איזה יופי: כל מה שצריך לחווית המקלחת המושלמת. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: כל מה שצריך לחווית המקלחת המושלמת

מכונת הגילוח החדשה, המארז שיגרום לכם להרגיש בפריז, מותרי השיער החדשים שאתם חייבים לנסות, ניחוחות הבשמים המושלמים לחגים וגם - השמפו שיגרום לכם לשיר במקלחת. התנסינו במוצרי הטיפוח והביוטי החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו!

סדרת המרככים המרוכזים

מותג עיצוב השיער TRESEMMÉ השיק את סדרת המרככים המרוכזים בישראל. שלושה מוצרים חדשים המצטרפים ומשלימים את הסדרות הקיימות של המותג: MINUTE WOW SMOOTH 1 - למגע שיער רך | 1 MINUTE WOW HYFRATE - להזנת השיער בלחות | 1 MINUTE WOW REPAIR - לשיקום שיער פגום. הניסיון שלנו עם הסדרה גרם לנו בתור התחלה ליהנות מהריחות הנפלאים שיש למותג להציע ולתחושת הרעננות והנעימות של השיער לאחר השימוש במוצרי הסדרה. טווח מחירים למוצר - 21.90 – 25 ₪ ניתן להשיג בסופר פארם, בסניפים ובאתר. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

Bold Tan Primer for A Sun Kissed Skin X Full Coverage Contour

מותג הקוסמטיקה קרליין משיק מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור, המציעים טכנולוגיות ייחודיות לעיצוב תווי הפנים וליצירת מראה עור שזוף, אחיד וטבעי. Full Coverage Contour- קונטור לחיטוב ועיצוב תווי הפנים בטכנולוגיה ייחודית היוצרת כיסוי משי המחליק את מרקם העור ומאפשר יצירת הצללות וחיטוב תווים בצורה מדוייקת ומעולה, בקלות ובמהירות, ומשתלב בטבעיות במראה הפנים. מחיר: 59.90 ש"ח, תכולה: 15 מ"ל | Tan Primer for A Sun Kissed Skin Bold- קרליין פריימר למראה שזוף (היפואלרגני)  - פריימר במרקם משיי עם פיגמנטים מאירים המעניקים לעור גוון שזוף, מסייעים בהחלקת העור והענקת מראה אחיד של כל אזור הפנים. מעניק מראה קטיפתי ושומר על מראה איפור מושלם. נותן אפקט זוהר וקורן, מעשיר את העור בלחות ומסייע בהרגעת העור. מחיר: 109 ש"ח, תכולה: 30 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

החדש של רוברטו קוואלי

Roberto Cavalli משיק בושם חדש לאישה PC SINGATURE EDP SWEET FEROCIUSE. על אף שיווקו דווקא למין הנשי, הוא לגמרי יכול לעבוד לדעתנו גם בתור בושם יוניסקס. ארומת הבושם שואבת השראת תבלין עז וחריף של זעפרן טהור בשילוב ניחוח עשיר של הדרים. הניחוח מורכב מתווים עליונים של זעפרן, פומלה וקליפת תפוז. הבושם מתפתח עם תווי הלב של ווניל, אמבר, פולי טונקה (שילוב של וניל, שקד, קינמון וציפורן). בסיס התווים של הבושם החדש מורכב מתווי עץ ובשילוב של כלל התווים הבושם מקבל ניחוח פרחוני ועצי. ניתן להשיג: סופר- פארם, רשת BE, המשביר, באונליין ובאתר אונליז. מחיר מומלץ לצרכן: 359 ש״ח. ציון: 8/10.

© יחצ חו״ל

סדרת שמן קיק

נטורל פורמולה משיקה סדרה חדשה עם שמן קיק (המוצרים מועשרים בשמן קיק וחמאת מנגו) המסייעת לחיזוק ושיקום סיב השערה. הסדרה מעניקה לשיער לחות, הזנה, רכות וברק. גם לשיער שעבר החלקה. כמו כן המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. המוצרים מסייעים בחיזוק ושיקום סיב השערה, מעניקים לשיער לחות, הזנה, רכות וברק ואף מתאימים לשיער שעבר החלקה. המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, מסכה ומסכה ללא שטיפה. טווחי מחיר (מחיר מומלץ): 29.9₪-49.9₪ | ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

© ירון ווינברג

ספריי מקבע איפור

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS (לוריאל פריז) משיק לראשונה ספריי מקבע המתייבש באופן מידי, ועמיד עד 36 שעות. הספריי לקיבוע מצטרף לסדרת האיפור העמידה 'אינפליבל' של המותג. ה"סטינג ספריי" (SETTING SPRAY) לקיבוע איפור, אמור לשמר את המראה הרענן המתקבל מיד לאחר ההתזה, עמיד לכל שעות היום (עד 36 שעות), עמיד במים וזיעה ובכל מזג אוויר. הוא מתייבש באופן מידי, אינו מכתים בדים ואינו דביק על הפנים. לאחר שניסינו זה לא היה הכי יעיל, לא קיבע את האיפור כמו שצריך ולא היה הכי נעים בעור (חווית המשתמש עלולה להיות שונה בין סוגי עור). מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪ (75 מ"ל). ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות. ציון: 5/10.

© יחצ חול

החדש של JIMMY CHOO

הבושם החדש מבית JIMMY CHOO נקרא "I Want Choo" - ריח נשקי, פרחוני ומעט מתוק שהצליחו לגרום לנו להתאהב בו. מורכב מפרחים לבנים ותווי עץ, התווים העליונים מאגס, גרדניה מוזהב ופטל שחור. תווי הליבה קרמיים וחמים עם יסמין, פצ'ולי ואמברט. תויי הבסיס הם עץ עזוב ענבר, אלגום ואקורד פרלין. יניתן להשיג: ברשתות הפארם ובאתר אונליז. מחיר מומלץ לצרכן: 489 ₪ | ציון: 8/10.

 

© יחצ חול

"שמן הפלא"

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, השיק שני מוצרי טיפוח לשיער, המצטרפים לסדרת מוצרים "שמן הפלא" - על בסיס שמן הארגן: מסכה לשיקום עמוק של השיער ושמן ארגן לחיזוק סיב השערה. סדרת הארגן לשיקום השיער כוללת מגוון רחב של מוצרים שמקורם ב"שמן הפלא" המזין את השיער. הפורמולה הייחודית המכילה שמן ארגן מרוקאי, מסייעת בהפחתת קצוות מפוצלים ומעניקה לשיער הפגום ביותר הזנה ומגע רך. מסכת שמן ארגן לשיקום עמוק, מעניקה טיפול מחזק ומעשיר בלחות לשיער יבש, פגום וניזוק. המסכה, מבוססת על פורמולה טבעונית. שמן ארגן, לשיקום השיער, מועשר בשמן ארגן מחזק ומחייה את סיב השיער. למגע שיער נעים וחלק. גם ריח נעים, לא נוזלי, נותן מראה זוהר לשיער. 59 מ"ל, ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד. מחיר מומלץ לצרכן של המסכה לשיער: 32.90 ₪ | מחיר מומלץ לצרכן של השמן ארגן: 34.90 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם ברחבי הארץ. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

FRE 

HYDRATE ME+ מסכת פפטידים ללילה, מסכה משקמת ורבת עוצמה לטיפול במהלך הלילה, בעלת פורמולה המסייעת לאחד את מרקם העור ולהעניק לו מראה מוצק וזוהר באופן ניכר. מטפלת בעור בעזרת קומפלקס נוגדי החמצון (™Argania Active Complex) המוגן בפטנט של FRÉ, מטפל בנזקי קרני השמש וגורמים סביבתיים ומאט את קצב הזדקנות העור. 229 ₪ |  GLOW ME + הוא קרם הגנה מינרלי SPF 30 בתוספת גוון. בעל מרקם קליל המעשיר את העור בלחות, מספק הגנה מהשמש ומעניק כיסוי בעל גוון עדין שמתאים את עצמו לגוון הטבעי של העור. מכיל מסנני קרינה מינרליים מסוג NON NANO ZINC OXIDE. מכיל את פטנט ARGANIA ACTIVE COMPLEX הייחודי של FRÉ מתמציות ארגן נוגדי חמצון, המאטים את קצב הזדקנות העור כתוצאה מנזקי השמש. קיים בשני גוונים לייט-מדיום ומדיום-דיפ ומתאים את עצמו לגוון העור הטבעי. 149 ₪ | ניתן להשיג באתר החברה ובסופר-פארם אונליין. ציון: 8/10.

© סטודיו יא, באדיבות יחסי ציבור

 

SABON

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON השיק קולקציית טיפוח חדשה בהשראת האווירה הפריזאית במהדורה מוגבלת. בכל מוצרי הטיפוח בקולקציה החדשה משולבת תמצית פריחת הלינדן האורגנית, הידועה ביכולתה לספק תחושת רוגע ונינוחות לגוף ולנפש. פרח הלינדן הוא סמל בולט ברחובות פריז, ניתן להבחין בעלים בצורת הלב שלו ברחבי פריז, ובקרב אדריכלי הנוף מאחורי הגנים המפורסמים ביותר של צרפת, ותמצית מימית. בדיוק כמו שהבטיחו - מדובר באוצר טבעי לעור ובאמת חגיגה. מארז חגיגה פריזאית מכיל: סבון רחצה 100 מ"ל פילינג גוף 60 גרם ג'ל לחות לגוף 30 מ"ל מי גוף 30 מ"ל  - כל אלו במחיר של 166 ₪ | המארז הנאות קטנות מכיל: סבון רחצה 100 מ"ל פילינג גוף 60 גרם ג'ל לחות לגוף 30 מ"ל במחיר של 89 ₪ |ניתן להשיג בחנויות SABON ובאתר החברה. ציון: 9/10.

© רונן מנגן, יחסי ציבור

סדרה לטיפול בקשקשים

קרסטס, מותג טיפוח השיער המקצועי, משיק בימים אלה את סדרת "סמביוז" SYMBIOSE - המציעה פתרון חדשני לבעיית הקשקשים. הסדרה משלבת טיפול יעיל נגד קשקשים עם טיפוח יוקרתי, ומבטיחה תוצאות מרשימות למשך 7 שבועות. הסדרה פותחה לאחר שנים של מחקר ופיתוח, ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית המווסתת את קצב התחדשות תאי הקרקפת ומחדירה לחות עמוקה לשיער. התוצאה היא שיער בריא, רך ונקי מקשקשים לאורך זמן. סדרת סמביוז כוללת שני מוצרים: אמבט חפיפה (שמפו) - קרמי לטיפול בקשקשים: בעל מרקם ייחודי המסיר קשקשים ותאי עור מתים באופן מידי, תוך שמירה על לחות הקרקפת והשיער. השמפו מבצע פילינג עדין ומסיר קשקשים נראים לעין מבלי לייבש את סיב השערה. מחיר לצרכן של האמבט חפיפה: 144.9 ש"ח. כמו כן בסדרה סרום לילה אינטנסיבי – סרום חדשני הפועל במהלך הלילה לטיפול בקשקשים ומניעתם. הסרום מתאים לקרקפת רגישה ולכל סוגי הקשקשים, ופועל עד 8 שעות במהלך הלילה כאשר הקרקפת מתחדשת. מחיר לצרכן של הסרום לילה: 199.9 ש"ח. ניתן להשיג בסלוני קרסטס וחנויות ברשתות נבחרות ברחבי הארץ.

© קרסטס

הבוס החדש

BOSS Bottled Absolu מהווה השקה חדשה בתור הבושם השלישי בטרילוגיית האינטנסיביות של BOSS Bottled. עם הריכוז הגבוה ביותר עד כה במשפחת בשמים זו. מתבסס על החתימה העצית של BOSS Bottled עם עומק אבסולוטי. שילוב של ריח מתקתק עם אווירת קטורת לצד עומק וניחוחות מושכת המשדרת איכות ומודרניות. מתאים בעיקר לאירועים. מגיע ב- 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 449.00 ₪ ניתן להשיג ברשת סופר פארם, בי, משביר, אפריל ואתר הסחר אונליז. ציון: 8/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

מכשיר גילוח היברידי

פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360 (הדגם החדש QP2834/20) - מכשיר גילוח היברידי לגילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים ובגוף. מכשיר הגילוח Oneblade 360 הינו עמיד למים לחלוטין כך שקל לשטוף אותו, מיועד לשימוש יבש או רטוב, עם או בלי קצף לבחירת המשתמש ובעל ידית ארגונומית. המכשיר כולל ראש סכינים הניתן לשימוש דו כיווני, כלפי מעלה או מטה ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה. מכשיר ה-Oneblade 360 לא מגלח קרוב לעור כמו סכין מסורתית כך שהעור לא מגורה וניתן לגלח גם נגד כיוון הצמיחה על מנת להסיר גם שיער ארוך. הוא מעצב את קצוות הזקן עם להב דו-כיווני לקבלת שדה ראייה מקסימלי ומותאם גם לאזורים רגישים. כמו כן, הוא מקצר את הזקן לזיפים באורך מדויק. גם בחווית השימוש שלנו לא התאכזבנו, כמו דגמיו הקודמים - גם כאן מדובר במכשיר מדוייק, נוח ונעים לשימוש. ציון: 10/10.

© באדיבות פיליפס

בוטי נוטרי

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את סדרת בודי נוטרי החדשה להזנת העור והענקת לחות. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: תחליב גוף מחדש ומרגיע- מועשר בחמאת שיאה, אוריאה וניאצינאמיד להענקת לחות לעור לאורך זמן ולמראה עור יפה לאחר המריחה. תכולה- 400 מ"ל | באלם לטיפול מיידי לעור יבש ועדין- מועשר בחמאת שיאה ושמנים צמחיים להזנה, תיקון וריכוך של אזורים יבשים ורגישים (שפתיים, אף, סנטר, ידיים, ציפורניים, מרפקים, עקבים). עשוי 99% רכיבים ממקור טבעי כמו כן, טבעוני (ללא רכיבים ממקור מן החי) ומתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. תכולה- 30 מ"ל | פילינג גוף - מועשר בחמאת שיאה, אבקת קליפת שקדים וסוכר חום לקילוף מושלם ולקבלת עור רך. מתאים לכל סוגי העור. 95% רכיבים ממקור טבעי. תכולה- 200 מ"ל | בנוסף להפחתה בתחושת היובש, גם הניחוח שלו נעים ומרענן. מחירים: תחליב גוף- 219 ₪, באלם- 159 ₪, פילינג- 199 ₪ להשיג באתר ליראק ישראל, ברשתות הפארם הנבחרות ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

לשיר במקלחת

ֿהמותג "פינוק" מזמין המותג את ישראל לשיר במקלחת עם מהדורה מיוחדת: השמפו, המרכך ותחליב הרחצה הקלאסיים של פינוק יוצעו במהדורה צבעונית מהרגיל, המשלבת בין אריזות בעיצובים ייחודיים לכל בקבוק, שיודפסו בטכנולוגיה מתקדמת, בהתאמה לסוגים שונים של מוזיקה ישראלית ולפלייליסטים ייעודיים. כל אחת ואחד יוכלו לבחור את סגנון המוזיקה האהוב עליהם, לסרוק QR שיוביל לפלייליסט של מוזיקה מאותו סגנון וליהנות מהשירים במקלחת או בכל מקום שירצו. לצורך המהדורה המיוחדת הזו, חבר המותג "פינוק" לענקית הדפוס הדיגיטלי hp indigo וביחד נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הדפסה שונה על כל בקבוק: כך כל אריזת בקבוק שמפו, מרכך ותחליב רחצה הפכו לפריט ייחודי ומעוצב, עם אלמנטים גרפיים משחקיים ונראות ויזואלית משתנה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם. טווח מחירים: ₪ 11.20 - 12.90 ₪ | ציון: 8/10.

© סטודיו 0304
תגובות