מה הסלבס ראו שלא רצו לראות? צפו בווידיאו
לכבוד יום ההזדהות שמתקיים זו השנה השלישית ברציפות עם העיוורים ולקויי הראייה שוחרר סרטון ווידיאו קצר בו משתתפים רותם אבוהב, דביר בנדק, דרור רפאלי ולירון וייצמן, ובו הם מספרים על דברים שהעדיפו לא לראות. 6.6 בסינימטק תל אביב
ברנזג'ה שיווקית. משרד הפרסום ראובני-פרידן גייס את השחקנים רותם אבוהב ודביר בנדק, או אם תרצו, מובילי הדעה הנחשבים בהיותר בתעשייה לקמפיין התנדבותי במסגרת "בליינד דיי"- יום שמטרתו העלאת מודעות לעיוורים וללקוי ראייה.
הקמפיין ההומוריסטי שיצרו לנושא רגיש כמו זה, מיועד בשביל כלל העמותות והאגודות של העיוורים ולקויי הראייה. מלבד אבוהב ובנדק, גויסו לקמפיין גם הדוגמן יונתן ווגמן, דרור רפאלי, דנה עדיני, יעל גולדמן, איתם ישראל ולירון וייצמן, כשהם מספרים כל אחד על הסיטואציה בלתי נשכחת בחייהם, שהיו מעדיפים לא לראות, זאת במטרה ליצור הזדהות.
הבליינד דיי שייערך ביום חמישי, ה-6 ביוני, הופק כולו בהתנדבות מלאה, כשמטרתו כאמור העלאת המודעות ויצירת הזדהות עם אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה, שנאלצים להתמודד עם המוגבלות של חוסר ראיה במהלך חייהם.
מרכז לעיוור בישראל הינו ארגון הגג של כלל ארגוני העיוורים בארץ, המספק שירותים לציבור המונה כ- 25,000 עיוורים ולקויי ראייה. הבליינד דיי, שמתקיים זו השנה השלישית ברציפות, הינו יום להגברת המודעות וההזדהות עם ציבור העיוורים ולקויי הראייה בארץ. להפקתו של יום זה חברו "המרכז לעיוור בישראל", קבוצת "חושבים בצבע" וכ-25 ארגונים המטפלים בעיוורים.
זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן סיפר לפרוגי כי "יחד עם חברינו העוורים ולקויי הראייה יצרנו קמפיין אחר, שונה, הומוריסטי, לא מתחנף, אפשר לומר 'קמפיין שלא רואה בעיניים'", לדבריו ישנו שוני מקמפיינים אחרים שנעשו עד כה. "להבדיל מקמפיינים חברתיים חשובים אחרים, אנחנו לא מבקשים תרומות, לא מבקשים רחמים, למען האמת, אנחנו לא מבקשים שום דבר. אנחנו פשוט מזמינים את כולם ב6/6 לראות ליום אחד איך זה מרגיש לא לראות. בשאר הימים לצערי נצטרך לראות את כל הזוועות שמתרחשות סביבנו"