נאה במיוחד: נדב קרני יכבוש לכם את הווטסאפ. צילום: רפי דלויה

נאה במיוחד: נדב קרני יכבוש לכם את הווטסאפ

הדוגמן והזמר ההורס יכבוש לכם את הווטסאפ במסגרת קמפיין חדש לחברת נעליים. פייר? אנחנו מעדיפים אותו יחף. הקמפיין החדש לא יהיה באיילון, אלא דווקא בכיס שלכם. "מחמיא לי מאוד שבחרו דווקא אותי לקמפיין הזה" סיפר קרני

ממשיך לככב. הכוכב הכי קיבוצניק, נדב קרני, נבחר להוביל קמפיין נוסף ומסתמן בתור "מור סילבר" הבא? במה מדובר אתם שואלים? קרני התחיל את דרכו בעולם הזוהר עוד בעונה השלישית של "TLV עושים את תל אביב" ולאחר מספר שנים, הגיע ל"אקס פקטור" ישראל, שבמהלכה חובר ללהקת פיוז'ן, שאחרי התכנית התפרקה.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

אז לאחר שקיבל קמפיין לחברת ההלבשה "FOX" והספיק לכבוש את לב הבנות, עכשיו הוא הולך להיות קיבוצניק על מלא. קרני נבחר להוביל את הקמפיין של חברת הנעליים "טבע נאות". שווה? תלוי את מי שואלים. הקמפיין לא יהיה קמפיין סטנדרטי ורגיל כמו שאנחנו רגילים אליו, אלא כזה שנמצא במקום האהוב עלינו ביותר - בווטסאפ.

צילום: ענת מוסברג
צילום: ענת מוסברג

במהלך הקמפיין קרני יטייל עם נעלי החברה ברחבי הארץ ויעלה תמונות וסרטונים ממקומות שונים, לצד תחרות ניחושים של החברים בווטסאפ, שמי שינחש נכון יזכה במגוון פרסים. "אני מתרגש כי מדובר סוף סוף בקמפיין שמאפשר לי ללבוש את מה שגם ככה אני לובש" מספר קרני ומדגיש כי "אחרי הכל, אני קיבוצניק!". עוד הוא אמר כי, "מחמיא לי מאוד שבחרו דווקא אותי לקמפיין הזה".

תגיות
תגובות