איזה יופי: ניחוח הגאווה כאן. adobestock

איזה יופי: ניחוח הגאווה כאן

בשמים חדשים לגבר ולאישה, מוצרי שיקום שיער וטיפוח הפנים, הגנה מפני השמש ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף בתחום הביוטי והטיפוח!

הסמקנו!

GIORGIO ARMANI BEAUTY מציג מוצר חדש מהסדרה האייקונית: LUMINOUS SILK GLOW BLUSH סומק לומינוס סילק גלואו בלאש. הסומק משלב מינון של צבע זוהר עם הגימור הטבעי של LUMINOUS SILK. ללא כל מאמץ במריחה, עם תוצאה חסינה בפני טעויות. הפיגמנטים הכדוריים, מחזירי-האור, מאפשרים לאור להתפזר באופן אחיד על עור הפנים. ללא הפיגמנטים הכדוריים, האור מוחזר בכיוון אחד בלבד, אבל עם הפיגמנטים האלה האור מתפזר לכיוונים רבים, עבור אפקט מפוזר של פוקוס רך. פיגמנטים ספציפיים אלה "עוטפים" את העור ויוצרים את האפקט המחמיא והמטשטש של הסומק. הפורמולה של הסומק נוצרה גם בטכנולוגיית מיקה 2.0 mica 2.0 technology, אשר יוצרת זוהר טבעי ושקוף דמוי סאטן.  מחיר: 219 ₪ להשיג בבוטיק ARMANI BEAUTY בקניון רמת-אביב ובחנות סופר פארם גלרי בראשון לציון ובאילת.

© באדיבות יחסי ציבור

סניף חדש

בעקבות הצלחת מותג האופנה הבינלאומי RESERVED בישראל, מתרחבת הרשת ופותחת בימים אלו סניף חמישי בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה). בסניף החדש תושק קולקציה בלעדית לילדים ונוער עד גיל 14, שתשווק רק בסניף זה של הרשת לצד קולקציית נשים לקיץ 2024. קולקציית קיץ 24 לילדים ונוער תחת הסלוגן "שמחה עירונית" ("Urban Joy") משקפת את השמחה של גילוי מקומות חדשים ומסקרנים וקולקציית הנשים יוצרת מלתחה המשלבת בין הטרנדים האחרונים לפריטים הנותנים פתרונות מעשיים לכל יום.

© ארנון בוסאני

הרמס לגבר

רשת אפריל משיקה בבלעדיות את הבושם החדש לגבר H24 Herbes Vives מבית האופנה Hermès. מי שאחראית על יצירת הבושם היא הבשמית האגדית של בית הרמס כריסטין נאג׳ל. H24 Herbes Vives הינו ניחוח שמתאים לגבר המודרני, הוא בוטני, צבעו עשבי וירוק והוא מאופיין בתווים של אגס טרי, פטרוזיליה, מנטה ועשבי תיבול עם שילוב של תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם. מודים שהיה לנו קשה להתרגל לריח בהתחלה - אבל אז לא הפסקנו להתיז.

 

© באדיבות יחסי ציבור

קונסילר חדש

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק את הקונסילר החדש ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER - לכיסוי וטיפוח המתמשך למשך 24 שעות. קונסילר נוזלי המעניק לפנים ולעיניים לחות וכיסוי מלא, שאינו מצטבר בקמטים ובקמטוטים. בהשראת הדרך בה אנו מתאפרות כיום. כיסוי במקומות שאנו צריכות; פיסול רך במקומות שאנו אוהבות. מריחה אחת בלבד ממזערת את הפגמים בעור הפנים וסביב העיניים, מייפה ומשפרת את מרקם העור. כיסוי אך ורק במקום הנדרש – עיגולים כהים ואדמומיות. מילוי הקמטוטים ומרקם עור לא אחיד בעזרת פיגמנטים מינרליים תלת-ממדיים. מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪

© באדיבות יחסי ציבור

כיף לשמור על הסביבה

חדש מהמותג "כיף": שקית מילוי 1 ליטר של תחליב רחצה, עם פקק למילוי מהיר ונוח. שקית המילוי, מצמצמת את כמות הפלסטיק ב 70%, ובכך מסייעת לשמירה על איכות הסביבה. התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים בשני הניחוחות המובילים מתחליבי הרחצה של כיף: תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני). בנוסף, המוצרים מיוצרים באריזות ידידותיות לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר, המצמצם את כמות הפלסטיק, לטובת שמירה על איכות הסביבה. ללא פראבנים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים. שקית מילוי תחליב רחצה חלב ודבש: 15 ₪ ,לתכולת: 1 ליטר מחיר לצרכן שקית מילוי תחליב רחצה אוקיינוס: 15 ₪ ,לתכולת: 1 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

© טל אזולאי, יחסי ציבור

פורצת דרך

מותג השיער המקצועי L'OREAL PROFESSIONNEL משיק לקיץ 2024: סדרת טיפוח פורצת דרך לשיקום ובנייה מחדש של שיער פגום: Absolut Repair Molecular הסדרה החדשה, בעלת הפטנט הרשום ״בונדר פפטידים״, מאפשרת שיקום יעיל באמצעות פורמולה המסוגלת לחדור את מבנה השיערה ולשקמה. התוצאה: שיקום נזק של שנתיים בשימוש אחד. הסדרה מיועדת לשיקום יעיל של שיער פגום מאוד, או כזה שעבר תהליכים כימיים מרובים, כגון צבע, הבהרות, שימוש תכוף במכשירי עיצוב חמים שהשאיר חותם, ועוד. כאשר השיער ניזוק, המבנה המולקולרי שלו, המורכב מפפטידים, נפגע. פפטיד הוא שילוב של חומצות אמינו רבות, המחוברות למה שאנו מכנים "קשרים פפטידיים". כאשר השרשרת נפגמת, השיער הופך לפגום, צבעו עמום, מרקמו שברירי, חסר גמישות ופריזי. עד היום, היה קושי לשקם שיער פגום באופן יעיל, מאחר ורוב הפפטידים גדולים מדי ולא ניתן להחדירם מחדש לתוך סיב השיערה.

© באדיבות יחסי ציבור

 

 Dolce & Gabbana לגבר ולאישה

 Dolce & Gabbana משיקים מהדורה מוגבלת לגבר ולאישה- Light blue summer vibes. מדובר בניחוח רענן ומלא בעוצמה שנותן וויב של אירופה קייצית וציורית. המהדורה החדשה ממשיכה את הקו העיצובי והמוכר של ליין Light blue summer vibes בגווני כחול עז עם טוויסט ועטוף בהדפס הקרמיקה האייקוני של דולצ'ה וגבאנה. הניחוח לאישה הינו או דה טואלט פרחוני- עצי על בסיס הדרים עם קורט ברגמוט, אפרסק ועץ ארז. הניחוח לגבר הינו או דה טואלט עצי- ארומטי. לייט בלו המקורי משולב עם תווים של ברוש, לימון סיציליאני ועץ ענבר. מחיר לצרכן: לאישה 100 מ"ל – 459 ₪ לגבר 100 מ"ל – 449 ₪ ניתן להשיג: סופר-פארם, משביר, אפריל ו- Be.

© באדיבות יחסי ציבור 

מקשיבים לאיזי

AXE משיק בישראל את סדרת אקס פרימיום קולקשן. סדרת דיאודורנט פירמיום בודי-ספריי שבחבר׳ה הכריזו עליה כ -"ה-AXE הכי טוב שאי פעם יצרנו". מדובר בדיאודורנט סטייל בושם, בקטע של אקס: מריח טוב כמו בושם ואף רענן. מכיל פי 2 יותר רכיבי הגנה לעומת סדרת ספריי הגוף המוכרת של AXE. רעננות עד 72 שעות: עם טכנלוגיית zinc zap להגנה מפני ריח רע. ניחוחות פרימיום בשילוב שמנים אתריים. הסדרה החדשה כוללת ארבעה ניחוחות פרימיום בשילוב שמנים אתריים: אקווה ברגמוט: ברגמוט, מרווה וג'וניפר בלו לבנדר: לבנדר ומנטה גרין גרניום: גרניום, עץ ארז ופצ'ולי קופר סאנטאל: סוכר חום, פלפל שחור וסנדלווד. מגוון, ייחודי ומיוחד. חלק מהריחות אהבנו וחלק, איך נאמר? פחות.

© סטודיו 0304

שיקום השיער

מותג טיפוח השיער Pantene, משיק את סדרת Molecular Bond Repair המבטיחה לשקם את הקשרים המולקולריים של השיערה במחיר נגיש. מדובר במוצרים המתאימים לטיפול מיידי בשתי רמות הנזק. פטנט פניני Pro V: בלב ליבה של הפורמולה המהפכנית של הסדרה החדשה המגינה, מחזקת, משקמת ומחדשת את השיער הפגום, נמצאות כ-5000 פנינים מיוחדות המכילות את חומרי ההזנה Pro V. הפנינים המרוכזות, פטנט רשום של חברת טיפוח השיער Pantene, מתמוססות במגע ומשחררות מיליונים מחומרי ההזנה Pro V, אשר ממלאים בליפידים - החיוניים לבריאות השיערה - את הרווחים בין סיבי הקרטין. פעולה זו גורמת לחידוש הקשרים המולקולריים השבורים ומסייעת בבניית קשרים חדשים. ובכך משקמת אינטנסיבית את השיער.

בנוסף, הושק ה- Pantene Molecular Bond Repair: שמפו מגן לשיער – הפורמולה של השמפו החדש מנקה ומגינה על השיער ברמה המולקולרית בעזרת חומרי ההזנה Pro V וביוטין. מתאים לשימוש בכל חפיפה. מרכך מחזק שיער – הפורמולה של המרכך החדש מחזקת ומרככת את השיער ברמה המולקולרית בעזרת חומרי ההזנה Pro V וביוטין. מתאים לשימוש בכל חפיפה. מסכה משקמת לשיער – הפורמולה של המסכה המשקמת החדשה מיועדת לטיפול בנזק יומיומי. היא מכילה כ-5000 פנינים המשחררות מיליונים מחומרי ההזנה Pro V ובכך משקמת את השיער ברמה המולקולרית. מתאימה לשימוש בכל חפיפה שנייה. באלם מחדש לשיער – המוצר העוצמתי ביותר של הסדרה החדשה. הבאלם מיועד לטיפול בנזק חמור. גם הוא מכיל כ-5000 פנינים המשחררות מיליונים מחומרי ההזנה Pro V ובכך מחדש את השיער ברמה המולקולרית. לתוצאה אופטימלית יש למרוח את הבאלם על שיער רטוב ולהשאיר למשך כ-3 דקות. את סדרת Pantene Molecular Bond Repair ניתן להשיג בכל סניפי רשת סופר-פארם.

© באדיבות יחסי ציבור

מתחדשים

MONTBLANC משיק: הבושם החדש לגבר מסדרת רב המכר "LEGEND". הניחוח נפתח בניחוח עוצמתי, רענן וארומטי של נענע ולבנדר בשילוב של עץ ארז ועץ אלגום. בקיצור - מרענן ועם ניחוח מעולה. מחיר מומלץ לצרכן: ₪355

© באדיבות יחסי ציבור

גאווה ריחנית

לכבוד חודש הגאווה, Abercrombie FIERCE משיק מהדורה חדשה לגבר של הבושם עם הניחוח שלא ניתן להתעלם ממנו. אחד הריחות המבוקשים ביותר בעולם, FIERCE כולל תערובת של רוח ימית, אלגום ותווי עץ חושניים. לכבוד חודש הגאווה הבושם המוכר והאהוב בישראל ובעולם, מושק במהדורה בלעדית ועיצוב מיוחד. מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪

© באדיבות יחסי ציבור 

קולקציית שמש

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק אריזות חדשות לקיץ 24 העשויות מחומרים ממוחזרים (זכוכית, ניר ופלסטיק) בנוסף, במוצרים רבים אפשרות לרכישת צנצנת ריקה ריפיל (מילוי מחדש) כמו כן- נראות חדשה באותה שפה: גווני האריזות והמוצרים יוחלפו לצבע ניוד כהה. השקת ליין המוצרים החדש לקיץ 24 כולל לראשונה שמן גוף פיטולסטיל למניעה וטיפול בסימני מתיחה ומגוון סדרות מוצרים חדשים המתבססים על חומרים טבעים ביניהם: הגנה מהשמש לגוף ולפנים, סדרת בודי סקאלפ הטבעית והטבעונית (לא נוסתה על בעלי חיים) לפיסול, חיטוב והצרת היקפים, סדרת הפרימיום אנטיאייג'ינג עוצמתי הכוללת: קרם פנים, סרום וקרם עיניים, קרם בודי נוטרי להזנת העור, סדרת דיופטי המעניקה מגוון פתרונות לאזור הרגיש סביב העיניים ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור

 

בהשראת תחרות השיט

מותג הבישום האיטלקי PRADA מציג בושם חדש לגבר: LUNA ROSSA OCEAN LE PARFUM לונה רוסה אושן  -לה פרפיום. הבשמים של פראדה לונה רוסה שואבים השראה מהעולם של תחרות השיט המאתגרת ביותר בעולם, ומהווים שיר הלל לביצועים גבוהים המועצמים על ידי טכנולוגיה. פראדה מציגים את לונה רוסה אושן לה פרפיום Luna Rossa Ocean Le Parfum, בושם עוצמתי חדש. מחיר מומלץ לצרכן: מחיר מומלץ לצרכן: 469 ₪ , לתכולת 100 מ"ל *המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, טרמינל X, גוד פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

© באדיבות יחסי ציבור

יש לנו אליבי

אליבי, בושם גברי חדש מבית טיטניום, הוא בושם בשילוב הקלאסי של אמבר ועצים עם ניחוח חם, מתובל ומרגיע. מגע עדין של תבלינים מזרח תיכוניים חריפים משתלבים עם ניחוח פרחים מרגיע ויוצרים את המסתוריות והבסיס החמים. בהתזה ראשונה נוצר פרץ ראשון של תבלינים משולבים ברעננות הדרים. לאחר דקות מגיעה תחושת הרוגע של הלבנדר והחמימות של תבלין הציפורן. פירמידת הבושם: תווים עליונים: קטורת, אגוז מוסקט, מנדרינה וברגמוט מעניקים פרץ רעננות הדרים מתובלת. תווים אמצעים: לוונדר, ציפורן, עץ מחט קפריסאי יוצרים עומק ארומתרפי מרגיע. תווים בסיסים: וטיבר, אמבר ותווים עציים יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את תווי העץ הירוקים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור. מחיר: 199.90 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

© טל אזולאי, יחסי ציבור

החדש לגבר

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI משיק בושם חדש לגבר: ACQUA DI GIÒ PROFONDO PARFUM. ניחוח ימי המעניק תחושה של רעננות אולטימטיבית. נוצר סביב תמצית ברגמוט זוהרת, אבסולוט של לוטם בלסמי, תמצית ארומטית וחמימה של הפרח. הבושם מגיע בבקבוק בגוון כחול עמוק שמשתנה בהדרגה מכחול נייבי בחלק העליון שלו לטורקיז שקוף בבסיסו. בקבוק הפלקון מעוצב עם פקק כחול מטאלי מהודר, וטבעת כסופה המקיפה את צווארו.

 

 

מנקים

מותג הטיפוח גרנייה מרחיב את סדרת הניקויים ״מיסלר״ ומשיק מים מיסלריים פילינג עדין הכל ב-1 skin naturals)) - אשר מסירים איפור, מנקים את העור ומעניקים פילינג עדין לעור. מים מיסלריים פילינג עדין של גרנייה מכיל : PHA1% + חומצה גליקולית + תמצית פפאיה הידועים ביכולת הקילוף שלהם היעילה והעדינה, ומסייעים לפורמולה בשיפור מראה העור וחידושו כך שנחשפים תאים חדשים - התוצאה: העור נקי, מטוהר, רענן ונינוח. כמו כן באמצעות המים המיסלריים החדשים ניתן בדרך מהירה ויעילה להסיר את האיפור. זהו מוצר ניקוי רב תכליתי לעור הפנים, ללא צורך בשטיפת הפנים אחרי השימוש או שפשוף הפנים. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ועדין שהופך את שגרת הסרת האיפור וניקוי עור הפנים ליעילה ומהנה יותר. אופן השימוש: בעזרת פד רב פעמי העבירו על הפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך בשפשוף. אין צורך לשטוף .לשימוש יומיומי מדי בוקר ו/או ערב מחיר מומלץ לצרכן: 39.9₪ ( 400 מ״ל ) מחיר מבצע בחודש יוני: 31.9 ₪ | את מוצרי גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, גוד פארם ורשת BE.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

שומרים על העור

GIGI Laboratories משיקה: סרום ויטמין C טהור וקרם הגנה 50SPF לעור רענן, זוהר ומלא בלחות. GIGI Laboratories משיקה – סרום ויטמין C טהור וקרם הגנה 50SPF שיעניקו לחות וזוהר ויצמצמו את הקמטים. bio repair booster - סרום ויטמין C טהור מכיל 100% אבקת ויטמין C, המאפשר להגיע לתוצאות נראות לעין וטובות יותר בשל הריכוז הגבוה וטריות המוצר. שימוש חיצוני בוויטמין C על גבי העור יעיל משמעותית מצריכה פנימית, הוא מעניק לעור לחות, מגביר את האלסטיות, מסייע למראה אחיד ומפחית את עומק הקמטים. מוצר נוסף- קרם ההגנה החדש SUN CARE 50 SPF. קרם הגנה על בסיס מים, אינו שומני ולכן מתאים היטב גם לעור שמן ועור שמן בעייתי. הקרם מכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים, היוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות, מונע כתמי פיגמנטציה ושינויים בגוון העור. הפורמולה החדשנית של הקרם מעניקה הגנה רחבת טווח מפני כלן סוגי הקרינה – UVB, UVA, IR – ועומדת בסטנדרטים המחמירים של תו התקן האירופאי. קרם ההגנה מגיע בטקסטורה קלילה ועדינה הנספגת בעור בקלות והוא עמיד נגד הזעה כך שהוא ממשיך להגן על עורך לאורך שעות ארוכות. הפורמולה נבדקה דרמטולוגית ומתאימה לכל סוגי העור כולל עור רגיש. הקרם מתאים כבסיס למייק אפ ולשימוש כקרם יום לעור יבש למשך כל עונות השנה. קרם הגנה SPF50 - 220 ₪ | bio repair booster - סרום ויטמין C טהור – 499 ₪

© ג'וליה רובינצ'יק, סשה דובינסקי
תגובות