טרנד השבוע: צבע הפסטל הלוהט שהשתלט לנו על הפיד. צילום: Gettyimages.IL/Andreas Rentz

טרנד השבוע: צבע הפסטל הלוהט שהשתלט לנו על הפיד

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם - הצבע החם של הרגע כובש את הפאשניסטות ופיד האינסטגרם שלנו מעולם לא נראה כל כך טוב

צבעים טרנדיים הם לא קונספט חדש. עם כל עונת תצוגות אנחנו מקבלים רשימה חדשה של טרנדים שכיכבו על כל המסלולים - וביניהם גם הצבעים הבולטי שעשו את התצוגות. כולנו זוכרים את המילניאל פינק, הגוון הורוד שהטריף את האינסטגרם, וגם את הצהוב הבועט שכל הכוכבים לבשו. גם הכחול בייבי והסגול ויולט הציפו לנו את הפיד בשנה האחרונה, אך נראה שחצי שנה לתוך 2019, לצד הכתום הטרנדי, אנחנו מגלים את הכוכב החדש בקשת הצבעים - ירוק פיסטוק. 

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הגוון הפסטלי,  שמהווה מעין גרסה שקטה למנטה הבהירה, נראה בכל מקום על המסלולים של מעצבים גדולים כמו קנזו, מארק ג'ייקובס וג'יל סאנדר. מהר מאוד רשתות האופנה השונות הציגו את גרסאותיהם למוצרים הירקרקים,  פאשניסטות רבות יחד עם מפורסמות כמו אירינה שייק ואלזה הוסק התחילו להפיץ את בשורת הפיסטוק והצבע התחיל להתפשט לאורך הפיד.

כשמלה קיצית או אקססורי מגניב, בלוקים מונוכרומטיים או או בפריטי סטייטמנט שנותנים מכה של צבע ללוק לבן או אפור, אוחנו לגמרי רואים את הפסטל הירקרק נשאר איתנו לאורך השנה הקרובה.




תגובות