לא מתוייגת: זאת הסיבה שניב סולטן הוסרה מקמפיין בפסטיגל. צילום: רפי דלויה

לא מתוייגת: זאת הסיבה שניב סולטן הוסרה מקמפיין בפסטיגל

פרסום ראשון: בטח שמתם לב כי במסגרת הקמפיין השנתי של הפסטיגל, "אל תתייג אותי", לא ניתן למצוא את אחת הכוכבות הבולטות השנה, ניב סולטן, על אף שהצטלמה לקמפיין. מה קרה שם?

במסגרת המסר השנתי של הפסטיגל, השנה בחרו בקמפיין שמעודד להכיר את האדם ולא לשפוט אותו לפי קיטלוגים ותיוגים חיצוניים. הקמפיין הושק תחת הסיסמא "אל תתייג אותי" והשנה חברו בפסטיגל אל עידו גרינברג, שהחולצות המיוחדות שלו עם "משפטאחדביום" הפכו לתופעת אופנה מקומית. אז למה כוכבת הפסטיגל, ניב סולטן, לא משתתפת בו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקנית וכוכבת הנוער, אומנם הצטלמה לקמפיין יחד עם המשפט "את הכי יפה כשכוח לך". זמן קצר לאחר תחילת הקמפיין הוסרה תמונתה מהרשת ואף לא ניתן למצוא סרטון בהשתתפותה או בדוכני המכירה, בניגוד לשאר כוכבי המופע שמשתתפים גם בסרטונים האיישים של הקמפיין וכן תמונתם מופיעה בדוכנים ובקידומים השונים בנושא. אז מה הסיפור?

כידוע החל מהשנה האחרונה, סולטן משמשת כפרזנטורית של "fox" ולכן היא לא יכולה לפרסם את המותג בשל הבעייתיות והניגודיות שבדבר. סולטן לא הייתה אמורה לקחת חלק בזה. על כן ועל אף שכבר הצטלמה לקמפיין, הוחלט להסיר את השתתפותה.

כזכור, מוקדם יותר השנה, עידו גרינברג, יוצר קולקציית חולצות "משפטאחדביום", תבע את חברת "fox" בשל העובדה שהציעה למכירה חולצות T בעיצוב דומה - חולצות בעלות כיתוב שחור ולבן מנוקד בעברית. לבסוף הסכימו שני הצדדים על פשרה במסגרתה נקבע כי "FOX" אינה רשאית להזמין חולצות נוספות מהקולקציה הדומה וכי אם תבקש לייצר חולצות כאלו בעתיד, היא תהיה חייבת להוסיף בצד הקדמי ובצורה בולטת כיתוב המבהיר כי מדובר בחולצות FOX ולא של "mismas". מקורות מסרו שעל אף הרקע הזה, אין קשר להסרתה של סולטן מהקמפיין.  

מהפקת הפסטיגל נמסר תגובה: ״אנחנו שמחים ומתרגשים מהעניין הרב שהקמפיין החברתי המלווה שלנו השנה, #אלתתייגאותי יחד עם אמן האינסטגרם @mismas מעורר שיח ועניין. ניב סולטן היא חלק ממשפחת הפסטיגל אך בשל מחויבותה הקודמת כפרזנטורית של חברת אופנה, לא לקחה חלק בפרויקט זה״. 

 

 
תגובות