הפעם כסדרה: את מי היינו מלהקים ל"קלולס"?. צילום מסך

הפעם כסדרה: את מי היינו מלהקים ל"קלולס"?

לאחרונה נודע כי סדרת ההמשך של הסרט המפורסם "קלולס" תגיע לרשת סטרימינג חדשה, ולכבוד זה, החלטנו לנסות ללהק כמה מהדמויות עם השחקנים האהובים - הכי לא קלולס!

אז כמו שחלקכם שמעתם, לא מאוד מזמן בשנת 2019 החל הפיתוח לסדרת 'אתחול' (Reboot) לסרט הלהיט מהניינטיז "קלולס". עכשיו נודע כי הסדרה תגיע לרשת הסטרימינג החדשה "Peacock" אבל השחקנים עדיין לא לוהקו. אז, רוצים לדעת על מי חשבנו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה מהווה סוג של המשך לסרט "קלולס" אבל הפעם ישנו טוויסט, והיא דווקא תתמקד בדמותה של דיונה (המכונה "די"). הקאסט הרשמי של הסדרה עוד לא ידוע, אז בנתיים, אפשר לנחש ולקוות.

דיון - זנדאיה

הסדרה הזו תתמקד דווקא בדיון, חברתה הטובה ביותר של שר, לאחר ששר נעלמה בנסיבות מסתוריות. דיון מנסה להסתגל במהלך הסדרה למעמדה החדש כנערה הפופולרית ביותר החדשה, ובאותו זמן מנסה להבין מה קרה לחברתה. אנחנו חושבים שאין מתאימה יותר מכוכבת "אופוריה" ו-"ספיידרמן", הלא היא זנדאיה, לגלם את הדמות התוססת והאהובה הזאת.

זנדאיה
זנדאיה © צילום: gettyimages_IL/Frazer Harrison

שר - דאב קמרון

אמנם שר אמורה להיות בגדר הנעדרת במהלך הסדרה, אבל היי, אנחנו לוקחים את הפלאשבקים הפוטנציאלים בחשבון. אם אתם זוכרים, דאב קמרון (היורשים) גילמה כבר את תפקידה של שר במחזמר אוף-ברוודווי, שזכה להצלחה רבה. מן הראוי לדעתנו שאם לשר ישנו תפקיד בסדרה הזו, הוא יהיה מושלם לדאב.

דאב קמרון
דאב קמרון © צילום: באדיבות יח"צ דיסני

ג'וש - דילן אובריין

בהנחה שפול ראד כבר אינו יכול לחזור לנעליו כג'וש גם בסדרה (למרות שיש האומרים שהוא נראה באותו גיל שהיה גם בשנות התשעים) אנחנו חושבים שכוכב "הרץ במבוך" ו-"זאב צעיר" יהיה מושלם בתור הבחור טוב הלב והחלומי של "קלולס", לא כך?

© באדיבות yes

טאי - קמילה קביו

אמנם קבילה קביו מוכרת לנו בעיקר בתור הזמרת יוצאת להקת "פיפת' הרמוני", אבל היא גם עתידה לככב בתפקיד משחק ראשון בתור סינדרלה בסרט חדש, כך דווח בשנת 2019. הכוכבת לדעתנו תתאים באופן מושלם לדמותה של טאי, הילדה החדשה ששר מתיידדת איתה ו'לוקחת תחת חסותה'.

קמילה קביו
קמילה קביו © צילום: gettyimages_IL/Kevork Djansezian

כריסטיאן - ג'ורדן פישר

איך אפשר לשכוח את כריסטיאן, שמתגלגל במהלך הסרט להיות חברה הטוב של שר (וגם הקראש שלה, בהתחלה)? אז אנחנו מאמינים שג'ורדן פישר, שלאחרונה שיחק ב-"בתוך הקצב", "לכל הנערים שאהבתי" וגם מעט אחורה יותר כשיחק בסדרה "ליב ומאדי" (לצד דאב קמרון), יתאים בדיוק לכפפה הזו. אולי הוא לא יגלם כאן תפקיד מרכזי כל כך כמו שעשה בלהיטים האחרים, אבל הוא כן יזכה שוב לגלם את מושא האהבה (או יותר נכון, הקראש) לפחות לזמן קצר.

סברינה קרפנטר וג'ורדן פישר
סברינה קרפנטר וג'ורדן פישר © צילום: Adam Zwelling/NETFLIX © 2020

טראוויס - טימותי שאלמה

אם אתם לא זוכרים אותו, טראוויס הוא הבחור המאחר והרגוע שכל הזמן נמצא על הסקייטבורד שלו. הוא מתיידד עם טאי ומוסיף המון קטעים מצחיקים לסרט, ואין ספק שהוא דמות ש(לדעתנו) חייבת להיות גם בסדרה. השיער הארוך עד הכתפיים מתאים בול ללוק של השחקן טימותי שאלמה ("קרא לי בשמך", "ליידי בירד") ויהיה נחמד לראות את שאלמה בתפקיד יותר קומי ואולי קצת פחות רציני. 

טימותי שאלמה
טימותי שאלמה © צילום: באדיבות yes

מל הורוביץ - פול ראד

אם פול ראד לא יכול לחזור לדמותו בתור ג'וש, אולי הוא יכול לחזור לעולם של "קלולס" בתור אביה של שר, מל הורוביץ. אמנם זה אינו תפקיד שנראה כל כך גדול (ויכול להיות שיהיה שונה בסדרה כמובן) זה נראה כמו סגירת מעגל מצויינת (וקצת משעשעת), וזה יהיה מגניב מאוד אם יופיעו חלק מהקאסט המקורי גם בסדרה הזו. אז, אפשר כבר ללהק אותם באופן רשמי? 

 
© באדיבות yes
 
תגובות