לא מודל לחיקוי: ההורים הבעייתיים בסדרות טלוויזיה. ABC באדיבות yes, רונן פדידה, השמיניה (ערוץ הילדים וטדי הפקות)

לא מודל לחיקוי: ההורים הבעייתיים בסדרות טלוויזיה

מי אמר שהורים זה דבר פשוט? ובכן, ההורים הבאים מהסדרות אפילו הלכו רחוק עם החיים הקשים שהם עשו לילדיהם • הרשימה שלנו

ההורים שלנו לא תמיד מתנהגים למופת ואולי לא תמיד משמשים לנו דוגמה לחיקוי, גם בסדרות טלווזיה רבות נתקלנו לא מעט בהורים שלא כדאי לילדיהם ללמוד מהם... לפעמים כי הם הורים די גרועים והרבה פעמים כי הם מעורבים במעשים הדורשים התערבות משטרתית. קבלו רשימה (חלקית) של ההורים הבעייתיים מהסדרות! 

רג'ינה וראמפל - עד עצם היום הזה

אחת הדמויות הראשונות שאנחנו חושבים עליהם כשמדברים על אמהות בעייתיות היא אמה החורגת של שלגיה, שבסדרה "עד עצם היום הזה" גם תיפקדה כאימו החורגת של הנרי ואף כלפיו התנהגה בצורה בעייתית, לצד אהבתה הרבה אליו. יתר על כן רג'ינה היא לא ההורה הבעייתי היחיד בסדרה, עוץ לי גוץ לי, גם הוא היה אב לא טוב בלשון המעטה לבנו אותו נטש לטובת השגת כח בלתי מוגבל. במהלך הסדרה אנו מבינים שנסיבות החיים והוריהם שלהם עצמם הובילו אותם לגדול כך, אבל זה עדיין לא מצדיק את זה... מזל שלפחות הם השתנו במהלך העלילה.

© ABC באדיבות yes



דדי ולילי - השמיניה

מזוגות ההורים הפחות מוצלחים שראינו - הוריהם של איה וניני בשמיניה. אנחנו לא יודעים מה דעתכם אבל לדעתנו לברוח לילדים שלך לחו"ל, שיחשבו שאתה מת, לבגר אותם בחמש שנים, להתחזות לאדם אחר ולהכניס את ילדיך לפרויקט שעלול להיות מסוכן - זאת לא הורות מצוינת. כל זאת בלי לדבר על לילי, האמא שלא הייתה בתמונה ברוב שנות התבגרות ילדיה וגם כשנכנסה לחייהם - רק סיכנה אותם יותר עם כל חבריה המטורללים...

© מתוך השמיניה, טדי, ערוץ הילדים, HOT

אבא של תום  - רוני ותום

זה נכון שאבא שעובד כבלש החוקר חקירות מגניבות זה דבר די נחמד לספר לחברים. עם זאת כשהוא לא זמין חלקים גדולים מהשנה ולא נמצא עם הבת שלו או אפילו משגיח עליה באיזושהי דרך, בזמן שהיא קרה בקרוואן לבדה ומבצעת משימות מסוכנות... זאת לא בדיוק אבהות מושלמת. בואו נגיד שלא היינו נותנים לו את תואר "אב השנה".

 



אמא של אליהו - בת השוטר

הורים שהם פשוט לא טובים זה דבר אחד, אבל הורים המעורבים במעשה פשע פלילי זה דבר אחר לגמרי. וזה בדיוק מה שקרה לאליהו ב"בת השוטר" (וזה הזמן לעשות אזהרת ספויילר למי שלא צפה בעונה הראשונה עד תומה!) כאשר נודע שאימו זייפה מטבעות עתיקים, הרעילה בן אדם ואף רצחה בן אדם אחר, אין ספק שמדובר ברזומה מפוקפק במיוחד לאמא, ולמרות שדי מגיע לה לשבת בכלא - כאב לנו על אליהו.

 
תגובות