לכותרת רכילותית. מהצד שלנו נסביר כי דווקא רצינו לנצל את הבמה כדי לשים סוף לשמועות באותה התקופה, כך שמקווים שגם קצת עזרנו בנושא.

טל מורד וברק שמיר - הוספנו שמן למדורה

ואם כבר הזכרנו את האקס טל מורד, אז ממש לאחרונה עימתנו אותו במפגש הראשון עם ברק שמיר, כחודש לאחר התפוצצו הכותרות סביב מה שהיה או לא היה עם רומי פרנקל, האקסית של ברק, מאחורי הקלעים של ״רוקדימים״. השניים ניסו להיות מאופקים, אבל תוך כדי הראיון הם שתלו דרכנו עקיצות זה לזה, ובמקום שנהיה במוד מפייס - די חיברנו את הפידבקים לסרטון אחד שמן הסתם הוסיף עוד שמן למדורה ולריחוק. מקווים שהכל ייפתר ביניכם!

סתיו קצין - הלו נמסיס

אנחנו בכל שנה מחדש מתנצלים בפני הסלבס על תקריות בפודקאסט שלנו "גלקסי טוק - מדברים על כוכבים", ובדרך כללל אנחנו מבקשים סליחה על דברים שהמגישה פלג לביא עשתה או אמרה בפרקים, אבל השנה, כשתהל כהן הגיעה להיות מנחה מחליפה באחד הפרקים, היא נאלצה להתמודד בעצמה עם אתגר זיהוי הסלבס. לא ציפינו שדווקא כשסתיו קצין תעלה על הקו היא תחשוב שהיא ניקול - מהנמסיסיות שלה בבית האח הגדול. סתיו לא נשארה חייבת ועקצה בחזרה. אגב, ניקול הגיבה באותו הטיקטוק ופחות ראתה בעין יפה את מה שלסתיו היה להגיד. אופסי!

חיים טויטו - איפה מלאני?

מתמודדי האח הגדול נזרקים אל המציאות מיד אחרי יציאתם מהבית המפורסם, וכך גם אצל המתמודד חיים טויטו. נזכיר כי במהלך שהותו בבית האח, חיים קיבל לא מעט ביקורות בחוץ וביניהן גם על חיפוש הקרבה אל הדיירת מלאני, מי שהייתה חברה די קרובה שלו בתכנית. עם הזמן נולד טרנד טיקטוק שכולו מסתלבט על השאלה "איפה מלאני?" וגם אנחנו הצטרפנו לעניין - עם צעד אחד יותר מדי. בראיון ההדחה שלנו עם חיים, עשינו לנו משחק בסגנון "איפה אפי?" - רק שהוא היה צריך לחפש בתמונה את מלאני. לכם נסביר כי כמובן לפני שהעמדנו את חיים באתגר, הסברנו לו על הטרנד ברשת ונתנו לו את האופציה לבחור האם להשתתף. אז סליחה אם איכשהו נפגעת מזה, אבל שאפו לך על הזרימה!

מיכל מושיוף - הסרת הכישוף

גם בראיון ההדחה של מיכל היינו צריכים להציב אותה אל מול הבדיחות סביבה בחוץ ובתוכן גם הדיבור על יכולות הכישוף שלה. נזכיר כי אמילי ושילה צחקו בתוך הבית כי מיכל שהתה על מיטתו של שילה כדי להפעיל עליו כישוף או קללה, בדיחה שקצת יצאה מגבולות הסצינה בתכנית והמשיכה גם אל החיים של אחרי - כששילה הודח הוא פתח את היד, נאלץ לעבור ניתוח חירום בבית החולים ובקיצור, היה עליו לא מעט עין. אנחנו מיהרנו לשאול את מיכל בהדחתה על הנושא וגם להציב שוב את השאלה בפני שילה כשהוא התראיין על סט קמפיין חדש. מיכל - סליחה! אנחנו לגמרי לא חושבים שזאת את!

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

טלי קופר - לחץ לפני הבמה?

והנה סליהח ממש טרייה! רק אתמול (ה׳) פרסמנו כי אחותה של אמילי קופר, הזמרת הצעירה טלי, לוהקה לעונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ותנסה לייצג אותנו בתחרות הגדולה באירופה. אבל למה סליחה בעצם? כי בעת הפרסום טלי עדיין לא נבחנה מול המסך ויכול להיות שקצת הלחצנו אותה עם הפרסום שלנו בנושא, גם על עצם הידיעה וגם הביקורות אליהן יכלה להיות חשופה לפני האודישן. עם זאת - אולי זאת דווקא הכנה למבחן האמיתי!

 

 

אודיה - תחרות בין הזמרות

לפעמים כשיש אייטם שהוא טוב אבל לא עם כותרת מפוצצת ורוצים לגרום לו להיראות בהרבה יותר מעניין, מפלפלים אותו בכותרת. כלומר, לא משקרים, אבל מכוונים את הזרקור לחלק בו שמאדיר יותר את האייטם. כך גם במקרה של הזמרת אודיה. השנה פרסמנו לראשונה כי היא תשחרר קולקציית איפור שתימכר תחת המותג שלה ״אודיה ביוטי״ והכותרת פילפלה את העניין כי היא הייתה סביב התחרות בזמרות נועה קירל ואנה זק, שאוחזות כל אחת בקולקציית איפור משלה. גם התגובות וגם אנחנו חושבים שיש מקום לכולן גם בשוק הביוטי ולכן סליחה שעשינו כותרת שיצאה מהקשרה ושיוצרת מלחמה. 

 

תגובות