שוק! כל מה שאתם צריכים לדעת על "היורשים: עלייתה של רד". באדיבות דיסני+ ישראל

שוק! כל מה שאתם צריכים לדעת על "היורשים: עלייתה של רד"

הסרט החדש בסדרת הסרטים הגיע סוף סוף ל"דיסני+" ולכבוד ההתרגשות שלנו מ"היורשים: עלייתה של רד", אספנו עבורכם כמה דברים חשובים שאתם חייבים לדעת לפני הצפייה בו!

בשיתוף עם דיסני+

טירוף "היורשים" נמצא איתנו כבר שנים. כל סרט בסדרת סרטים הופך ללהיט מטורף הכולל שירים חדשים, כוכבים אהובים ועלילה סוחפת שאי אפשר להפסיק לצפות בה! בסוף השבוע האחרון עלה לדיסני+ הסרט החדש בסדרת הסרטים המצליחה - "היורשים: עלייתה של רד", המספר על רד, בתה של מלכת הלבבות, וקלואי, בתם של סינדרלה והמלך מקסים. השתיים חוברות יחד כדי למנוע אסון קטסטרופלי המאיים על ממלכת אורדון ותושביה.

לכבוד יציאת הסרט, ורגע לפני שאתם צוללים לצפייה מהנה, אספנו עבורכם כמה דברים שאתם חייבים לדעת על הלהיט החדש!

התחלה חדשה

אחרי טרילוגייה שהפכה לטירוף מצליח, הפעם מדובר בסרט שלא בדיוק ממשיך באופן ישיר את העלילה של קודמיו, אלא בסיפור חדש עם קצת אזכורים למה שקרה בעבר. בשפה המקצועית זה נקרא "ספין אוף" ונראה שזה לגמרי מסקרן ומרענן!

 

היחידה!

אמרנו מעט אזכורים? אז קבלו אחת: הדמות היחידה מהקאסט הראשי שממשיכה גם לסרט הנוכחי היא אומה, בתה של אורסולה.

© מתוך "היורשים: עלייתה של רד", דיסני+

מסע בזמן

איך אנחנו אוהבים סרטי מסע בזמן! וסמתבר ש"עלייתה של רד" לגמרי מתכתבת עם החיבה שלנו לז׳אנר! בסרט הנוכחי, כוכבות בסרט, רד וקלואי, יסעו בזמן בעזרת השעון של הכובען המטורף כדי לנסות להציל את הממלכה.

© מתוך הטריילר "היורשים: עלייתה של רד", דיסני+

הכינו את הפלייליסט!

כמו כל סרט של "היורשים" - תצפו גם כאן למוזיקה - והמון! הסרט כולל שבעה שירים מקוריים שלגמרי נכניס באופן קבוע לפלייליסט שלנו ולא נפסיק להאזין. בנוסף, יהיו גם שירים מתוך סרטי האנימציה הקלאסיים של דיסני.

 

לזכרו

לצד הרגעים המצחיקים, הריקודים והעלילה הסוחפת, הסרט חולק כבוד אחרון לשחקן קמרון בויס ז"ל, כוכב שלושת הסרטים הראשונים שהלך לעולמו באופן מפתיע. הסרט כולל סצינת זיכרון מכבדת ומרגשת עבור השחקן, ועבורנו זו המחווה הכי מדוייקת שיכלו לעשות עבורו.

© מתוך "היורשים: עלייתה של רד", דיסני+

את מוכרת לי מפעם...

השחקנית הראשית שמגלמת את רד נראת לכם מוכרת? זה כי היא הובילה בעבר (כשהייתה בת 13 בלבד!) את הסדרה המצליחה של דיסני - "גבי דוראן בייביסיטר לחייזרים", ואנחנו רק נזכיר כי הכוכבת התראיינה בעבר גם אצלנו בפרוגי...

זוכרים?! © באדיבות דיסני ישראל

אמא כוכבת

עוד הוכחה לכך שאי אפשר לפספס את המוזיקליות בסרט היא העובדה שמי שמגלמת את אמה של רד, מלכת הלבבות, היא לא אחרת מהזמרת והיוצרת הבינלאומית ריטה אורה בתפקיד שאי אפשר לפספס. הזמרת ידועה עם להיטיה הגדולים: "Black Widow", "I Will Never Let You Down", "Poison" ועוד רבים!

 

אחרי כל זה... אנחנו לא יודעים מה איתכם, לנו זה לגמרי עשה חשק ללכת לצפות בסרט בדיסני+!

תגובות