העגילים שיתאימו לך לכל לוק בקיץ. יהלומי פוזיילוב

העגילים שיתאימו לך לכל לוק בקיץ

עגילים יכולים לשוות מראה מאוד ייחודי, כשהשיער שלך אסוף הם יכולים להדגיש את האוזניים, וכשהוא מפוזר הם יכולים לבצבץ החוצה או להתנפנף בעודך צועדת, לפי האורך שלהם. לעגילים יש חשיבות ונראות מעניינת מאוד כשעונדים אותם והם יכולים לשדרג כל מראה בקלות וללא כל מאמץ. אם גם את רוצה לייצר לוק בלתי נשכח, כך תשלבי את העגילים לסטייל שלך כל הקיץ

כתבה פרסומית

עגילים לחוף הים

רק בגלל שאת הולכת לחוף הים, זה לא אומר שעלייך להוריד אץ כל התכשיטים שלך. כמובן שאם העגילים שלך אינם עשויים מזהב, לא מומלץ להיכנס איתם למי המלח כיוון שהם כנראה ייהרסו לחלוטין. מצד שני אם את עונדת  עגילי זהב אין כל בעיה להיכנס איתם למי הים כיוון שלזהב לא יקרה דבר. 

יחד עם זאת נציין כי מומלץ להיכנס עם עגילים צמודים, כאלו שאין סכנה שייתפסו בשיער הרטוב ויסתבכו במשהו בזמן שאת במים. מצד שני את יכולה לענוד עגילי חישוק קטנים שלא יוכלו ליפול לך מהאוזניים הודות לסגירה ההרמטית המצוינת שיש לעגילים אלו. אין שום סיבה שתוותרי על הלוק שלך גם כשאת בחוף הים ואפילו אם את בתוך המים.

עגילים ללימודים

בית הספר הוא לא המקום הכי מומלץ להגיע אליו עם עגילים ארוכים, עדיין יש שיעורי ספורט, והעגיל עלול להפריע לך במהלך השיעור או להיתפס בשערות שלך, חוויה לא נעימה במיוחד. לעומת זאת עדיין אפשר להגיע עם עגילי חישוק הם יכולים להיות בגודל קטן או בינוני. אם את מאוד אוהבת עגילי חישוק, את הגדולים ממש תוכלי לענוד לאירועים בערב למשל או אם יש לכם איזה אירוע בית ספרי מעניין.

עגילים לבילוי בשעות הפנאי

אם את וחברותייך הולכות לבלות בקניון או במרכזי הקניות השונים, תוכלי לקשט את עצמך עם עגילים יפהפיים. למשל, תוכלי לענוד עגילי זהב ארוכים או עגילי פנינה אם את אוהבת את המראה העדין והאלגנטי של הפנינים. כמו כן, תוכלי לענוד עגילים עם צורות מעניינות כמו פרפרים מיהלומים, עגילי לבבות או בכלל הליקס מגניב, שתוכלי לענוד כשהשיער שלך אסוף למעלה כדי שכולם יוכלו לראות. 

עגילים לאירועים משפחתיים

באירועים משפחתיים אפשר יותר להשקיע בעגילים שלך. אם את מוזמנת לאירוע של חתונה תוכלי לענוד עגילי סוליטר אם יש לך כאלו, עגילי יהלומים  יפהפיים ונוצצים שיחמיאו לבגד שאת לובשת. אם את לובשת בגד שחלק ממנו לבן תוכלי לשלב אותו עם עגילי פנינה צמודים ולאסוף את שיערך כלפי מעלה. אם לובשת שמלת סטרפלס תוכלי לענוד עגילי זהב ארוכים ומרשימים ואם את לובשת בגד קליל יותר, עגילי חישוק גדולים יחמיאו לך מאוד. 

לעומת זאת, אם מדובר באירוע בצוהריים כמו ברית או בריתה, תוכלי לענוד עגילי חישוק בגודל בינוני עם כל בגד שתלבשי. עגילי חישוק מגיעים במגוון של גוונים – זהב, זהב לבן וזהב אדום, כך שתוכלי לגוון ביניהם ולענוד בכל פעם את העגילים שהכי מתאימים ללוק שלך. 

עגילים לדייט או מסיבה

בדייט ראשון מומלץ להגיע עם עגילים צמודים או עגילי חישוק קטנים שאינם מושכים את תשומת הלב יותר מידי, אחרי הכול את רוצה שהוא יתרכז בך. אם הדייט הצליח ואתם מתחילים לצאת על בסיס קבוע, תוכלי כמובן לשלב סגנונות נוספים גם בולטים יותר כדי שיראה כמה את יפה ומושקעת בכל פעם שאתם יוצאים.

ואם את יוצאת למסיבה, עגילי חישוק גדולים בהחלט יתאימו לכל לוק שתבחרי, מגופייה ועד סטרפלס, משולבים עם ג'ינס קצר, או חצאים מגניבה, הלוק שלך צעיר ושופע סטייל, ממש כמוך!

© יהלומי פוזיילוב