עומרי כספי מככב בקמפיין בשווי 8 מיליון ש"ח. האריזה החדשה.

עומרי כספי מככב בקמפיין בשווי 8 מיליון ש"ח

הקמפיין למותג הדגנים המוביל של תלמה, המובל על ידי עומרי כספי, ותכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות שטח במסגרתה יאותר כשרון הכדורסל הבא של ישראל במהלך הכולל ישקיע המותג כ-8 מיליון ש"ח

קמפיין חדש בכיכובו של עומרי כספי, ואריזות חדשות למותג קורנפלקס ופעילות שטח רחבה לאיתור כוכב הכדורסל הבא של ישראל בקרב בני הנוער. במהלך, המלווה במסר "אתה תסמן את המטרה - אנחנו ניתן את הכוח להצליח", הושקעו כ-8 מיליון ש"ח.

המהלך הנוכחי מחדד את שפת המותג תחת המסר "אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח", כדי להביא לידי ביטוי את המסר גם בתקשורת וגם בשטח, נבחר עומרי כספי כמוביל המהלך. כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית והחיבור בינו לבין תלמה, מותג דגנים מוביל המזוהה עם ישראליות - הינו טבעי.

מחפשים את האלוף הבא 

בנוסף לקמפיין משיקה תלמה מהלך רחב היקף, באמצעות חברת טרגט מרקט, תחת השם "תלמה וכספי מחפשים את האלוף הבא" במטרה להביא לידי ביטוי "בשטח" את המסר של המותג. מיד עם עליית הקמפיין יכריז המותג על פעילות אשר תזמין את בני הנוער ברחבי הארץ להתמודד על "תואר האלוף הבא".

בני הנוער - בנים ובנות חובבי כדורסל יוזמנו להגיש מועמדות ולהגיע לאודישנים בהם ימוינו לשלב חצי גמר ומשם לגמר. בסה"כ יוכלו להגיש מועמדות  כ-2000 נבחנים, מהם יעלו 16 לשלב הגמר.

הפעילות תסתיים באירוע גמר חגיגי בנמל תל אביב בו יבחר כשרון הכדורסל הבא של ישראל אשר יזכה לפרס חלום - מלגה מטעם תלמה לאימוני ספורט אישיים עם מאמן כדורסל מקצועי. המהלך ייתמך בפעילות אינטרנט רחבה בעמוד תלמה בפייסבוק, אשר תפנה במקביל גם לבני הנוער וגם להורים אשר יוכלו לקבל הדרכה ועצות כיצד לגדל "ילד אלוף".

תגובות