חולקות שם: הדמויות שמזכירות אחת את השנייה. מתוך כאן גרים בכיף, צפוף, אבא מטפלת ורמזור

חולקות שם: הדמויות שמזכירות אחת את השנייה

מ-"הדניאלים" בסטיקומים ועד ה-"דריות" בסדרות הנוער: בדקנו האם הדמויות שחולקות את אותו השם בסדרות - עשויות להיות חברות טובות אם מחברים ביניהן

יש לא מעט סדרות מעולות על המסך, ולפעמים יש לנו תחושה שדמויות מסיומות מזכירות לנו בכלל דמויות מסדרה אחרת - בין אם באופי ובין אם בקווי העלילה ואפילו בשם הדמות! קבלו את הדמויות שמזכירות אחת את השנייה ובעינינו, יכולות לגמרי להיות חברות טובות!

דניאל הבן מ-"צפוף" ודניאל שלו מ-"כאן גרים בכיף"

"צפוף" ו-"כאן גרים בכיף" הם שני סיטקומים משפחתיים שבהחלט הצליחו להפיל אותנו מהכיסא! יחד עם דמויות קורעות וסצנות שופכות מצחוק שתמיד הרימו לנו את המצב רוח. אחת הדמויות המצחיקות של "צפוף" למשל הוא דניאל הבן, שהזכיר ממש את דניאל שלו מ-"כאן גרים בכיף" מכמה סיבות: שניהם היו האחים הבכורים במשפחות, שניהם היו בלגניסטיים, שטותניקיים, רוב הזמן לא מצאנו אותם ללא בת זוג ושניהם יכלו להעביר יום שלם בכיף, בלי לעשות שום דבר. מעבר לתכונות המשותפות של השניים, את שתי הדמויות גילמו שחקנים שנושאים את אותם השמות גם במציאות! דניאל מורשת את דניאל שלו ודניאל ליטמן את דניאל הבן. מי מאחד בין הדמויות?!

 

אייל מנסיני מ-"אבא מטפלת" ואייל איצקוביץ' מ-"רמזור"

ממש לא מזמן נפרדנו מ"עוזרת הבית" הכי מצחיקה על המסך, שנוצרה על ידי אייל מנסיני הבטלן, הקמצן ולמעשה, הוא לא האייל היחידי שיש לו את התכונות האלה. מי שמאוד התבלט בקמצנות שלו, הוא לא אחר מאשר איצקו מ-"רמזור", שכמו מנסיני היה אדם בעל חסר מזל, די לוזר ואף פעם לא שאף גבוה, אך בדרך כלל היה אדם שמח. כשחושבים על זה, גם כאן יש פוטנציאל לא רע לחבר בין מנסיני ואיצקו לתוכנית משותפת והשילוב בין קומיקאים כמו יובל סמו וליאור כלפון, יכול להיות מאוד מעניין ובטוח שגם מצחיק בטירוף!

© מתוך אבא מטפלת (טין ניק) ורמזור (קשת 12)

אולגה מ-"מועדון החנונים" ואולגה מ-"שלי הכובשת"

את אולגה מ-"שלי הכובשת" ראינו רק בפרק אחד, אך עדיין היא מיד הספיקה להחזיר אותנו אחורה לדמותה של אולגה טקצנ'קו, המורה לספורט המפחידה ביותר, שלא יכלה לסבול את חבורת החנונים. אומנם אולגה של "שלי הכובשת" אימנה קבוצת בלט והשנייה הייתה מורה לחינוך גופני, אבל שתיהן בעצם עסקו בספורט, שתיהן היו קרות כקרח והיה קשה להוציא מהן חיוך, למרות שאולגה של "שלי הכובשת" הייתה טיפה יותר עדינה. סביר להניח ששתי האולגות היו מסתדרות מצוין, ואולי אפילו אולגה של "שלי הכובשת" הייתה מצליחה לעדן את טקצ'נקו. רק שלא תשנה אותה לגמרי, כי בעיקר בזכות העצבים שלה היא כזו מצחיקה...

 

דריה ריבק מ-"פלאשבק" ודריה מ-"נעלמים"

שתי סדרות הדרמה שכבשו אותנו הצליחו לגרום לנו לאהוב המון דמויות בלתי נשכחות. בין הדמויות הללו בכל אחת מהסדרות, הייתה דמות ראשית ששמה דריה, כשכל שחקנית שגילמה אותה הצליחה לגרום לנו להתחבר אליה, ב-"פלאשבק"-יעל אלקנה וב-"נעלמים"-ספיר בן רובי. לכל דריה היה את סיפור החיים שלה, את האג'נדה שלה ואת מערכות היחסים שלה, אך שתיהן למעשה היו מאוד משימתיות, טובות לב, חברותיות, תמיד אמרו את האמת בפנים והיו מאוד רגישות. כשמאחדים את התכונות הללו של שתי ״הדריות״, אין לנו שום ספק שהן יכולות להיות בסטיז!

 
 

תמוז מ-"שקשוקה" ותמוז ארזי מ-"זיגי"

מצד אחד, נמצאת התלמידה החדשה בבית החינוך "שדות", המתקשה להסתגל חברתית. מהצד השני: נמצאת אחותה הקטנה של דורי ארזי (הידוע כ"זיגי"), ושותפתו לשעבר של האקס ניב גלרון לצמד "באבלס". ההבדל בין "התמוזיות", הוא שבניגוד לתמוז מ-״שקשוקה״ (ירדנה ישראלוף), תמוז ארזי (שיר זוארץ) אדם קצת יותר פתוח, רק שהיא דרמטית ולא מעט חרדתית, אבל שתיהן פרפקציוניסטיות שרוצות להצטיין בכל דבר, ישר מתבאסות כשהדבר הכי קטנטן לא הולך להן ובכלליות, תמיד שואפות לשלמות. אומנם יש בין השתיים פער גילאים, אך אנחנו בטוחים שאם היו נפגשות, הן היו מתחברות בשנייה.

 
 

 

 

 

תגובות