איזה יופי: מותג מוצרי השיער שכבש אותנו. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: מותג מוצרי השיער שכבש אותנו

התכשירים היעילים לפצעונים, מגוון הבשמים החדשים לקראת החג, מסיר האיפור העדין, מותגי היוקרה שקצת איכזבו אותנו וגם - אלו שהפתיעו!

BLEMISH TREATMENT

מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק לראשונה: סדרת טיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור- BLEMISH TREATMENT. הסדרה החדשה כוללת שני מוצרים: תחליב מקצועי לטיפול בפגמים ולמניעת פצעונים עתידיים ותמיסה שקופה לטיפול נקודתי בפצעונים ופגמים במראה העור– לשימוש יום יומי. 

תחליב מקצועי לטיפול בפגמים ולמניעת פצעונים חדשים -מסייע בטיפול פצעונים פעילים ובמקביל תורם למניעת הופעתם של פצעונים חדשים. הפורמולה מכילה 1.2% חומצה סליצילית ושילוב של אצידופולוס וגליצרין. כמו כן מסייע במניעת הופעתם של פצעונים חדשים. התחליב מחזק את מחסום הטבעי של העור על מנת למזער נזקי עור כגון: יובש, אודם וגירוי. בשימוש מתמשך, הפורמולה מסייעת בצמצום של מראה פגמים, צמצום מראה הנקבוביות ואיחוד גוון העור למראה עור נקי וחלק יותר. תמיסה לטיפול ופתרון ממוקד לטיפול בפגמי העור - תמיסה לטיפול נקודתית בפצעונים ופגמים בעור, המכילה 4% ניאצינאמיד ושורש ליקריץ, מתייבשת לשכבה שקופה וגמישה על מנת לסייע בהגנה מפני מפגעים חיצוניים תוך טיפול נקודתי בפצע. התמיסה מעלימה במהירות מראה פגמים. התמיסה היא מעין פלסטר שקוף, מתאים לכל סוגי וגווני העור. ניתן לטפל בפצעון בכל זמן ביום, וגם להתאפר מעליו. תוך שעתיים: מפחית מראה אדמומי של הפצעון. תוך 24 שעות: מסייע בצמצום גודל הפצעון. גם חווית השימוש שלנו כללה שימוש רך, נעים ויעילות לעור הפנים כולל העלמת פצעונים. מחיר לצרכן לתמיסה: 209 ₪ 15 מ"ל | מחיר לצרכן לתחליב: 169 ₪ ל-60 מ"ל. להשיג ברשת חנויות קילס ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

 

© יחסי ציבור

 

OLIE'RE PARIS

מותג למוצרים מקצועיים לטיפוח ועיצוב השיער- OLIE'RE PARIS פיתחה סדרת מוצרים שמבוססת על טכנולוגיה ייחודית בשילוב שמנים טבעיים בריכוז גבוה המוכחים מחקרית ומדעית כמסייעים לטיפול. השמנים נספגים עמוק בסיב השערה ומשקמים את השיער מבפנים ומבחוץ, הפורמולה אינה מותירה תחושה שומנית כלל. חווית השימוש במוצרים שהתנסינו בהם: COLOR E'CLAT - שיקום לשיער שעבר טיפול כימי בדגש על צבע - מאופיין בריח מעולה ואכן מסייע. מוצרי הסדרה עשירים בתרכובת שמנים טבעיים, חומרי ריכוך וניקוי מתקדמים, המסייעים להשבת הלחות הטבעית והזנה מהסיב ועד קצוות השיער. 

HYDRA WAVE - מוצרי הסדרה עשירים בקומפלקס שמנים ייחודי המתאים במיוחד לשיער מתולתל. לחות מוגברת לשיער, רכיבי ריכוך מתקדמים, התורמים ללחות אינטנסיבית וברק לתלתלים. תמציות השמנים Wheat & Sesame מהוות טיפול עמוק לסיב השיערה ומסייעים במניעת נפח, תחושת רכות מוגברת ומניעת חשמל סטטי. שמפו רך שמסייע לשיער מתולתל ועוזר להגדיר אותו.  Studio - מוצרי סדרת הסטודיו של אולייר פריז מיועדים לעיצוב ופיסול השיער. קומפלקס השמנים הייחודי בסדרה מעניק לחות מוגברת ומשפר את גמישות השערה לשימוש קל, נעים ורך למגע. מסייע בהגדרת קוקו מתוח ולא מותיר ריח רע. ניתן להשיג את המוצרים במספרות ברחבי הארץ. בנוסף, ניתן לרכוש גם באתר הבית. ציון: 10/10.

© אוארט

LACOSTE ORIGINAL

מותג LACOSTE, מרחיב את מלתחת הבשמים שלו עם ניחוח חדש הנפתח עם תווים עליונים המשרים רעננות עזה וחריפה של ברגמוט ונגיעות פלפל ורוד והל פיקנטיים. תווים עליונים אלו מפנים את מקומם לאלגנטיות של תווי הלבנדר והמרווה, שיוצרות לב ארומטי עז. בתווי הבסיס של הבושם, עץ אלגום חושני ופטשולי עוצמתי מניחים את היסודות הניחוח לשובל עוצמתי המשלב ענבר מנחם עם פולי טונקה.מהריחות המפתיעים שנאמץ על המדף באופן קבוע. מחיר מומלץ לצרכן: ₪349 ניתן להשיג בחנויות: סופר פארם, BE, משביר, אתר הסחר ONLYS. ציון: 9/10. 

© יחסי ציבור

all of me

נרסיסו רודריגז מציג בושם חדש לאישה all of me eau de parfum intense. ניחוח פרחוני המשלב בין יוקרה אלגנטית לבין ריח עדין ויומיומי עם נוכחות ממכרת. אקורד ורד גרניום עם תערובת של מאסקים לבנים טהורים בלב הבושם. נוסף לכל זה הוא טיבעוני ומכיל 90% רכיבים ממקור טבעי. ניתן להשיג: בסופר פארם, משביר, בי, אפריל ובאתר ONLY'S | מחיר מומלץ לצרכן: 619 ש''ח. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

תכשירי אקניל

סדרת Acnil מציגה מוצרים טיפוליים ללא מרשם רופא שפותחו במיוחד לטיפול בעור שמן ובעייתי ובפצעונים. מוצרי Acnil מנקים ביסודיות את נקבוביות העור, ממיסים ומסירים עודפי שומן, מפחיתים אדמומיות ומעניקים לעור מראה בריא. מכילים קומפלקס פטנט טיפולי חדשני הנקרא Ac.NetTM. הקומפלקס פותח בשיתוף רופאים ומומחים, והוא הוכח במחקרים רפואיים כמטפל בכל אחד מארבעת הגורמים לפצעונים: מווסת את הפרשת החלב מטפל בשכבה החיצונית של העור (שכבת הקרטין) מעכב את התרבות החיידקים בעל אפקט אנטי דלקתי כל מוצרי סדרת אקניל נטולי שומן ולא קומדוגניים. מחירים: 69.90-79.9₪ | ניתן לרכוש בפארמים ובתי מרקחת. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Hermès לנשים

רשת 'APRIL' משיקה בבלעדיות את הניחות החדש של מותג היוקרה Hermès ושמו Barénia שאותו רקחה והגתה הבשמית הראשית של בית הבישום, כריסטין נאג'ל. הבושם קרוי על שמו של חומר עור יקר שבו משתמשים בבית האופנה הצרפתי ליצירת אוכפים ובתיקים האופנתיים ונרקח במשך כ-7 שנים. הניחוח מורכב מתווים של שושן פרפר, עץ אלון, פצ'ולי קלאסי ומולקולרי - המעניקים את העומק החם והעוטף של הניחוח. עדין ועוצמתי כאחד, הניחוח משתלט לטובה ומעניק תחושה טובה עם שובל ריח מתמשך. מחיר: 60 מ"ל - 510 ש"ח | 100 מ"ל - 690 ש"ח. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

מסיר איפור עיניים דו פאזי

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: מסיר איפור עיניים ודו פאזי השומר על הריסים ולא גורם לנשירתם, בנוסף, שומר על ריסים מלאכותיים, טבעוני - עשוי מ99% רכיבים טבעיים על בסיס אצות, עדין ואפקטיבי. מסיר ביעילות איפור עיקש, אפילו כזה העמיד למים, תוך כדי שמירה מרבית על שלמות הריסים וריסים מלאכותיים. המרקם הדו-פאזי שלו משלב את יעילות הסרת האיפור בתכונות השמן בשילוב עם רעננות המים, מבלי להשאיר שאריות שמנוניות. אזור העיניים נקי בצורה מושלמת ורגועה, הריסים נשארים מוגנים. יצאנו מרוצים ומורשמים לטובה. מתאים גם לעיניים רגישות ולמרכיבי עדשות מגע. מחיר לצרכן: 129 שח, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, רשתות פארם, קוסמטיקאיות ובאתר המותג. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

DOLCE&GABBANA

DOLCE&GABBANA משיקים את הבושם החדש לאישה DEVOTION INTENSE ADP. ניחוח עם תווים עליונים מנחמים של אגוזי לוז מלווים בתווי פריחת תפוז זוהרת ורעננה, ריח מוצלח, מעט בוגר (על כן לא בטוח שכל אחת תתחבר), דומיננטי ופירותי. ניתן להשיג: סופר פארם, משביר, אפריל, BE ובחנויות המובחרות מחיר לצרכן: 672 ₪ | ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

קוטור מיני קלאץ' 

מותג היוקרה YVES SAINT LAURENT מציגים את קוטור מיני קלאץ' (Couture Mini Clutch) - פלטה ש­ל 4 צלליות קוטור לעיניים. המוצר קומקפטי וניתן לקחת אותו לכל מקום. הגוונים הניודים קלים לשימוש והתוצאות בהתאם. אחרי חווית השימוש האישית - מתאים יותר לקהל הבוגר יותר, אך מוצרים טובים אין ספק - החיסרון הוא בעיקר במברשות שהן פחות נעימות ומקשות על הטשטוש. מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל ובפרפומריות מובחרות- בסניפים הנבחרים. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

MUGLER לגבר 

מותג הבישום היוקרתי MUGLER משיק בושם חדש לגבר: איי*מן פנטזם או דה פרפיום סנסואל A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle. ניחוח אדג׳י המאחד פירות הדר מלאי חיים עם אקורד קקאו שחור ועוצמתי ופצ'ולי גשמי – חותמת הריח הייחודית ל-איי*מן. ריח דומיינטי אך עם ניגוד רך שפשוט כיף להריח. בין בגרות ורשמיות לערבים יומימיים או יציאה משותפת עם חברים. מחיר מומלץ לצרכן: 489 לתכולת: 100 מ"ל, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות. ציון: 8/10.

© יחסי ציבור

וישי

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY משיק: קרם לחות עשיר בליפידים וקרם לחות קליל במרקם ג'ל, המעניקים בוסט של לחות לעור הפנים עד 100 שעות ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור. המוצרים יצטרפו למוצרי סדרת מינרל 89 הקיימים ובהם: סרום לחות קליל וסרום עיניים. הפורמולה החדשנית מכילה חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור, ויטמינים 3B ו- E המעניקים גוון עור אחיד, סקוואלן וליפידים המזינים את העור בלחות ומיליוני מינרלים המחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

כמו כן, המוצרים מתאימים לעור רגיש ומכילים את המים הוולקניים ממעיינות וישי בצרפת, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. מינרל 89 CREAM, קרם קליל במרקם ג'ל, לוכד את הלחות בעור לעד 72 שעות. מתאים לכל סוגי העור ומכיל 92% רכיבים ממקור טבעי. מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪ (תכולה: 50 מ"ל). מינרל 89CREAM RICH קרם לחות עשיר בליפידים לוכד את הלחות לעד 100 שעות בעור. מתאים לעור יבש-יבש מאוד ומכיל 94% רכיבים ממקור טבעי. מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪ (תכולה: 50 מ״ל). גם חווית השימוש שלנו כללה תחושות טובות, הרגעת העור, הענקת גלואו מעולה ורצון לחזור ולהשתמש. ציון: 9/10.

© VICHY יחסי ציבור

La vie est belle

מותג היוקרה לנקום משיק את La vie est belle: אקורד ליקרי של פטל שפותח את הבושם. הוא נשזר באקורד אגס עסיסי ומפתה ובתווים הדריים בהירים של לב ברגמוט ותמצית מובחרת superessence של מנדרינה ירוקה. פרח הסיגלית הקטיפתי מועצם על ידי תו הוורד, ומעורר את המודרניות החדשה והפרחונית של ל'אליקסיר. תמצית הקקאו השזורה בלב הבושם מגבירה את העוצמה הממכרת של הניחוח. גם חווית השימוש שלנו כללה תחושה של ריח מתוק (אבל לא מדי), נעים, פירותי, עוצמתי במידה הנכונה ומדוייק בזיקוק של הריח החדש שחיפשנו. נשאר לאורך היום על הגוף, גורף מחמאות, מחיר מומלץ לצרכן: 369₪ לתכולת: 50 מ"ל  | 489 ₪ לתכולת: 100 מ"ל. ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סומק טינט נוזלי

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק בימים אלו סומק טינט נוזלי: SUNKISSER (סאן קיסר (בגימור גלואו) המעניק זוהר טבעי ופורמולה קלה לטשטוש, המעניקה מראה סמוק, ורענן עד 12 שעות. הפורמולה של הסומק טבעונית, מועשרת בוויטמין E ובלחות, בעלת פיגמנטים המתמזגים עם העור בקלות ומשתלבים עם כל גווני העור. הסומק החדשני מוגש עם אפליקטור רחב, נוח למריחה ויוצר מראה אחיד. DOT. DOT. BLEND - הכוונה לאופן השימוש: נקודה, נקודה ולערבב עם העור. ניתן להשיג את הסומק בשלושה גוונים על טהרת הברונז - אפרסק: 02, 03, 11 . 02 – Uptown Glow 03 – Sol Search 11 – Electric Bronze. הטעם שלו קצת לא כייפי, מעבר לזה - חמוד, נוח, קליל וקצת נוצץ - אך לא מוצר מאסט. מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪ (4.7 מ"ל) את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות. ציון: 7.5/10.

© יחסי ציבור

SÌ PASSIONE EAU DE PARFUM INTENSE

סי פאסיונה או דה פרפיום אינטנס חדש  - הבושם החדש מבית ג'ורג'יו ארמני. בושם מעודן אך אינטנסיבי, ממזג אקורד של דומדמנית שחורה עם תמצית יסמין, המשתלבים עם תווים בסיסיים של וניל, ואקורד אזוב. הם יוצרים בושם פרחוני, ענברי ועצי. משדר יוקרתיות אך מותאם לכל. בוגר לצד צעיר ואדג׳י. מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪, לתכולת: 100 מ"ל. להשיג בבוטיק ארמני בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

קולקציית נרות ומפיצי ריח חדשים

רשת SACARA משיקה לראש השנה ולחגים קולקצית נרות מבשמים ומפיצי ריח מעוצבים לבית בעיצוב דקורטיבי המתאים לכל חללי הבית. הקולקציה החדשה מגיעה ב 2 גוונים חדשים וחגיגיים: קולקצייה לבנה וקולקצייה שקופה. קולקצית נרות שקופה – בניחוח עצי ארומטי המעניק בבית תחושה של יוקרה וניקיון. נושא תווי ריח של זעפרן, גירניום, פלפל ורוד, תפוז וברגמונט, בשילוב פצ'ולי, אוסטמנוס, ברו, אניס ומאסק לבן. קולקציית נרות לבן מט – בניחוח אינטנס, מעניק תחושה בחלל הבית של חופשה יוקרתית ומפנקת. נושא תווי ריח של לבנדר, מנדרינה, ענבי שועל ופריחת התפוז בשילוב של יסמין עם וניל ממדגסקר ומאסק לבן לניחוח סוחף.בנוסף, הושקה קולקציית ניחוחות של נרות ומפיצי ריח לבית, במבחר צבעים, גדלים, גוונים, עיצובים וריחות שונים. הקולקציה מורכבת ממפיצי ריח ונרות בריחות נעימים בהשראת בשמי יוקרה היוצרים אווירה חמימה וביתית. המפיצים והנרות בעלי עיצוב מודרני-עדכני, המהווים פריט עיצובי המוסיף סטייל לכל חללי הבית. מחירים לצרכן: מפיצי ריח החל מ-20 שח, נרות ריחניים החל מ-29.90 שח דיפיוזר/ מבשמים החל מ-20 שח. ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

© קית גלקסמן

פראדה לנשים

מותג הבישום PRADA מציג: הבושם החדש לנשים בקולקציית LES INFUSIONS DE PRADA: פראדה אינפיוז'ן דה ז'נז'מברה {ג'ינג'ר} - בושם בניחוח ג'ינג'ר הדרי ומתובל. הפעם, על פי חווית השימוש האישית שלנו - פחות התחברנו. משהו בריח היה גס מדי, ועל שיווקו למין הנשי זה דווקא הריח כמו בושם גברי "הארד קור" ורק לאחר מספר דקות הריח מתעדן ונהיה קצת יותר נעים ומרענן. מחיר מומלץ לצרכן: 609₪, לתכולת: 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות | ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מוגלר לנשים - אבל לא רק!

MUGLER משיק בושם חדש לאישה: אנג'ל פאנטזם או דה פרפיום סנסואל Angel Fantasm Eau de parfum sensuelle. בושם פירותי, ענברי, שילוב אקזוטי של אננס, קוקוס, ו-וניל. למרות כוונתו למין הנשי, הוא בהחלט בושם יוניסקס שגם גברים יכולים להתיז על עצמם. ריח מעניין, ייחודי שתפס לנו את תשומת הלב. יימכר בגודל 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 639 ₪, לתכולת: 100 מ"ל. ציון: 9/10.

תגובות