הדמויות עם הלב הכי גדול על המסך. מתוך כמעט מלאכים, הפיג׳מות, אייל אפרתי (באדיבות yes)

הדמויות עם הלב הכי גדול על המסך

הידעתם? היום הוא יום הלב הבינלאומי! לכבוד המאורע, אספנו כמה דמויות מסדרות שונות בעלות לב רחב, שתמיד התייחסו בחמימות לסובבים אותן

יום הלב הבינלאומי שחל היום (א'), נועד להעלות את המודעות למחלות הלב, להדגיש ולהזכיר לכולנו לנהל אורך חיים בריא בכדי לשמור עליו. בעולם הסדרות, פגשנו על המסך לאורך השנים מגוון דמויות טובות לב, רגישות, נעימות לסביבה וכאלו שמאמינות באהבת חינם. קבלו אותן!

עמליה/"מה הבעיה"

לשלוש החברות: עמליה, רותם וליבי שיצאו ביוזמה מבורכת והקימו משרד לפתרון בעיות בבית הספר שבו לומדות, התחברנו כבר בתחילת הסדרה, בעיקר בשל הנכונות האינסופית שלהן לעזור לאחרים. מי שבעיקר הציגה בפנינו את התכונה הזו לאורך העונה הראשונה, זוהי עמליה שהוכיחה עצמה כאחת שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. עמליה מעולם לא שמה את הבעיות שלה בעדיפות ראשונה, לפני שעזרה לפתור צרות של תלמידים אחרים, כמו למשל לעזור לקרני למצוא חברים נוספים מלבד אלונה, לעזור לאביגיל להתגבר על החרם שעברה בשנה שעברה, ולאייל שנמצא על רצף האוטיזם, עזרה לצבור ביטחון ולומר לכולם את דעותיו, כדי שאחרים יפסיקו לתפוס אותו כשונה מן המניין. לכל אדם שבאה לעזרתו, עמליה התייחסה ממש כמו החברה הכי טובה שלהם, שתמיד נמצאת שם בשבילם ונתנה את הלב שלה עבור כולם, אז איך אפשר שהיא לא תיכנס לרשימה?!

סיילו מחיקו/"כמעט מלאכים"

מלאכית על אמת! הטלנובלה הבלתי נשכחת, כבשה אותנו עם לא מעט דמויות שהיו נשמות טובות כמו מר, טיאגו (למרות שיש שיגידו אחרת), חסמין, רמה, ניקו וסיילו, שבמשך 24/7 הייתה אוזן קשבת לכולם. בזכותה ובזכות ניקו שהביאו לכניסתם של ברטולומה וחוסטינה לכלא, הנערים והילדים באחוזה החלו לחיות חיים בטוחים ונורמלים, בזכותה חברי "הטין אינג'לס" הפכו ללהקה מצליחה, היא פייסה בין לא מעט חברים, והצליחה לשמח את כל מי שהיה בדיכאון עמוק. על בתה של סיילו-פאס מהעתיד, ראינו שקיבלה לחלוטין את החינוך של אמה, במיוחד כשגם היא הצליחה לפייס בין כמה אנשים שפגעו באחרים לאלה שנפגעו מהם, כמו בין ברטולומה לבנו טיאגו, בין רמה לאמו שנטשה אותו בילדותו, ובין ז'קה ללוס של העתיד. לא בכדי, סיילו קיבלה את שם המשפחה-מחיקו (בספרדית-קסם), מפני שהיא אכן הייתה קסם של דמות עם לב ענק!

דורי ארזי/"זיגי" 

במהלך שתי העונות הראשונות של "זיגי", הכרנו את דורי כנער שחשש מבריונים שיטפלו אליו בגלל מראהו החיצוני, כזמר שלא יכל לעלות לבמה בלי מסכה וכאדם שהיה נטול ביטחון עצמי, אבל עם לב זהב. מתום העונה השנייה, בה הסיר את המסכה בפני קהל שלם בהופעה ועד תום העונה החמישית, הכרנו את דורי הכריזמטי ואת דורי שנותן מעצמו יותר לאחרים, בין אם זה לרונן כחלון-שהיה החניך שלו בפנימיית "נווה ישראל" ולמרות התאקלים ביניהם למדו להסתדר, ובין אם זה ללהקת ילדים עם צרכים מיוחדים שנקראה "החברים של תמר", להשתלב בתחרות הלהקות הארצית כמו כל להקה. למרות שדורי עשה כמה שגיאות בדרך בעקבות התמודדותו עם הפרסום, לרוב הוא היה אדם שאפשר לפתוח בפניו את הלב, אדם שבדרך כלל לא ידע להגיד "לא" כשאחרים פנו אליו לעזרה וגילה המון אכפתיות כלפיהם. כבר מתחילתה של הסדרה, אפשר היה לראות שהשחקן אמיתי ארמן גילם את דורי מכל הלב ועם המון רגש, אז גם בזכותו בהחלט התאהבנו בסדרה!

בובספוג מכנסמרובע

גם עולם האנימציה שופע בדמויות טובות לב והבולט מביניהן, הוא לא אחר מאשר הספוג המצחיק והחינני. לא משנה עד כמה בובספוג עסוק או עייף מכל היום שלו, הוא תמיד מסייע בשמחה לכל מי שמבקש את עזרתו, יודע לתת את העצות הנכונות לחברים שמשתפים אותו בצרות שלהם ותמיד אומר שלום בחיוך לכל מי שפוגש, גם אם לא מכיר אותו. גם לאנשים שלא אוהבים את בובספוג הוא תמיד מגלה חמלה, כמו כלפי סקווידוויד שלא מסוגל לראות או לשמוע אותו, כלפי גברת פאף שתמיד מתעצבנת עליו וגם מרשעים כמו פלנקטון שמנסה לגנוב את נוסחת קציצת הסרטן ולהרוס גם לו את הפרנסה, הוא אף פעם לא מתעלם כשזקוק לו. באופן כללי, בבובספוג פשוט אין טיפה של רוע, הוא על כל דבר נוהג להסתכל באור חיובי ורוב הזמן שמח וצוחק, אז אין פלא שאנחנו אוהבים אותו עד היום. 

עודד פז/"הפיג'מות" 

במשך כל תשע העונות של "הפיג'מות", מלך הפצפצים גרם לנו להתגלגל מצחוק עם הסצנות הקורעות שלו ותמיד הרים לנו את המצב רוח. מה שאהבנו לראות אצל עודד לאורך הסדרה, זה את ידידות היתר שלו כלפי כל אחד, את התמימות ואת הרוח הילדותית, שהפכו אותו לדמות טהורה. גם בעבודתו ב-"המבורגרי" הוא נתן את הנשמה והתייחס מקסים לגרי, למרות שרדה בו לא מעט והוציא עליו את העצבים. עודד תמיד היה בטוב עם כולם ונתן יחס חם לכל מי שהכיר, אז אילן, קובי ושאר חבריו ללהקה, בהחלט זכו בפרטנר לחיים. אין כל ספק, שעודד הוא מהסיבות העיקריות לכך שהסדרה לעולם לא תצא לנו מהראש!. 

© צילום פרטי

ראמזי / "קופה ראשית"

ואם כבר עובדי המבורגריות עם לב ענק - אי אפשר לפספס את ראמזי עבד ראמזי שכל כולו לב אחד גדול וטהור! לויאלי למקום העבודה, לחבריו, תמיד שם כדי לעזור, ינסה לתת עצות, לכוון את הלקוחות, לעזור להם (אפילו יתר על המידה) וזאת למרות שלרוב היחס אליו לא יהיה הדדי ולמרות שיש גם כמה לקוחות שינסו להעליב ולהשפיל אותו. ראמזי תמיד שומר על אווירה חיובית, שנינות, הומור וחיוך ענק על הפנים. שיהיה יום בנעימים לב שלנו!

 



תגובות