איזה יופי: השפתונים של קנדל. באדיבות יחסי ציבור

איזה יופי: השפתונים של קנדל

תיקים חדשים ללימודים, המותג שנחת בישראל, מייקאפ חדש, הניחוחות שהקסימו אותנו ועוד • התנסינו במוצרי הטיפוח, יופי והסטייל החדשים על המדף

got2b

הנקל סוד משיקה לראשונה בישראל את מותג עיצוב השיער הבינלאומי got2b. מוצרי השיער של המותג מפותחים יחד עם צרכנים נבחרים וחובבי המותג. בין המוצרים:  ג'ל 2 ב-1 לגבות ולקצוות, ספריי לשיער למראה קשוח במיוחד, ג'ל קוצים עמיד במים ובזיעה, ג'ל קוצים עמיד במים ובזיעה ו-ווקס לשיער. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון וחנויות קוסמטיקה מובחרות ברחבי הארץ ובאתר סופר פארם און ליין.

© באדיבות הנקל

מייקאפ חדש

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק את מייק-אפ ALL HOURS FOUNDATION לכיסוי מלא, בגימור מאט קורן וטבעי, עמידות לאורך שעות רבות, עם פורמולה חדשה ומהפכנית המועשרת בחומצה היאלרונית. מחיר מומלץ לצרכן: 251 ₪, לתכולת: 25 מ"ל.

© באדיבות יחסי ציבור

קולקציית חזרה ללימודים

קרביץ מציגה לקראת פתיחת שנת הלימודים את כל החידושים, הטרנדים, המותגים המובילים והבלעדיים, הטכנולוגיה המתקדמת, איכות ובטיחות. קרביץ החליטה להכפיל השנה את ליין סדרת המוצרים המוזלים שלה, שיהיה זמין לאורך כל השנה. תמהיל המוצרים ברשת משלב בין מותגים מובילים עם דגמים בלעדיים והטבות בלעדיות לצרכן של קרביץ לבין מותג הבית "קרביץ" שממשיך להתרחב, וכולל את מותגי הבית: SKETCH, STREET ART, PIXIE,BLOOM ועוד, המציעים מעבר לאופנתיות, טרנדיות ואיכות. בין הקולקציות: נייקי, ג'ורדן, אדידס, אנדר ארמור, פילה, פומה, ליגת האלופות ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא את קולקציית STREET ART שהיא בלעדית לקרביץ: אומנות רחוב, גרפיטי, שילוט נורות ניאון, עולמות הקומיקס והאנימה. הקולקציה כוללת לא פחות מ-20 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים מתוחכמים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים. העיצובים מתאימים עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2024. 

קרביץ מציעה שירות ייחודי ובלעדי: שירות תיק חלופי, במידה והתיק נפגם בתוך שנת האחריות, ניתן להגיע עם התיק לסניפי קרביץ למסור אותו לתיקון ולקבל תיק חלופי עד שהתיק יתוקן.

 

© באדיבות יחסי ציבור קרביץ

מתכוננים ללימודים

מודן ואקספלור משיקות ליין עשיר של דגמים לשנת הלימודים הקרובה. הידוע בהם הוא התיק האורטופדי, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים. בחברה מתחדשים גם בתיקים לבני הנוער תיקי Explore מבית מודן, מותג התיקים לבוגרים המוכר בישראל ובאירופה, מציעים מבחר גדול ומגוון של תיקים המתאימים לילדים בוגרים, תלמידי תיכון, סטודנטים וליום יום, בסגנונות טרנדיים שאהובים על כולם. כל התיקים עשויים בדים איכותיים וכוללים תמיכה אורטופדית משולבת בעיצוב אופנתי. מבין החידושים השנה תוכלו למצוא תיקים אופנתיים של המותגים Champion, BOREDS OF DIRECOTS ו-Converse בליין לבוגרים המתאימים לבני ובנות נוער. Explore 2IN1- תיק המורכב מ-2 תיקים המחוברים יחד וניתנים להפרדה ולשימוש כל אחד בנפרד לפי צורך או כתיק אחד גדול לפי צורך הילד ועומס הציוד. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אנטומית וכוללים שלושה תאים וכן, הרחיבו את מגוון הצבעים של התיקים לצבעוניות חדשה. תיקי Explore בוגר – תיקים לבוגרים עם עיצובים עכשוויים ומגוון בדים כמו מינאז' וריפסטופ. התיקים בעלי תא פנימי מרופד למחשב, רצועות נשיאה מרופדות ומתכווננות ובעלי גב חצי אורטופדי. השנה, הרחיבה החברה את ליין התיקים ויצרה תיקים בצבעי פסטל טרנדיים. התיקים מתאימים לתלמידי תיכון וסטודנטים. מחיר מומלץ: 179 ₪. כל זאת לצד מגוון עשיר ושלל חידושים אותם ניתן למצוא באתר המותג.

© באדיבות יחסי ציבור מודן

השפתון הוויראלי

אחרי שיצר באז אדיר ברשתות החברתיות, שהובילו לביקושים אדירים בעולם, שפתוני ה-LIP BALM (ליפ באלם), קטגוריה מהוויראליות ביותר בעולם הביוטי, מגיעה ל SACARA עם סדרת שפתונים עם 6 גוונים מלאים בגלואו, ובמחיר נגיש כחלק מאטרטגיית התמחור במותג. סדרת שפתוני הליפ-בלאם של SACARA עשירים בלחות, משמשים גם כתכשיר הזנה וטיפוח לשפתיים, מעניקים מראה טבעי עם פיגמנט חצי שקוף המזינים אותם ומלחחים את השפתים. הגוונים טבעיים וקייצים, מעניקים מראה "קליל וחופשי", מגיעים במבחר גוונים: ניוד, סגול יין המתאים עצמו לכל גוון שפתיים עם צבע שונה, אדום, ורוד עדין מבריק, וורוד וכתום אדמדם. השפתונים מועשרים בשעוות דבורים ושמן קיק למראה שפתיים מלאות, רכות ובריאות, במשיכה אחת . מחיר לצרכן: 15 ₪ בלבד.

© קית גלקסמן

FRÉ

מותג הטיפוח הבינלאומי, FRÉ, הנחשב לחדשני ופורץ דרך ומותאם לנשים המנהלות אורח חיים אקטיבי מגיע לסניפי רשת סופר-פארם ולסופר-פארם אונליין. הפורמולות מצטיינות במרקמים קלילים וקטיפתיים אשר נספגים במהירות בעור ועמידים בפני מים וזיעה, כך שמתאים באופן מיוחד לנשים פעילות. כל המוצרים ידידותיים לסביבה ולגוף, 100% טבעיים, ולא נוסו על בעלי חיים.

© באדיבות יחסי ציבור

אינסנס פרפיומס

חברת אינסנס רקחה קולקציה עשירה במיוחד. בין משפחות הריח תוכלו למצוא ניחוחות מעולמות הווד הטבעי, אמבר, פלוראל, סירטוס וארומטיק. תמציות הריח של אינסנס מיוצרות ב״גראס״, צרפת, בעזרת צוות פרפורמרים ותיקים בעלי נסיון רחב בעולם הבישום. הבשמים של אינסנס הם ״Extrait de parfum״, כ-30% תמצית ריח מהתרכובת השלמה, בשילוב אלכוהול טבעי ידידותי לסביבה ולגוף. בין המוצרים: בשמים בעלי ניחוחות ייחודים ומעולים, קרם גוף וחמאת גוף שנעימים ומעולים לעור. הפורמולה מכילה מרכיבים איכותיים כגון: ויטמינים, נוגדי חמצון, אלוורה ותמציות צמחים שמגנים על העור מפני נזקי הסביבה ומסייעים בשיקום תאי העור הפגועים. כמו כן מרכיבי לחות ייחודיים כגון: חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמן אבוקדו, המסייעים להרגעת העור המיובש ולשמירה על הלחות הטבעית שלו. נספג במהירות ללא תחושה שומנית. בישום לבית (דפיוזר ותרסיס בדים): מפיץ הריח פרפיום INCENSE מכיל תערובת רכיבים המשלבים ניחוחות מגוונים בצורה מאוזנת ומדויקת כדי ליצור ניחוח איכותי, עמוק ומשכנע. פורמולת המפיץ ריח נועדה להשאיר אווירה מרעננת ונעימה בחלל המקום. היא מתמקדת בתחושה של ניקיון, ויוקרתיות ומסייעת ביצירת אווירה רגועה וחיובית. מפיץ ריח מתאים לשימוש במגוון מקומות כמו בית, משרד, חדרי שינה, חדרי אמבטיה, סלונים ועוד. קיים בשני גדלים: קטן (200מ"ל) גדול (500 מ"ל), מבשם בדים פרמיום INCENSE נוצר במיוחד על מנת להעניק לטקסטיל את הניחוח המועדף ולהאריך את עמידות הריח במהלך שעות היום. פורמולת המבשם מתאימה לשימוש על מגוון רחב של בדים כולל בגדים, מצעים וכו׳. פורמולת המבשם נעשית בשימוש עם מרכיבים בטוחים המתייבשים במהירות ולא משאירים סימנים או כתמים על הבד. הניחוח מתפשט על הבד בצורה אחידה ומשאיר את הבגדים רעננים ומפתיעים לאורך זמן.

© בן ברנד

שפתונים חדשים

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS (לוריאל פריז) מרחיב בימים אלה את סדרת השפתונים INFAILLIBLE MATTE RESISTANCE שהושקה בתחילת השנה בשיתוף דוגמנית העל ואייקון האופנה ממשפחת קרדשיאן קנדל ג'נר, ומשיק 4 גווני ניודס חדשים לקיץ 2024. השפתונים בסדרה בעלי פיגמנט אינטנסיבי, עמידים עד 16 שעות, בגימור מט, נוחים למריחה. השפתון מועשר בחומצה היאלורונית, נמרח בקלות ומספק תחושה נוחה ולא דביקה על השפתיים. הצבע האישי של קנדל ג'נר הוא אדום 420. מחיר מומלץ לצרכן: 65₪.

© באדיבות יחסי ציבור

תחליבי הגנה לפנים

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת הטיפוח ויטמין C המצליחה ומשיק לראשונה סדרת תחליבי הגנה לפנים עם SPF50, בשני סוגים - שקוף או גלואו עם גוון. תחליב לחות קליל לשימוש יומיומי. תחליב לחות והגנה לפנים GLOW עם גוון - משלב ויטמין C עם SPF50 להגנה גבוהה מנזקי השמש, המסייע להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה, מפחית כתמי עור ופיגמנטציה ומעניק מראה עור זוהר. ואכן לתחליב מרקם קליל לשימוש יומיומי עם פיגמנטים מינרליים, כאלו המעניקים מראה זוהר לעור הפנים. הפורמולה מכילה גוון זוהר שנספג ומתערבב באופן מושלם עם כל סוגי וגווני העור. אינו מותיר שאריות תחליב על העור ונספג במהירות, לא שומני ולא דביק. 

© באדיבות יחסי ציבור

שמן גוף

המותג ליראק פריז משיק לראשונה לקיץ 24: הגנה 30SPF בעל מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום- Bread Spectrum, המשלבת מסננים אורגניים [UVB + UVA] עם קומפלקס של חומרים פעילים אנטי קרינה כחולה ואינפרא אדום. בנוסף מאיר ומעמיק את השיזוף. נספג בקלות, אינו דביק ומותיר תחושת רעננות חושנית. שמן גוף 30SPF - מגן על העור מפני קרינת השמש ובנוסף משפר, מאיר ומעמיק את השיזוף בזמן השיזוף. נעים למגע ומעניק לעור גימור משיי ולא דביק. ניחוח נעים עם תווים רעננים וממכרים של ריח אקזוטי. מכיל שלישיית שמנים צמחיים וטבעיים: אגוז מקדמיה, חוחובה וצמח החמניה, מועשר בחומצות שומן, ויטמין E, אומגה 6 ו-9 לפעולה משופרת על העור.

© אסף לוי

DKNY 24/7

הבושם החדש של DKNY הושק: DKNY 24/7. מעצמת האופנה האייקונית מניו יורק חושפת את הניחוח החדש עם טקסטורה פרחונית ונגיעות עצי מאסק. הפלפל הורוד, החבוש והרוברב, אחריהם התווים האמצעיים, ורד סנטיפוליה, טוברוז ויסמין סמבק מהודו. התווים הבסיסיים של ארז ממוחזר, עץ אלגום ממוחזר, מאסק ואמברוקס גורמים לניחוח הבושם להישאר עמיד. בקבוק הבושם של DKNY 24/7 מעוצב בצורת שעון חול ומסמל את זרימת הזמן ואת המעבר הדימני בין היום לבין הלילה. הבקבוק מצופה בצבע כסוף כרום והמיכל המתכתי הכסוף מעוצב בשילוב המדמה את הנצחיות והעיצוב החדשני של ניו יורק, עיר הבית של מעצמת האופנה. ניתן להשיג: סופר-פארם, רשת Be, המשביר, אתר ONLY'S ובאונליין.

© ONLYONONLYS
תגיות
תגובות