"רק רוצים לרקוד": מתמודדים מגוונים, התכנית פחות. צילום מסך מהתכנית

"רק רוצים לרקוד": מתמודדים מגוונים, התכנית פחות

אחרי "נולד לרקוד" המיתולוגית ו-"רוקדים עם כוכבים" ששודרה לפני חמש שנים, עלתה אמש (ב') התכנית "רק רוצים לרקוד" והחזירה את הריקודים למסך הקטן. התכנית הציגה מתמודדים מוכשרים, אך עם זאת לא הביאה משהו חדש ושונה למסך הטלוויזיה הישראלי. פייר? ציפינו ליותר. ביקורת

אחרי שלל פרומואים מסקרנים בשבועות האחרונים, עלתה אמש (ב׳) למסך תכנית הריקוד החדשה מבית "קשת", ״רק רוצים לרקוד״, שפתחה את העונה עם פרק מסקרן ומגוון בריקודים מכל קצוות עולם הריקוד. אך למרות זאת מדובר בקונספט שמאוד מזכיר תוכניות כמו "הכוכב הבא לאירווזיון" ו-"דה וויס", מה שלא מבדיל אותה מתכניות ריאליטי אחרות וקצת פוגע באיכותה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפרק הראשון סיפק לצופים בבית ריאליטי ריקודים לגיטימי לגמרי - מתמודדים שאפתניים שבאו לנסות את מזלם מול צוות השופטים במטרה להיות הרקדן הבא של ישראל. עם זאת, על אף הקונספט השחוק, נחשפנו לשלל ריקודים מיוחדים מכל תחומי הריקוד, החל מהיפ-הופ דרך ריקודי מחול ועד להופעה חייזרית והזוייה במיוחד.

© צילום מסך מהתכנית

הפורמט דומה מאוד לזה של "הכוכב הבא לאירווזיון" ושל "דה וויס", ארבעה שופטים (סליחה, ארבעה "מנהלי להקות") כאשר כל אחד מהם מצביע "כחול" (עובר) או "אדום"(פסול) לכל מתמודד, וכל מתמודד צריך לבחור מנהל להקה שאליו הוא יחבור להמשך התחרות.

בין השופטים נמצאת הרקדנית הותיקה אנה ארונוב המקצועית שיודעת את מי היא רוצה בקבוצה שלה ונלחמת על כל מתמודד. עידן שרעבי המקסים והחייכן שנוטה להיות רחום ולא מסוגל לפסול אף אחד, עדן שבתאי המוצלחת והחמימה שאמפתית כלפי כל מתמודד, ועל אף היותה חדשה בעולם השיפוט היא מאוד מקצועית ומסורה. ויש גם את דוד דביר שנמצא על תקן ה-סיימון קאוול של צוות השופטים. הוא קשוח, מעליב, אומר הכל בפנים ומסרב ליישר קו עם האחרים, מה שמוסיף לגיוון בשולחן השופטים והופך את הדיון ליותר מעניין.

© צילום מסך מהתכנית

אליהם מצטרפים זוג המנחים המוכר לנו מ"הכוכב הבא לאירווזיון" אסי עזר ורותם סלע החמודים שתמיד מוסיפים הומור כדי לשבור את המתח. הם אומנם אהובים אך למרות זאת היינו מעדיפים לראות פנים אחרות מלבדם בתפקיד ההנחיה - כדי לגוון.

© צילום מסך מהתכנית

בין מאות מתמודדים זכינו אתמול להיחשף לשמונה רקדנים מוכשרים ומעניינים, ביניהם הפייבוריט של התחרות עד כה, יענקל'ה הדוגמן החתיך שהחליט לעזוב את הדת על מנת להגשים את חלומו בריקודי המחול, עוד מישהי שמסתמנת כמובילה היא גל זוסמונוביץ׳.

"רק רוצים לרקוד" היא יורשת עצר לא רעה לז'אנר תוכניות הריקוד בארץ, היא מעניינת ונחמדה ואף טיפה מרגשת. היא לא בולטת משאר תוכניות הריאליטי בטלוויזיה, לא מביאה שום דבר חדש מלבד נושא הריקוד שקצת נשכח בין כל תכניות הבישול, השירה והמשימות. ההנחיה, תהליך ההצבעה, השיפוט ומבנה התוכנית הם דברים שכבר נצפו בעבר, דבר שמוריד מהמקוריות שלה ועלולה להימאס על ידי הצופים מהר מאוד. על אף התוכן המעניין והמגוון שהיא הביאה אותה, "רק רוצים לרקוד" צריכה רענון ושינוי פורמט בתקווה שהיא תוכיח את עצמה בהמשך.

"רק רוצים לרקוד", ימי שני, ערוץ 2 - קשת

תגובות