ספורטיבית: קמילה קביו קוטפת קמפיין חובק עולם
אחרי ששיתפה פעולה עם ג'יי באלווין ופיטבול בסינגל “Hey Ma” וביצעה דואט עם שון מנדס שהגיע למקום עשירי במצעד הפופ ברדיו, קמילה מציגה שיתוף פעולה חדש והפעם בתחום האופנתי
קמילה קביו ממשיכה להשתלט על העולם. קביו, שרק בתחילת השבוע זכתה בחמישה פרסים בטקס נבחרי הנוער האמריקאי, כובשת כעת פסגה בקריירה שלה לאחר שנבחרה לשמש כפנים של המותג עבור קמפיין ההנעלה החדש לקולקציית הנשים של חברת SKECHERS בקמפיין שיושק רשמית בחודש הבא, בתיאום עם צאת אלבום הבכורה של הזמרת.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- געגועים לחורף: למה אנה זק לבשה טרנינג בשיא החום?
- איזה יופי: שפתוני קיץ וצלליות נוזליות
- הגלאם מגיע לריאליטי: תכנית הביוטי שמאיימת לכבוש את המסך
למי שעוד לא הספיק להכיר את קמילה, נספר כי היא החלה את קריירת הסולו שלה בתחילת השנה לאחר שפרשה מלהקת הבנות המצליחה פיפת' הרמוני בדצמבר שעבר. בימים אלו לוקחת הכוכבת העולה חלק בסיבוב ההופעות של ברונו מארס. כעת מצטרפת קביו למשפחת SKECHERS ותהפוך לפנים של החברה בכל העולם. המותג SKECHERS כולל מגוון רחב פריטים לפי ענפי הספורט השונים – ריצה, אירובי, יוגה ועוד. כמו כן, המותג גם מציע מגוון רחב של מוצרים כגון הלבשה ואקססוריז לכל הגילאים.
לרלג ההכרזה שלה אמרה קביו: "חשוב לי לנצל את ההצלחה שלי כדי לתת בחזרה ולשתף פעולה עם חברה שחושבת כמוני ומאמינה בלהעביר את זה הלאה. אני אוהבת את רוח הנדיבות של SKECHERSואני מצפה כבר לשתף את המסרים החיוביים האלו עם כל העולם כשגרירה החדשה של המותג".
גם מייקל גרינברג מנהל המותג פירגן לזמרת: "קמילה היא היורשת הטבעית למורשת הסופר סטארים מעולם המוזיקה. היא אהובה על ידי מיליונים וצריך לעקוב אחריה השנה ובכלל".
|