הנה הם באים: הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער. אינסטגרם, אייל אפרתי, פרטי

הנה הם באים: הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער

תשננו מעכשיו: כמיטב המסורת ולכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם כמה מהשחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות ואלו שחוזרות עם עונות נוספות • את מי נראה? הרשימה המלאה!

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את בן סולטן, נאיה בינשטוק, עידו טאקו, נטע אורבך, דילן דרור ואלין גולן - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך בפעם הראשונה בתפקיד משחק בסדרת נוער, לצד כוכבים מוכרים שיתנסו לראשונה בתפקידי משחק. כמדי ראש השנה - קבלו את רשימת הכוכבים המסקרנת!

דרימארס 2

דרמת הילדים והנוער של ערוץ ZOOM ב-HOT חוזרת בעונה נוספת עם אהבות חדשות ושחקנים חדשים (כמו אלה לי להב ונבו קטן) לצד השחקנים האהובים מהעונה הראשונה (פיליפ שאולוב, יהודה בוחבוט, נועה אסטנג׳לוב, רומי אבירם, עמית הכטר, כרמל זורע, שון אמסלם ועוד) ומשימה חדשה בחלל. גם העונה השניה הופקה בקופרודוקציה עם גופי השידור הגרמניים NDR, HR, SWR ו-RBB ותשודר בערוץ הילדים הגרמני KIKA.

מה העלילה? חצי שנה אחרי שעקבותיהם של אמה איתן ושאר חברי תיבה שתיים נעלמו בחלל, אל תום וסיטאר מצטרפים ג׳וי גבי ויושי, אסטרונאוטים חדשים. העבודה מתקדמת בקצב מטורף, היחסים בהביטאט מעולים, והשיא, חללית ובה תושבים ראשונים עושה את דרכה אל הכוכב. אבל חודשיים לפני הזמן שהיא צפויה להגיע, חללית אחרת מתקרבת אל הכדור האדום ובתוכה חברי תיבה 2 אשר מופיעים פתאום, ואף אחד לא יודע מאיפה הם הגיעו ולמה הם מתנהגים מוזר.

מתי? הסדרה תשודר בסוף 2024 בערוץ ZOOM (ערוץ 83) ללקוחות HOT וב- HOT VOD YOUNG. 

© מתוך הסדרה, ZOOM ב-HOT

אופיר פרץ

אופיר, בת ה-24, נתנייתית במקור שגרה בתל אביב, לומדת משחק בסמינר הקיבוצים והשנה החלה את קריירת המשחק שלה ממש השנה וזו למעלה הפעם הראשונה באחד מהתפקידים הראשיים (בהמשך נראה אותה גם בעונה השלישית של "זגורי אימפריה"). פרץ תגלם את ג'וי – תום בוי חכמה, כריזמטית, אמיצה ומגניבה. נערה צבעונית וכייפית שמאוד מחוברת לרגש שלה ויודעת מה היא רוצה. ג'וי היא קצינת הרובוטיקה של תיבה 3 וצלע במשולש האהבים המרכזי של העונה. 

© אייל אפרתי, באדיבות zoom

קווסט

הסדרה החדשה של עידו דרור ודוד דהן, יוצרי סדרות הנוער הפופולריות "גאליס" ו-"אילת". העלילה עוסקת בתחרות גיימינג בינלאומית המתרחשת על אי בודד המסתיר בתוכו לא מעט סודות אפלים סביב היעלמות אביו של אחת הדמויות. יככבו: עידו אליאלי, פיליפ שאולוב, שיר זוארץ, נעה ריינהולד, נוה צור, לירז צ'רכי, דין מירושניקוב, סוול אריאל אור ("מלכת היופי של ירושלים"), אמיר טסלר ("עלומים"), דניאל גימפל ("יונייטד היי") ועוד. 

מתי? בהמשך השנה בערוץ טין ניק ב-HOT. 

© Adobestock (אילוסטרציה) 

עדן גולן

הזמרת, נציגת ישראל לאירוויזיון ופריצת השנה שלנו במוזיקה, תגלם את דגנית - עיתונאית בת 26 המסקרת את תחומי הגיימינג. עבור גולן זו נגיעה ראשונה בעולם המשחק, כך שיהיה מעניין לראות איך היא צולחת את הניסיון הזה.

© רן יחזקאל

שירן יצחק

לומדת משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין - תפרוץ השנה בגדול. מלבד התפקיד ב"קווסט", יצחק תככב גם ב"הסדרתיים" של כאן חינוכית בתור שי לי ובסרט "החווה". בסדרה הזו היא תגלם את רייבן – גיימרית, טומבוי, שנראית קשוחה ומחוספסת אבל בפנים יש לה לב זהב שאומרת את כל האמת בפנים, קצת מתקשה בפן הרומנטי - אבל כמצו שאתם יודעים - העלילה תטמון כמה טוויסטים בהיבט הזה. 

© רדי רובינשטיין

הסדרתיים

דרמה קומית מוסיקלית חדשה שנעשתה באופן פארודי על ז'אנר סדרות הילדים והנוער בתיכון והיא למעשה סדרה המודעת לכך שהיא סדרה בבית הספר "נוה עלומים". הסדרה מורכבת מה"חכם" של השכבה. "מלכת הכיתה". ה"ספורטאי". "המצחיק". "החרשנית". יכול להיות שכולנו חיים כמו דמויות בסדרה? רון וגאיה קיבלו את ההזדמנות הזאת. כשהם נשאבו לתוך מציאות חלופית - סדרת טלוויזיה מוסיקלית. בסדרה יככבו: נעה ריינהולד ("אינפיניטי") בתפקיד הנשי הראשי, אוראל צברי, איאן פינקוביץ', טלי אורן, דיאנה גולבי, פריצת השנה שלנו - עדי צמח ("מתוקים"), יונתן הורנצ'יק ("תלאתה"), דאלי שכנאי ("יונייטד היי") ועוד.

מתי? בהמשך השנה בכאן חינוכית. 

© מתוך האינסטגרם של גפן כץ 

גלעד בראון

גלעד, שבשנים האחרונות משקיע בלימודי משחק שונים, יוביל את הסדרה (יחד עם נעה ריינהולד) בתפקיד הראשי. בראון יגלם את רון - תלמיד קצת לא מורגש בבית הספר, הוא לא מאוד פופולרי אבל לא שנוא, הוא לא טוב בספורט, אין לו חברה והוא בטוח שאם הוא היה בעולם אחר הכל היה אחרת. הוא גרופי מביך של נווה עלומים ולכן כשהוא יישאב לתוך הסדרה הוא יידע כמעט הכל על כולם. האם הוא יצליח לנצל את העובדה הזאת כדי להיות תלמיד פופולרי ולהשיג את כל מה שהוא רצה ב"עולם האמיתי"? 

© סיון חברי

יותם גבריאל

השחקן המתחיל יעשה את טבילת המשחק הראשונה שלו אחרי שבשנים האחרונות למד משחק בקורסים שונים, היה רקדן על במת הפסטיגל, במחזמר "זה אני", "צלילי המוזיקה" ועל במות נוספות. בימים אלו נכנס גם אל עולם הדוגמנות כשגריר מוביל של מותג ספורט. בסדרה יגלם יותם את מאור - הדמות הקלישאתית של הספורטאי הבריון ושחקן בנבחרת הכדורסל של נוה עלומים.

© אור דנון 

יעל קרייצר

בת 21, משרתת בתיאטרון צה"ל. גם עבורה מדובר בתפקיד ראשון על המסך שלנו והיא תגלם את חן- ה"סגנית" של מלכת הכיתה המרשעת סתיו. קצת חסרת בטחון, קצת תלותית. ממש הקלישאה של "מספר 2", אבל הכניסה של רון וגאיה לתוך הסדרה תשנה את החוקים של העולם שבו היא חיה. האם היא תצליח להפוך לדמות שעומדת בזכות עצמה?

© באדיבות יחסי ציבור

גל ברק

בן 26 ולמד בסטודיו למשחק 'ניסן נתיב'. בסדרה יגלם גל את תובל - הדמות הקלישאתית של הכוכב של הסדרה, הכדורסלן שאבא שלו דוחף אותו להיות מצליחן. הוא בן הזוג של מיכל ויחד הם הזוג ה"מושלם" של בית הספר נווה עלומים.

© יהב טרולדר

בני מצווה 2

עונה חדשה לסדרה האהובה של כאן חינוכית. גם בעונה הנוכחית נראה עלילות מסתוריות ואת הכוכבים האהובים: שחר חיון, אביתר עוזרי, חן אמסלם, עידו ברטל, ירין אורון (״לבד בבית״), איתי בכור, נטע כרמלי, איתמר פינטו, טליה חיון, גיא אחרק, שי לביא ועוד, לצד מצטרפים חדשים מוכרים כמו מאי מיכאלי ("מנאייכ", "בעלת החלומות"), יעלי רוזנבליט ("המפקדת", "שנות ה-90"), מאיר תמם ("תלאתה", "מג"ב", "כפולה", "סקיי") ועוד.

מתי? בהמשך השנה בכאן חינוכית.

© מיכה לובטון, יחסי ציבור כאן חינוכית 

נטע רשף סיגל

זה התפקיד הראשון של נטע בת ה -13 וגם האודישן הראשון שעשתה. הכישרון מגיע מהבית, אביה הוא המחזאי רועי מליח ואמא היא הבימאית קארין סיגל. נטע תגלם את מיקה: הילדה החדשה בחבורת בני מצווה. מיקה היא האחות החורגת החדשה (והחילונית!) של תהילה. הכי מגניבה ומעודכנת, מכניסה רוח תל אביבית לחבורה, ומצליחה להיכנס ללב של כולם ברגע. ילדה עם לב זהב שהכי חוששת מלפגוע באחרים, מעדיפה לשקר מאשר לומר את האמת הכואבת – ומוצאת את עצמה מסתבכת בגלל זה פעם אחר פעם. 

© רועי מליח רשף

אל עצמי

מבוססת על סדרת הספרים המצליחה מאת גלילה רון פדר. ציון כהן (12), שגדל אצל סבתו במושב, מוצא את עצמו ילד אומנה בבית משפחת שרוני בשכונה היוקרתית דניה בחיפה, לאחר שסבתו והעובדת הסוציאליות החליטו ששם יהיה לו עתיד טוב יותר. מהילד המנהיג הכי מקובל בכיתה, חסר פחד, שלא סופר את המורים ושכל חבריו מקשיבים לו, הוא מגיע אל משפחת שרוני המוצלחת, ההפך המוחלט מכל מה שהכיר, ונאלץ ללמוד להסתגל למציאות חדשה. כשהוא מגלה שאחד מחוקי הבית הוא כתיבת יומן בסוף כל יום, הוא לא מבין מאיפה זה נפל עליו ומה הוא אמור לעשות עם המחברת הזאת. בהתחלה הוא נרתע, אך לאט-לאט הוא מתחיל ליהנות מהטקס המשונה הזה. את כל ההתרחשויות בסדרה מלווה הכתיבה ביומן, כשדרך הכתיבה סיפורו של ציון ייחשף - כיצד אביו מצא את עצמו בכלא, על החיים אצל סבתא זהבה ועל מערכות היחסים המיוחדת שלו עם רועי חברו הטוב ועם מושיקו בעל הקיוסק. ציון מחפש את המקום בו הוא יכול להרגיש בבית, ודרך היומן הוא מוצא את הבית הפנימי שלו. יככבו: ליעד פאר ("אבא מטפלת", "מה הבעיה?") יגלם את ציון ויוביל את הסדרה בדמות הראשית ולצידו - צחי הלוי, יעל שרוני, דין הפנר, רומי יעקובי ("אבא מטפלת", "My פסטיגל"), דניאל סבג ("זגורי אימפריה"), עומר עציון, נועה דאנגלי ("פלמח"), בן אורנשטיין ("רוני ותום", "לבד בבית") ועוד.

מתי? בתחילת 2025 בניקלודיאון וטין ניק לצופי yes. 

© מתוך אינסטגרם של ניקלודיאון 

יהלי ווטסון

הזמר עם להיטי הטיקטוק ויוצר התוכן שהתנסה עד כה בתפקידים על הבמות בלבד ובתפקידי דיבוב, יגיח לתפקיד משחק ראשון על המסך ויגלם את ניצן, מנהיג הכיתה בעיר החדשה שאליה מגיע ציון.

© ערן לוי

ליהיא מבל

ליהיא בת ה-14 השתתפה עד כה בפרסומות, וכעת היא תפרוץ בתפקיד משחק ראשון. מבל תגלם את ליהי, מלכת הכיתה וחברה של ניצן. לא בוחלת באמצעים, גם אם צריכה לשקר. 

© דנה מסיקה

רועי אבוטבול

בן 16 מאשדוד. בשנים האחרונות למד משחק אצל השחקן לירן דוד ("החממה", "כבודו") ועבורו זה תפקיד משחק ראשון (לצד תפקיד קטן נוסף בעונה השנייה של "מה הבעיה" כאחד מהילדים המציגים בעיות לחבורת הבנות). ב-"אל עצמי" יגלם אבוטבול את שליו, חובש כיפה וחובב כדורגל, חבר של ציון מביתו בבית שאן.

© עמית נעים

*גילוי נאות: רועי הוא אחיו של כותב שורות אלו.

שיה ניב

בן 15 מצוקי ים. עבורו זה תפקיד המשחק הראשון, אך ממש לא היחיד (יפציע גם הוא ב"מה הבעיה 2") ב-"אל עצמי" יגלם את רועי - חברו הטוב של ציון. אם הפרצוף של שיה מזכיר לכם מישהו זה מפני שלצד הכשרון הוא גם בנו של הזמר דני ניב הלוא הוא מוקי. 

© עמית נעים 

נהוראי קליפה

נהוראי קליפה הולך לככב על השנה במספר פרויקטים אליהם הצטלם עוד מבעו מועד ויראו אור בשנה הקרובה אם זה ב"ילד רע" ב-HOT או "חוליגנים" (כאן 11) וכמובן "אל עצמי". בסדרה הזו יגלם את גבי - בריון הכיתה של ציון מבית שאן, ילד ללא חברים המטיל אימה על סביבתו. 

© עמית נעים

אילה הלפגוט מירון

בן 15, תל אביבית, שחקנית תיאטרון שמגיעה אל המסך לראשונה. תגלם את אושר, ילדה מסתורית שלומדת בכיתה עם ציון.

© עמית נעים

יאיר פרסקי

השחקן הצעיר יכנס לנעליו של רועי בר נתן שגילם את ניר, בנם של משפחת האומנה שאליה מגיע ציון, בסרט המקורי המבוסס על הספר. האם הוא וציון יסתדרו או שהם יותר מדי שונים?

© ירון גרזון

הלל לב ארי

גם את השחקן הצעיר הבא נראה לראשונה על המסך וגם הוא ייחשף אלינו בתור חברו של ציון מבית שאן כשיגלם את צימוקי.

© צילום פרטי

מה הבעיה 2

עמליה ליבי ורותם חוזרות בעונה שנייה לסדרה המצליחה שהפכה ללהיט היסטרי חוצה גילים. גם בעונה זו מעמדן החברתי לא מי יודע מה גבוה, אבל יש להן אחת את השנייה וזה עולם. ההצלחה של הבנות תלויה לא מעט בעמליה, שניחנה ב״כוח על״ של אינטליגנציה רגשית. בכל פרק הבנות פותרות בעיה חדשה, אבל בעוד הדרך לפתרון היא כייפית ואקשנית, הפתרון עצמו תמיד יהיה רגשי ויחשוף את שורש הבעיה – פחדים, בושה, חרדה חברתית, קנאה, ריצוי הורים ועוד. לצד עלילות הפרקים, הסדרה תעקוב אחר סיפור ההתבגרות של הבנות וחבריהן לשכבה. בעזרת הומור, דמויות ומערכות יחסים כובשות, תציע הסדרה גם בידור כייפי וגם התייחסות משמעותית לנושאים המעסיקים ילדים וילדות. יככבו: ירדן אריש, דנה בן סימון, עדי רכבי, יהונתן שתיוי, נטע אורבך, אריאל אלמוג, מרב פלדמן, אפרת בן יעקב, אלון דיקוי, דני לנדוור. בין השמות המצטרפים (חלקם בתפקידי אורח): לי בירן, אן בי, ליהי טולדנו, אופק בן מאיר, קים בן שמעון ועוד.

מתי? בתחילת 2025, בערוץ ZOOM (ערוץ 90) ללקוחות yes וב-yes VOD Kids. 

© אוהד רומנו

הלל גזית 

הילל גזית הוא מוזיקאי, יוצר, שחקן ודוגמן בן 18. בנם של אילנה ברקוביץ והמוזיקאי אוריה גזית. בחודשים האחרונים מככב בכותרות ובאתרים השונים המכתירים אותו כ"כוכב הבא" לאחר שביצע יחד עם דילן גפן את השיר "הו אילנה" (שנכתב על אימו) בנשף הרוק של אביב גפן בגני התערוכה מול קהל של 60,000 איש. השנה הוא יככב גם ב-"אליצורה" (בהמשך הרשימה) וב-"שקשוקה". ב-"מה הבעיה?" יגלם את דניאל - נער אינדיבידואליסט שלא מתאמץ למצוא חן, אבל מתחת לחזות ה״לא אכפת לי מכלום״ מסתתר נער רגיש, צייר מחונן ששם לב לניואנסים (כמו עמליה). דניאל, שמתאהב בעמליה, יוצא להילחם עליה. משולש אהבה מותח וכייפי בין עומר- עמליה – דניאל שימשך לאורך כל פרקי העונה. 

© אייל אפרתי, באדיבות zoom

יובל ברישניקוב

בן 17 מקריית ביאליק, שחקן ויוצר תוכן ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים ומליוני לייקים וצפיות מכל רחבי העולם. מגיל שלוש יובל מופיע על במות במופעים והצגות לכל המשפחה ומשתתף בתצוגות אופנה. בסדרה יגלם את ברי - סקייטר ותלמיד חטיבה שעובר בריונות.

© באדיבות יחסי ציבור, שביט רביבו

אליצורה

סדרה קומית חדשה שיצרו ליטל שוורץ (המככבת גם) וחן קליימן. על מה הסדרה? סיגל (ליטל שוורץ) היא אמא מאוד אוהבת ומאוד מתערבת – היא כל כך רוצה לשמור על הילדים שלה, שהיא לא נותנת להם לעשות צעד אחד לבד. עד שיום אחד מילי מתקבלת לנבחרת הכדורעף העירוני ומחליטה לשים לזה סוף: לכאן אין כניסה לאמהות! אלא שסיגל היא לא אמא שמוותרת בקלות... סיגל מתגנבת לאימון, חשאית כמו שרק היא יודעת (כלומר לא כל כך), אבל כשהיא רואה כדור מושלך בחוזקה לכיוון מילי – היא קופצת עליו ומיירטת אותו במהלך מרשים. כל כך מרשים שהיא ממונה מיד ועל המקום לעוזרת מאמנת הנבחרת! עכשיו סיגל ומילי תקועות באותה הנבחרת ומכאן כמובן אינספור רגעים קורעים... יככבו: דנה בן סימון ("מה הבעיה"), דניאל בן גל ("שלי הכובשת"), מעיין אייזנברג ("מלון הוטל"), נויה זיזה ("המפקדת"), הלל גזית, יגאל עדיקא, נועם פרנק ("צפוף") ועוד.

מתי? סוף 2024 בערוץ ניקלודיאון לצופי HOT. 

© באדיבות ענני תקשורת // סטודיו ענני

אוראל רביד

אם השם של אוראל נשמע לכם מוכר, זה כי היא כיכב בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" וסיים במקום השמיני בעונה. כעת הוא מגיח לתפקיד משחק ראשון על המסך ויגלם את יהלי, הבן של סיגל והאח הגדול וחובב הקונספירציות של מילי.

© צילום פרטי

אליה טולדנו

השחקנית הצעירה והנכדה של אבי טולדנו, תככב בסדרה בתור אריאלי, הבת של סיגל והאחות הקטנה, אך החדה והערמומית, של מילי ויהלי.

© דלית נמירובסקי

שירה שך

גם שירה שך תעשה את תפקיד הבכורה של ב"אליצורה" ותפגין יכולות ספורטיביות במיוחד! שירה תגלם את גפן, אחת מחברות נבחרת הכדורעף ופצצת אנרגיה מלאת התלהבות.

© יקיר שוקרון 

הסוכן

אחרי ההצלחות של "אלישע" ו-"אבא מטפלת" - הגיע הזמן לטירוף חדש בהובלתו של יובל סמו. רזי רזיאל רוזיליו (יובל סמו) הוא סוכן אמנים מפונק ועצלן שעדיין גר אצל ההורים, אבל חולם לכבוש את העולם. צירוף מקרים נדיר וקוסמי מביא אליו את אחייניתו קים רוזיליו, הזמרת המבטיחה המבוקשת והנחשקת בארץ. האם זה חלום שמתגשם? לא בטוח... כי מה שאף אחד לא יודע הוא שמאחורי ההצלחה של קים מסתתר שקר מתוחכם ומטורף שרק מוחו הקודח של רזי יכול להמציא. השקר המתוחכם ולא פחות מכך, הצוות המסייע האקסצנטרי שלו, המשפחה הלא ממש נורמלית שלו ובכלל עולם התרבות הישראלי יובילו את רזי לכל מדור גיהינום אפשרי בדרך להצלחה. יככבו: מאיר סויסה, הילה סעדה, רינה מצליח, דנה גרוצקי, יניב סויסה, גיה באר גורביץ, גם סטטיק ואבי אבורומי יפציעו בתור עצמם בתפקיד אורח.

מתי? במהלך 2025 בניקלודיאון גם ב-yes וגם ב-HOT.

© עמוד האינסטגרם של טין ניק

גאיה שיינברג

בת 16, גרה בתל אביב ובשנים האחרונות לומדת משחק במסגרות שונות.תגלם את קים רוזיליו - האחיינית של רזי וה-טאלנט של הסוכנות. יש לה את כל מה שצריך בשביל להיות הכוכבת הכי גדולה במדינה, ומעין נועה קירל הבאה.

© עמית נעים

אייל לוי

הזמר, כוכב הנוער וכוכב הרשת אייל לוי (בנו של רואי לוי מלהקת שוטי הנבואה) יכנס ראשונה לעולם המשחק! אייל יגלם סוקי, כוכב על והנמסיס הגדול של קים רוזיליו.

© דורון סרי

עידו כהן

את תפקיד הבכורה שלו יעשה השחקן המבטיח עידו כהן בקאסט של שחקנים אדירים במיוחד ולצידו של יובל סמו. כהן יגלם טופז, החבר הכי טוב והנפש התאומה של רזי רוזיליו (סמו).

© שמחה ברבירו

רוני ותום 6

העונה השישית נפתחת כשרוני ותום מתכוננים למבחן חשוב, ותום מחליטה להוכיח לאבא שלה אחת ולתמיד שהוא טועה לגביה. כשבסופו של דבר היא מוציאה ציון טוב יותר משל רוני, הדמויות שלהם מתהפכות לחלוטין – תום הופכת לתלמידה המצטיינת והמקובלת בבית הספר החדש, ורוני עושה כל טעות אפשרית ומתחרט שבכלל הגיע לשם. במקביל, הם מנסים לפענח תעלומה בספארי שקשורה לחיות נדירות שנגנבו. בדיוק כשהם חושבים שמצאו את הגנב – הם מגלים שעשו טעות חמורה ומוצאים את עצמם בוואן עם אריה חי ושואג. יככבו: דילן דרור, אמילי מדואל, גיל ססובר, בן אורנשטיין, מיילו טרסוב ועוד.

מתי? בתחילת 2025, ניקלודיאון ב-yes.

© פיני סילוק, באדיבות yes

בנימין ברוורמן

בנימין לגמרי מעורר השראה! הוא שחקן עם מוחין (CP), גדל בבית חרדי ויצא בשאלה. בסדרה יגלם את יואש, עובד בספארי.

© Edward Shter

שלי פרץ

גם שלי פרץ תפציע לראשונה בעולם המשחק - בעבר הייתה בצד השני ככתבת בידור ב-"אייקון", המשיכה גם אל עולם הדוגמנות ומככבת במדורי הרכילות כחותו של דניאל פרץ וגיסתה לעתיד של הכפילה שלה - נועה קירל. פרץ תגלם בסדרה את נעמה, חברה חדשה של תום מהכיתה בבית הספר החדש.

© רועי סרוסי

אלה פררה

השחקנית בת ה-16 שלמדה בשנים האחרונות משחק במסגרות שונות, תגלם את אלמוג, ילדה בבית הספר החדש של רוני ותום. 

© אביטל פלג

שכונת חיים

הסדרה המיתולוגית מתעוררת מחדש בימינו אנו, ומגלה לילדים את סוד הקסם שקיים בשכונה ובחיי שכנות. בבנייני הרכבות המקיפים חצר פנימית, שסביבה עסקים מקומיים, גרות משפחות שמקיימות חיי קהילה כבר שנים על גבי שנים, עוד לפני שהמילה "קהילה" הפכה לטרנדית. עולים חדשים חיים לצד תושבים וותיקים כמו חזי (קובי פרג׳), נכדו של יחזקאל בעל המכולת מהסדרה המקורית. בשכונת חיים אפשר למצוא הכל, חוץ מאולי פרטיות כי כולם יודעים הכל על כולם ותמיד נמצאים שם כדי לעזור. זה הופך את השכנים ואת השכונה למשפחה אחת גדולה. בין שלל הדמויות המאכלסות את השכונה נמצא גם את יוסי אלפי, תסריטאי הסדרה המקורית. יוסי הוא שכן עבר, שכבר לא גר בשכונה, אבל הוא עדיין מגיע לבקר את השכנים שהוא הכי אוהב, לספר את סיפוריו ולהפסיד להם בשש-בש.

מתי? בהמשך השנה בכאן חינוכית.

 

אמלי קקון סלונים

בת 13. עד כה דיגמנה וכיכבה בפרסומות, כעת הגיע הזמן לעלות שלב! תגלם את אלה - אחותו של אדם. נכדה של יהודה. הגיעה עם אחיה מהעיר לגור עם סבא יהודה למשך כל הקיץ, כי הבית שלהם עובר שיפוץ. בעלת כישרון משחק, אוהבת להמציא סיפורים ולחקות אנ שים. מרגישה אחראית על אחיה הקטן. 

© אמנדה סורודי

אגם מדני

מסתבר שההופעה הבימתית ועולם המשחק עובר בגנים אצל משפחת מדני! השחקנית הצעירה, אגם מדני היא בתה של ענת מדני, הלוא היא "נתי הגעתי הופעתי". כעת היא מוכיחה שהיא כאן בזכות עצמה ותככב בתפקיד הראשון שלה בתור עמליה - הבת של שוש ודודו. פסנתרנית חכמה וחברה טובה. נוטה לוותר על עצמה ועל מה שהיא רוצה כדי לא להתעמת. חברה הכי טובה של תולי. 

© שירן סבוראי

 

אליה הספרי

עוד שם שכדאי שתזכרנו ותשננו מעכשיו כי היא לגמרי עם סטאר קוואליטי - אליה הספרי! השחקנית המבטיחה תגלם את תולי - הבת האמצעית של חזי ואילנה. המנהיגה של החבורה. שתלטנית וטמפרמנטית, אבל סולחים לה על זה, כי תמיד כיף להיות איתה. קצת טום בוי. לא מתחברת לכל ענייני הביוטי במספרה של אמא שלה.

© שרון שטרן

שחר ליאור

שם נוסף ברשימה הענקית שלנו הוא לגמרי ילד פלא - שחר ליאור. השחקן המתחיל יגלם את אדם - אחיה הקטן של אלה. מעופף. הרבה יותר זורם והרפתקן מאחותו, אבל תמיד איכשהו מסתבך. הולך לאיבוד, נופל, מפיל. לא רוצה שאחותו תחליט עליו, אבל מעריץ אותה.

© איתן ברנט

אורי אגת

השחקן בן ה-12 יככב בסדרה המקומבקת בתור לוקאס - הבן של אנטונלה. מצחיק, שובב ודעתן. חובב משחקי מילים ואתגרים. ללוקאס יש דמיון מפותח. כשהוא מפליג בדמיונו אימו והשכנים אומרים לו שיוריד את הראש מהעננים. אבל מבחינתו הם המוזרים שהראש שלהם כל הזמן באדמה.

עמית לקאו

השחקן החדש בסביבה יככב גם הוא בסדרה ויגלם את רועי - ספורטאי תחרותי. התחרותיות שלו באה לידי ביטוי גם בפחד שלו לטעות או חלילה להיכשל. אימו של רועי נפטרה כשהיה קטן והוא מרגיש שהוא לא יכול לאכזב את אביו שמטפל בו. 

© הדר חלילי - ליאור

 

תגובות