צעד קטן לאדם, צעד גדול לאופנה: לא מפחדים יותר להעיז
מותג האופנה "Abercrombie & Fitch" מחליט לקחת את מדיניות החברה כמה צעדים קדימה - בלי אפליות, ובלי שלמות, רק נועזות. אז איך בעצם הם שינוי את המדיניות? פרטים בכתבה
כולנו מכירים את מותג האופנה המפורסם "Abercrombie & Fitch" המייצר בגדים בשמים ותכשיטים, החברה הייתה ידועה בפרסומות וקטלוגים של "אנשים מושלמים" והכל ורוד ויפה, אז עד עצם היום הזה? לא כל כך.
עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:
- הכירו אותן: 10 הדוגמניות החדשות של ויקטוריה סיקרט
- השינוי הקיצוני של קיילי ג'נר: מלוק ייחודי למראה זול
- 8 אינסטגרמיות אופנה שהמידה שלהן לא משפיעה על הסטייל
חברת האופנה האמריקאית הוקמה על ידי המעצבים דייוויד אברקרומבי ועזרא פיץ' בניו יורק, עוד בשנת 1982 ומרוויח מיליארדי דולרים בשנה. עד היום המדיניות שלהם הייתה מבוססת על סוג גוף, תכשיטים מוגזמים, פירסינגים, קעקועים גדולים ואיפור מוגזם.
>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<
עכשיו הם יצאו בהצרה לשנות את המדיניות ולהפסיק עם האפליות. "התרבות תמיד התאימה, אבל הייתי אומר שאנחנו עכשיו הרבה יותר בקשר וביכולת ההבנה של אנשים אחרים רגשות. זה בהחלט דבר טוב" לדברי החברה לאתר sportswearnet, השינויים למדיניות שלהם ייכנסו לתוקף באופן מיידי, גם הלקוחות מועדדים את השינוי שהם מבינים את היתרונות לשינוי זה. כריסטוס אנגלידס נשיא המותג מוסיף ואומר "אני לא אסבול אפליה המבוססת על סוג הגוף או על משיכה פיזית".
מטרת האסטרטגיה החדשה שלהם היא להציע חוויה חושית משופרת על ידי התאמת ריח, תאורה, מוסיקה, ועצים כדי להבטיח חווית קניות מהנה יותר עם ניסיון. המדיניות החדשה מבוססת על סמך לשנות את סגנון הלבוש שהם מייצרים וכמובן לשנות את סגנון האיפור של הדוגמנים/דוגמניות המצולמים.
האווירה החדשה במותג הולכת להיות חוויה עם המון שינוי, מלבוש נועז וחושפני ללבוש יותר יום יומי שמתאים לכולם, מהתכשיטים המוגזמים לתכשיטים רגילים ומהאיפור המוגזם לאיפור קל–בינוני שמתאים לכולם. זה שינוי דרמטי במיוחד אך לטובה.
|