התינוק של במבה פורש מהתפקיד?
פעילות מיוחד שעורכים בחברת החטיפים, רותמת את האכלנים הצעירים להשתתף במשחק דיגיטלי שבסופו נוצרים ציורים. הציור שיזכה במקום הראשון יתנוסס על כל האריזות של החטיף המיתולוגי
האם התינוק של אסם עומד לפנות את המקום בשביל ציור חדש? כך לפחות מסתמן על פי הקמפיין החדש של "אסם" שנקרא "סיפורי במבה שלי", שמאפשר לילדים ונוער לצייר ציור ואולי לזכות בחשיפת הציור על כל האריזות של החטיף.
במהלך המשחק הדיגיטלי מתבקשים הגולשים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יוכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים.
מבין הציורים שיועברו לחברת אסם יבחרו הציורים המתאימים ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה, וכך הופכים הילדים למעצבי האריזות החדשים של במבה.
לדברי רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, "במבה הוא אייקון תרבותי עם אלמנטים רגשיים מעבר למוצר עצמו מותג המסמל ילדות, אבל האהדה אליו חוצה גילאים ובמהלך החדש נגענו בתחושה הפנימית הנוצרת בחווית המותג הפיזית והרגשית – היכולת להינות מ"הילד שבי".