החברים הכי טובים: ירדן הראל למען בעלי החיים. צילום פרטי

החברים הכי טובים: ירדן הראל למען בעלי החיים

מרגש: פרויקט הצילומים המיוחד של ירדן הראל עם כוכבות אהובות למען בעלי החיים. "היה כל כך מרגש לראות את בעלי החיים מלאים אנרגיה בביתם החדש ומקבלים אהבה שלא תלויה בדבר" • טור אישי

אולי נתקלתם השבוע בתמונות מתוך הפרויקט שצילמתי לחווה השיקומית קרן אור. אם בכל זאת לא ראיתם, קבלו הסבר מקוצר: מדובר בחווה שמטפלת בבעלי חיים שננטשו או עברו התעללות ולצערי יש לא מעט מקרים כאלה. אני באמת לא מצליחה להבין איך קיימים בעולם אנשים שמסוגלים לנטוש את בעל החיים שלהם בצד הכביש, להשאיר אותו מאחור או לא לדאוג לו ועל אלו שבוחרים להתעלל בחיות חסרות ישע בשביל הכיף, תחושת העליונות או כל מחשבה סדיסטית אחרת... באמת שהם אפילו לא שווים את המילים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עמית פרקש
עמית פרקש © ירדן הראל

אני דווקא רוצה לכתוב לכם על הצד האחר, הצד הנותן. אנשים כמו קרן אור שנותנים את כל כולם למען האחר. קרן אור עושה הכל, אבל באמת הכל! כדי לגרום לבעלי החיים שמגיעים לחווה לחוות שוב אושר ושמחת חיים: מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה היא מטפלת ודואגת ל-300 דיירי החווה ולי ניתנה הזכות להכיר את המקום מקרוב במשך יומיים במסגרת פרויקט הצילומים שהרמתי יחד עם יערה בנבנישתי כדי לעזור לגייס כספים למרפאה שמקימים במקום. היה כל כך מרגש לראות את בעלי החיים מלאים אנרגיה בביתם החדש ומקבלים אהבה שלא תלויה בדבר. הרגשתי שסביב קרן אור יש מין הילה כזאת שאופפת אותה בעקבות כל הטוב שהיא עושה, אישה מיוחדת כל כך עם נתינה אינסופית.

שמחתי שגם אני לוקחת חלק ועוזרת לה להפיץ את הטוב שלה וכמובן גם ההירתמות של כל האנשים שדיברנו איתם על הפרויקט והגיעו להצטלם, לעזור, לספר על החווה ולסייע בגיוס התרומות.

גל גברעם
גל גברעם © ירדן הראל

השגרה של כולנו עמוסה. שלי, שלכם, של כל מי שאני מכירה. אנחנו אף פעם לא מספיקים את כל מה שאנחנו רוצים להספיק. ועדיין, זה חשוב, מעשיר ויעשה גם לכם טוב להירתם לנושא שיקר לליבכם ולנסות לקדם אותו. כל אחד והמינון שמתאים לו. בין אם מדובר במשהו חד פעמי או קבוע פעם בשבוע- בואו ננסה להיות אנשים טובים יותר.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?

 
תגובות