איזה יופי: הניחוחות החדשים שאסור לכם לפספס. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: הניחוחות החדשים שאסור לכם לפספס

המכשיר להסרת שיער ביתית והאפליקציה החדשנית, הבשמים החדשים שהפתיעו אותנו בגדול, מוצרי שיקום השיער שאתם חייבים לנסות וגם - קיילי ג׳נר שוב עושה את זה בגדול! • התנסינו במוצרי הטיפוח והביוטי החדשים על המדף

 

מכשיר ביתי להפחתת שיער

מותג Braun יוצא בבשורה חדשה, מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות בצורה נוחה, מהירה ויעילה, בטכנולוגיית IPL – עם אפליקציה ייעודית אשר מנחה, מתזכרת ומסבירה כיצד יש להשתמש במכשיר לצורך השגת התוצאות הטובות ביותר. המכשיר הנוכחי מתחבר לאפליקציה מתקדמת המאפשרת תפירת טיפול אישי המתאים לגוון העור, צבע השיער, צפיפות השערות על העור וכן מתזכרת לפני כל טיפול – כדי להשיג את התוצאות הרצויות והנחשקות של עור חלק לאורך זמן. Skin i-expert IPL pro7, מאושר על ידי Skin Health Alliance, בטוח לשימוש, ומשתמש בטכנולוגיית SensoAdapt הייחודית, חיישן אשר קורא ברציפות את גוון העור ומתאים באופן אוטומטי את עוצמת האור כדי לאפשר איזון אופטימלי בין בטיחות ויעילות. תוצאות נראות לעין תוך כ-4 שבועות בלבד, והפחתת שיער קבועה תוך 12 שבועות בלבד. 5 דקות בלבד מספיקות לטיפול בשתי הרגליים. המכשיר מגיע עם 3 ראשים סה"כ כולל ראש צר המיועד לאזור השפה העליונה, וכן ראש רחב המיועד לאזורים רחבים בגוף כגון גב או רגליים. *תוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם. המכשיר מושק בישראל במחיר מיוחד של 2,600 ₪ עד ה-27 באוגוסט. לאחריו: מחיר מלא: 3,299 | ניתן להשיג בבלעדיות ברשת החנויות ובאתר סופר-פארם | ציון: 9/10.

© באדיבות המותג

הבושם החדש של קרל לגרפלד

עיצובי בקבוקים חדשניים וסמליים המשקפים את הסילואט שכל כך מזוהה עם דמותו של קרל לגרפלד – אחד האייקונים הגדולים ביותר בעולם. קרל אייקוניק לאישה: פרחוני גורמה מסנוור וחושני ורד ופטל מתעופפים בפרץ של רעננות. זר לבן של יסמין סמבק וטוברוז מפיץ את הבהירות הרכה שלו, וחושף את העדינות הטעימה של מקרון בטעם אגוזי לוז. עץ אלגום עוטף חלק וקרמי, בשילוב עם וטיבר מהאיטי, מוסיפים טאץ' חמים לניחוח, ומטביעים את העור בחושניות עדינה | קרל אייקוניק לגבר: פוג'ר ענברי אינטנסיבי מקורי פולי טונקה, המרכיב המרכזי של הניחוח, מופיעים כאן על כל צורותיו, וחושפים פן מלוח עם רמיזה של גורמה. העומק של עץ הקוקוס מרוכך על ידי עץ אלגום קרמי. התווים העליונים הרעננים - תמצית מרווה, ג'ינג'ר מדגסקר טרי, עלה מנדרינה ופריחת התפוז אבסולוט - מעניקים לפוג'ר המחודש הזה שובל עמיד לאורך זמן | שני הבקבוקים 100 מ"ל. ניתן להשיג: ברשתות הפארם ובאתר Only's. מחיר מומלץ לצרכן: 359 ₪ | ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת שפתונים של YSL

סדרת שפתונים בפורמולה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT - רוז' פור קוטור. מארז קוטור חדש ומבחר חדש של צבעים שפותחו במומחיות. מכילים 80% רכיבים המטפחים ומחליקים את השפתיים, גדושים בסרמידים, טוברוזה ותמציות קקטוס מגני אוריקה, הגנים הקהילתיים של חטיבת היופי באיב סן לורן. עד 16 שעות של הגנה ותחושת נוחות. אריזת קוטור חדשה המגלמת את רוחו של איב סן לורן. מבחר צבעים חדשים שפותחו במומחיות ומיועדים לכל גוון עור ולכל מצב רוח. בואי לגלות פרק חדש של רוז' פור קוטור. מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪ להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל ובפרפומריות מובחרות- בסניפים הנבחרים | ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מפריז באהבה

ROCHAS משיקה: הניחוח החדש עם השיק הפריזאי לאישה - "MADEMOISELLE IN PARIS". בעל רכיבים שנבחרו בקפידה. תווי הפתיחה יוצרים ניחוח פירותי בשילוב של אגס ופטל עם נגיעה של ברגמוט רענן ועוקצני. תווי הלב של הבושם, עלי כותרת של יסמין ועלי ורדים הופכים את הניחוח לעדין יותר. לבסוף, תווי הבסיס, עץ אזוב אלון והרכות החלבית של אלגום שמנת מספקים לניחוח שובל ממכר. בקבוק הבושם מכיל 90 מ''ל של ניחוח עדין, אלגנטי ורומנטי. בקבוק הזכוכית העגול בצבע ורוד תוסס, מעוטר בתווית נוצצת וזוהרת עם סרט פפיון עדין על צוואר הבקבוק. ניתן להשיג: סופר-פארם, רשת Be, המשביר. מחיר מומלץ לצרכן: 329 ₪ | ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

לשיער בריא מהשורש

 

מותג טיפוח השיער לוריאל פרופסיונל משיק בימים אלה את סדרת scalp (סקאלפ), לטיפול מקצועי בקרקפת. מדובר בפיתוח חדשני בתחום טיפוח השיער והקרקפת, שפותח על ידי צוות מומחים מובילים בתחום, ומציע טיפול יסודי ומקיף בקרקפת. הסדרה החדשה מתמקדת בשיקום וטיפול במגוון בעיות קרקפת, כולל קרקפת שומנית, קשקשים, תחושת גרד ואי נוחות. בנוסף, היא מספקת פתרונות למניעת נשירת שיער הנגרמת משבירה ומסייעת ביצירת מראה שיער צפוף יותר. הסדרה כוללת 10 מוצרים שונים, המתאימים למגוון סוגי הקרקפת ולצרכים שונים. היא אינה מכילה רכיבים מן החי או סיליקונים, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור צרכנים המחפשים פתרונות טבעיים וידידותיים יותר. ניתן להשיג את הסדרה החדשה במספרות מובילות ומעצבי שיער ברחבי הארץ. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

קיילי קוסמטיקס

קיילי ג'נר ממשיכה להרחיב את קטגוריית איפור הפנים של KYLIE COSMETICS ומשיקה מייקאפ וקונסילר חדשים בגרסת הPower Plush Longwear- מברשות מותאמות וספריי מקבע לתוצאה מושלמת. המייק אפ החדש מגיע במגוון של 40 גוונים אשר פותחו במיוחד כדי להתאים לכל גווני העור ולגווני הקונסילר של קיילי קוסמטיקס. שני המוצרים נוצרו עם מרכיבים לטיפוח העור וניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד, במקביל לקונסילר החדש, קיילי קוסמטיקס תשיק גם את מברשת הקונסילר החדשה לשימוש יחד עם המוצר, כמו כן, קיילי קוסמטיקס משיקים את מברשת המייק אפ החדשה, מברשת רכה במיוחד שמשתלבת עם המייק אפ לתוצאה מושלמת ואת ה-ספריי מקבע החדש, תרסיס עדין במיוחד העשוי ממרכיבים ידידותיים לעור שמקבעים ונועלים את האיפור באופן מיידי לכל היום.ניתן להשיג בסניפי סופר פארם, באתר האון ליין של סופר פארם ובאתר onlys.co.il. מחירים: בין 99₪ ל-170₪ | ציון: 9/10

© באדיבות יחסי ציבור

קיילי משיקה

לא רק איפור: קיילי ג'נר ממשיכה להרחיב את עסק הביוטי שלה לקטגוריות חדשות ומשיקה את בושם הבכורה שלה Cosmic Kylie Jenner. מושלם ליום ולילה כאחד. הבושם נרקח על ידי קיילי בשיתוף פעולה עם ניקול מנסיני מ-Givaudan, בשאיפה ליצור ניחוח שובה לב. Cosmic Kylie Jenner עוטף אותך באופן מידי בארומה עשירה, חמה ומתוקה בניחוח פרחוני עם תווים של טרכלוספרמון יסמיני ואקורד של ענבר מוזהב ומאסק וניל, וכל זה בבקבוק מפוסל באופן ייחודי שנועד להיראות כמו יצירת אמנות. "רציתי ליצור משהו שיהיה באמת ייחודי לי בכל היבט, החל מהניחוח וכלה בבקבוק. בושם שאנשים מעולם לא הריחו אבל מרגיש מנחם ומענג באופן מידי, לשם כך עבדנו על הבושם במשך יותר משנתיים, רציתי שהוא יהיה רענן אך מתוק ושיריח 'לא מהעולם הזה'", סיפרה. מחיר ל-100 מ"ל : 399 ₪ ניתן להשיג ברשת סופר-פארם | ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סרומים

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק בימים אלה סדרת סרומים חדשנית: ULTRA PURE HIGH POTENCY SERUMS הכוללת שלושה מוצרים המעניקים פתרונות ממוקדים לעור הפנים עם פורמולות מינימליסטיות המעניקות תוצאות אופטימליות. הסרומים בסדרה מכילים 10 רכיבים נקיים וטבעוניים וכל סרום מכיל רכיב אחד יעיל עבור פורמולה מינימליסטית אולטרה-ממוקדת. הפורמולות שנבדקו קלינית על כל סוגי העור, גם על עור רגיש, פועלות במהירות ומעניקות תוצאות יעילות.

שלושת הסרומים החדשניים: סרום 5% ניאצינמיד - להפחתת השומן העודף, פורמולה המכילה ניאצינמיד, רכיב ידוע ביעילות שלו, מפחית את השומן העודף למינימום, מסייע להרגיע ולמזער אדמומיות באופן הנראה לעין, מפחית את מראה הפגמים, ומותיר את העור במראה בריא, שאינו מבריק או שמנוני. השומן העודף פוחת ב58% ולאחר שבועיים, הפגמים פוחתים באופן נראה לעין | סרום 9.8% חומצה גליקולית - לשיפור מרקם העור - פורמולה המופעלת על ידי חומצה גליקולית, מסירה ביעילות תאי עור מתים על מנת לחשוף עור חדש יותר, בהיר ואחיד יותר. מיידית, 82% מהמשתתפות הרגישו שמרקם העור מעודן יותר והבחינו בעור זוהר יותר |וסרום 1.5% חומצה היאלרונית להענקת לחות - מועשר בחומצה היאלורונית, מסייע להעניק לחות לעומקו של העור, ולהותיר אותו מלא לחות וגמיש. הפורמולה מגבירה מיידית את הלחות ב-89% ומעניקה לעור תחושה של מלאות. מחיר מומלץ לצרכן:149 ₪ | ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

הבושם החדש לאישה

הבושם החדש של COACH הניחוח החדש לאישה - בכל התווים הבולטים של ברגמוט, פלפל ורוד ופטליה. לאחר מכן, הניחוח מתפתח עם תווי הלב היוצרים ניחוח פרחוני ועדין של ורדים טריים ויסמין עם רקורד שקדים שמרים את הניחוח. תווי הבסיס, החמים והאדמתיים של פטשולי, וטיבר ופולי טונקה יוצרים מתיקות המשדרגת את הבושם. בקבוק הבושם מכיל 90 מ''ל ובעיצובו הוא מזכיר את בקבוקי הרוקחות בסגנון וינטג'. ניתן להשיג: סופר-פארם, רשת Be, המשביר, אתר ONLY'S | מחיר מומלץ לצרכן: 305 ₪ | ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

שפתון בגימור מאט נוזלי

REVLON, מותג האיפור הבינלאומי משיק שפתון שנותן יותר חופשיות, עמידות וקלילות לאורך היום Revlon ColorStay Limitless Matte , שפתון נוזלי וטבעוני, עמיד עד 24 שעות, אינו מייבש את השפתיים ומעניק להן תחושת קלילות לכל שעות היום. השפתון מועשר בחומצה היאלורונית לטיפוח השפתיים ותמצית חמוציות נוגדת חמצון להגנת השפתיים. הייחודיות של השפתון החדש הוא גימור המאט הנוזלי בעל אליפקטור ייחודי תלת ממדיי המאפשר הנחה נוחה על השפתיים ללא חשש מנזילות ומריחות. ניתן להשיג בסופר פארם, BE, משביר לצרכן ובאתר ONLY'S | מחיר מומלץ לצרכן 79 ₪ | ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ניחוח איטלקי

קולקציית ארבעת הניחוחות של GUESS חוגגת את האהבה לטיולים והרפתקאות. כל ניחוח בהשראת עיר עוצרת נשימה, והפעם: איטליה. PORTOFINO – תערובת עץ-פירות המנצחת את אופי החופים הציוריים של פורטופינו. ניחוחות של מנדרינה איטלקית, לימון איטלקי מחזקים פתיחה מבריקה של ריחות ארומטיים. תערובת רב-ממדית של גרניום, תפוז דם מוסיפה נגיעה של פרחוניות ועומק אדמתי. בסיס עשיר של מסק ופטצ'ולי | ROMA – יצירה פרחונית-אמברית-פירותית. ניחוחות פירותיים של אגס בוסק ופרי דומדמניות שחור מפתחים התחלה טרייה וייחודית. לב חם ומתוק של ורד מסוכר לנגיעה מאוזנת. עץ ומסק מתמזגים בבסיס של אמבר אקסטרים, פטצ'ולי |  CAPRI –ניחוח פרחוני עץ, תערובת עסיסית של ברגמוט טרי, לימון ועלי אננס לפתיחה קלילה | VENEZIA – הזכירו את חושניותכם עם תערובת פרחונית-אמברית. פתיחה של פלפל ורוד בוהק, ברגמוט קלבריה ופרי רוזמרין יוצרת התחלה חיה לניחוח. ניתן להשיג: סניפי המשביר, Be+ | מחיר מומלץ לצרכן: 239 שח | ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

LIERAC X ADEL

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, במסגרתו בחר בכוכבת ואשת העסקים אדל בספלוב (568K) הישראלית להשיק מוצר על שמה תחת השם: LIERAC X ADEL . מדובר בקרם גוף אנטי אייג'ינג במרקם קטיפתי מנצנץ לשימוש לאחר חשיפה לשמש, מעניק הזנה עמוקה, משמר, מעמיק ומדגיש את גוון השיזוף. בעל נוסחת אנטי אייג'ינג המכילה 97% רכיבים טבעיים: תמצית אצות אדומות, המסייעות בהגנה מפני הזדקנות עור הנובעת מחשיפה לשמש (כולל קמטים, נפילה של העור, כתמים ופיגמנטציה) ומסייעות בהארכת השיזוף, מגבירות את סינתזת המלנין ומשפרות את השיזוף לאחיד ויפהפה, תמצית לוז המכשפה- ידוע בתכונותיו נוגדות החמצון ובעושרו בפולימרים - טאנינים, נלחם נגד השפעות הקרינה ומגן על העור מפני הזדקנות (קמטים ואובדן מוצקות). מחיר: 219₪ | ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ניחוח אלגנטי

ISSEY MIYAKE משיק: הניחוח החדש והאלגנטי לגבר LE SEL D'ISSEY. משלב שקיפות ואלגנטיות ואת ההשראה לניחוח הוא שואב את ההשראה מהאלמנט החיוני של הטבע- מלח, המגביר אנרגיה ומעורר את החושים. הניחוח החדש מעניק רעננות בזכות תווי העצים והימיים הבולטים. בקבוק הבושם, עשוי מעד 20% זכוכית ממוחזרת והאריזה שעוטפת את הבושם עשויה מ-10% אצות ממוחזרות. בנוסף, פורמולת הניחוח מורכבת מ-95% רכיבים ממקור טבעי והאלכוהול גם הוא100% טבעי ומופק אך ורק מסלק צרפתי. בקבוק הבושם מכיל 100 מ''ל של ניחוח אלגנטי וחדשני כמחווה לגבריות החדשה. את ההשראה לעיצוב הבקבוק שאב המעצב היפני טוקוג'ין יושיוקה מתופעות הטבע לאורך השנים. ניתן להשיג: סופר-פארם, רשת Be, המשביר, אתר ONLY'S | מחיר מומלץ לצרכן: 459 ₪ | ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

JUL לשיקום השיער

מותג הטיפוח JUL, מבית "גדעון קוסמטיקס" מציג את סדרת REPAIR לשיקום שיער פגום ויבש. בקיץ הישראלי הטמפרטורות הגבוהות מגבירות את היובש בשיער ודורשות השקעה נוספת כדי לא להגיע למצב של שיער שבור או שמנוני. הקרקפת נוטה להיות יבשה יותר מכיוון שאנחנו נמצאים בקרבת ים, בריכה ושמש מאוד חזקה בתוך כך הושקה סדרת REPAIR הכוללת – מכילה שמפו, מסכה, קרם לחות וסרום. הסדרה מכילה חומצה היאלרונית, שמן המפ, ויטמין E וחמאת שיאה המסייעים בחיזוק סיב השיערה, מאזנים את עור הקרקפת ומעניקים לחות, ברק וחיוניות לשיער. ניתן להשיג את כל מוצרי JUL באתר גדעון קוסמטיקס ואצל המשווקים המורשים | ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ניחוחות נצחיים 

MONTBLANC משיק קלוקציה חדשה בעלת ארבעה בשמים חדשים עם ניחוחות ניצחיים המגלמים את ערכי המותג. בקבוק הבושם בנפח 125 מ"ל מעוצב בצורת בקבוק דיו מזכוכית.ארבעת הניחוחות הכלולים בקולקציה: Black Masterstock - קטורת אצילית השאובה משרף עץ, מחוממת על ידי אגוז מוסקט ומוארת על ידי זנגביל לוהט, הניחוח כולל סימפוניה של תבלינים, ארומטיים, שרפים, משחות ועצים יקרים מעצימים את הקטורת | Patchouli Inc – הניחוח בעל תווים כהים של פצ'ולי אינדונזי מעוררים ריח של דיו בשילוב עם זרעי כוסברה ועלי כותרת של יסמין ליצירת תחושה ראשונה טהורה וקריאה. זהו ניחוח עוצמתי המשלב עקבות של פטשולי המודגשים בנימה ענברית עצית עזה. עוצמת הפטשולי מרוככת על ידי זיווג אמנותי של מושק לבן ווניל המחייה את הניחוח |  Extreme Leather - ניחוח של עור יוקרתי רך בעל תווים בולטים של עצי ועורי. הניחוח נפתח בתחכום טבעי של אמברט, המחזק את הפן המאסקי. בשילוב עם התווים החושניים מאוד של איריס, העור מתפתח לניחוח רך, אצילי ונוח יותר, היוצר רושם ריחני של עור זמש טבעי | Vtiber Glacia - בפסגת הניחוח של הבושם, קרחון וטיבר מבטא רעננות צלולה עם תחושה ארומטית קרה בשילוב עם ג'ינג'ר ואגוז מוסקט ליצירת קוקטייל תבלינים. בתווי הבסיס, וטיבר וארז יוצרים אלגנטיות כדי להכניס טקסטורה בשילוב שכבות של מאסק לבן למגע של מודרניות. עץ האלגום חושף איכות עצית גולמית העוטפת את הניחוח בעוצמה ובחמימות | מחיר מומלץ לצרכן: ₪600 | ציון: 8/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

מוס לשיער גלי עד מתולתל

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית לוריאל פריז, מרחיב את סדרת השיער 'דרים לונג' המיתולוגית ומשיק לראשונה: מוס לעיצוב השיער עם ניחוח מתמשך, מועשר בניאצינמיד ושמן קיק. המוס החדש מגביר לחות ורכות, מפחית שוונצים ללא הכבדה על השיער, מגביר את הקופצניות וגמישות התלתלים ומעניק מראה שיער מוגדר עד 48 שעות ללא תחושה נוקשה. מחיר מומלץ לצרכן: 36.90 ₪ להשיג ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד | ציון: 8/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

פריימר עם קרם לחות ויטמין C 

קרליין מציגה הרחבה לסדרת C Power Powerful Antioxidant - סדרת טיפוח בעלת ריכוז גבוה של ויטמין C פעיל ומשיקה מוצר חדש בסדרה: Hydrating Face Primer Vitamin C Antioxidant and | פריימר עם קרם לחות ויטמין C מגן ונוגד חמצון שמן זרעי היפופיאה וניאצינאמיד. מדובר בקרם המשלב תועלות של לחות מזינה ופריימר במריחה אחת. מעניק מראה אחיד ומקבע את האיפור, מסייע בהגנה מנזקי פוטו-אייג'ינג (נזקי חמצון), מכיל נגזרת עמידה של ויטמין C, מסייע בהגברת המיצוק והגמישות, מפחית כתמי גיל ומאחד גוון. לשימוש יום-יומי, לכל סוגי העור,  היפואלרגני  וללא פרבנים.  מחיר: 49.90 ש"ח, תכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר קרליין.

© אורי גרון, יחסי ציבור

 

מאצ'ה ומלפפון 

מותג קרליין 10 מתרחב ומשיק: שמפו ומרכך קרליין 10 מאצ'ה ומלפפון לשיער רגיל עם קצוות יבשים למראה שיער בריא, רענן, מלא חיוניות וברק. מוצרי הסדרה עם פורמולה מועשרת לטיפוח השיער והקרקפת המכילה תמציות מאצ'ה ומלפפון מסייעת בשיקום מראה השיער עד הקצוות ומעניקה לחות, הזנה ורכות. לאחר החפיפה השיער רענן ומלא ברק לכל אורכו. כמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים | מחיר: 13.90 ש"ח, לתכולת: 700 מ"ל | ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות. ציון: 8/10.

© טל אזולאי

 

תגיות
תגובות