ההתחדשויות של הדמויות מהסדרות . מתוך גאליס (ערוץ הילדים), אספרנסה מיה, שלי הכובשת (כאן חינוכית)

ההתחדשויות של הדמויות מהסדרות

מיולי סער מ-"גאליס" ועד דריה מ-"נעלמים": אספנו מספר דמויות שעברו התחדשויות לאורך הסדרות שלהן ופתחו פרק חדש בחייהן!

כל אחד מתחדש באיזושהי דרך, וכך גם לא מעט דמויות בעולם הטלוויזיה שעברו גם הן התחדשויות בסדרות שמהן מגיעות - קבלו את ההתחדשויות שהכי אהבנו על המסך!

יולי סער הופכת מחניכה למדריכת צוות "אולימפוס"/"גאליס" 6

בשנה האחרונה של "צוות אולימפוס" במחנה "גאליס", הבעלים ארי בראון החליט למנות את יולי (שירן סנדל) למדריכת הצוות, בעקבות עזיבתה של המדריכה הקודמת - מיקה שדה. בהתחלה נראה שיולי די התאקלמה בתפקידה, אך כמה אירועים גרמו לה לסטות מהדרך, בין אם זה לגנוב כסף מהכספת בכדי להפליל את שרון שהתקרבה לליעם, וכשאיימה על דורי לפטר את אביה של רונה מהעבודה במחנה, אם יספר לליעם על הנשיקה הטעותית ביניהם. עד הרגע הזה יולי הרגיזה אותנו כמו בעונה הראשונה, אך אחרי שראינו את פרצופה האמיתי של המדריכה החדשה-שרון, ואת עזרתה הרבה לדורי להוכיח שאינו אחראי להפצת תמונה אינטימית של רונה, חזרנו לאהוב אותה. אנחנו בהחלט חושבים שאם מעלליה של שרון היו מתגלים לפני תום הסדרה, ברור לחלוטין שארי היה צריך להחזיר ליולי את השרביט!

מוניקה גלר וצ'נדלר בינג עוברים לגור יחד/"חברים" 6

בעונה החמישית של הסדרה, מוניקה (קורטני קוקס) וצ'נדלר (מת'יו פרי ז''ל) הפתיעו את אחיה רוס, את שאר החברים ואותנו כשהפכו לזוג. מודים, לא חשבנו שהזוגיות תחזיק עד לכדי לעבור לגור יחד... עד העונה השישית. מוניקה הרי כל הזמן גרה עם רייצ'ל ופיבי, צ'נדלר עם ג'ואי ושניהם בעצם היו צריכים להתרגל לסיטואציה שהם לא גרים יותר עם השותפים שליוו אותם שנים רבות. גם לנו כצופים לקח קצת זמן להתרגל לזה, אבל מאוד שמחנו בשבילם, כי הצעד הזה חיזק את הזוגיות שלהם עוד יותר, והוביל אותם בסופו של דבר לזוג נשוי ומאושר. 

יניב חצי מצטרף לקבוצת "אריות העמק"/"שלי הכובשת 2"

בעונה הראשונה של הסדרה הכרנו את יניב (ליעד קטורזה) כשחקן בקבוצת "מגדל יונייטד", שהודחה מהפלייאוף על ידי שלי וחבריה ל-"אריות העמק". חשבנו שכך ישאר, עד שהחליט להצטרף לקבוצה בעקבות פרישתה של איה בז'רנו, כשגם הצעד הזה הפתיע ואולי הוא לא היה מלך השערים, אך הרשים אותנו עם הבישול שלו לעדן במשחק מול רמת ישי. ממה שראינו, יניב השתלב במהירות בקבוצה, הוא הכניס לתוכה אווירה קומית, התחבר היטב עם שאר שחקני הקבוצה ונתן מעצמו בשבילה כמה שיכל, אז החידוש הזה התבקש בהחלט!

אספרנסה/חוליה אלברסין ותומאס אורטיס הופכים להורים/"אספרנסה מיה" 

כשחושבים על זוג טלוויזיוני מורכב, אין ספק שחוליה (לאלי אספוסיטו) ותומאס (מריאנו מרטינס) הם מבין הזוגות הראשונים שעולים לנו לראש. ככומר וכ-"נזירה" בכנסיית "סנטה רוסה", תומאס וחוליה ידעו שהזוגיות ביניהם אסורה, אבל זה לא מנע מהם לנהל אותה בסתר, עד שחוליה חשפה את זהותה האמיתית. הזוג המסובך שעבר לא מעט עליות ומורדות, פתח פרק חדש בחייו כשהפך להורים לתאומים, וחייכנו ממש כשראינו את השניים מחזיקים את התינוקות. לא יכולנו לבקש סוף מאושר יותר לזוג המקסים!

דריה הופכת לדמות גאה/"נעלמים" 4

בשלוש העונות הראשונות של "נעלמים", דריה (ספיר בן רובי) תמיד הייתה בזוגיות עם בנים, בין אם זה עם עידו, בין אם זה עם תום ובין אם זה עם יונתן, אלא שבעונה הרביעית הגיע הטוויסט בעלילה. אחרי שעברה עם חבריה מעיירת אשמורת לתל אביב, דריה הכירה את נועם (אביה מלכה) כשחזרו מהפגנה וכבר שם היה ביניהן קליק, אבל לא ציפינו שהשתיים יתאהבו, ושדריה תתגלה לראשונה כדמות גאה. הסיפור הזה של דריה ריגש אותנו ביותר, במיוחד כשדיברה על כך עם נועם לאחר הנשיקה המפתיעה ביניהן, ושמחנו לראות שנשארו יחד גם בסיום העונה. נראה שהמאטץ' בין ספיר ואביה עבד כאן מאוד יפה, ודרך דריה ונועם, הן שמו בצורה נהדרת את הזרקור על נושא הלהט''ב ולגמרי מעוררות השראה. 

 

 

תגובות