כך תבחרי את חולצת היום יום המושלמת לקיץ. adobestock (אילוסטרציה)

כך תבחרי את חולצת היום יום המושלמת לקיץ

בקיץ הישראלי החם שלנו, אנחנו כנשים חייבות לבחור חולצה שתהיה מושלמת ליום יום הן מבחינת צבע, הדפס וסגנון, אבל בראש ובראשונה – מבחינת נוחות. בין אם את מתלבשת ליום עבודה, יום סידורים בחוץ או פשוט נהנית מיום חופש או סופ"ש ברגוע, בחירת החולצה הנכונה היא זו שתעשה לך את כל ההבדל. ינשם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון כשתבחרי חולצות נשים ליום יום באופן מדויק ומושלם לקיץ, בדיוק בסגנון שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא בדיוק מה שאת צריכה לארון הקיץ שלך.

כתבה פרסומית

בדים נושמים ונוחים

כשהקיץ מגיע – חשוב שתרגישי בנוח בכל רגע, גם בשיא היום ולא רק בתחילתו. כך שהבד ממנו עשויה החולצה שלך חייב להיבחר בקפידה ולא כעוד גורם במשוואה. חשוב שתבחרי חולצות מחומרים נושמים כמו כותנה, פשתן או מיקס בדים שיכול להיות קל משקל. בדים אלה מאפשרים זרימת אוויר טובה יותר, שומרים את טמפרטורת גופך קרירה יחסית לחוץ, והכי חשוב לוודא שאלו בדים מנדפי זיעה גם בימים החמים ביותר. השתדלי להימנע מבדים כבדים כמו פוליאסטר או משי, מכיוון שהם יכולים לאצור את החום והלחות בתוכם במקום לנדף אותם, מה שמוביל לאי נוחות של ממש.

צבעים בהירים ולא כהים

הקיץ הוא הזמן המושלם לבגדים בשלל צבעי הקשת ולסגנונות שלא העזת מעולם לנסות! תוכלי בקלות להחליף את המלתחה האפרורית שבנויה על בסיסי צבעי שחור-לבן, ובמקום זה לבחור חולצות לנשים בגווני פסטל בהירים כמו לבנדר, מנטה או אפרסק, או אם תרצי להיות יותר נועזת תוכלי ללבוש חולצות בגוונים בהירים כגון קורל, טורקיז או צהוב בננה. צבעים בהירים מתאימים מאוד בימים ארוכים שבהם השמש ממלאת את רוב זמן היום, עושים מצב רוח חיובי וטוב ומוסיפים טאצ' אנרגטי ומשמח לאאוטפיט הכולל שלך. אל תחששי להעיז, ללבוש בגדים במיקסים שונים של צבעים ולנסות דוגמאות וסגנונות שלא ניסית עד כה. הקיץ הוא הזמן המדויק לכך!

שם קוד – רופף ונוח

כשאת בוחרת את החולצה היומיומית המושלמת לקיץ, כדאי שתזכרי שהנוחות שלך קודמת לכל. כמובן בלי להתפשר על הסגנון והסטייל הייחודי שלך, תוכלי לבחור בחולצות נשים שגם מתאימות לגופך וגם מתאימות את עצמן לקיץ הישראלי. ותרי מראש על גופיות בעלות צווארון גולף אפילו עם שרוול קצר או על חולצות צמודות שגורמות להרגיש חנק וחום יתר על המידה. חולצות אוברסייז או כאלו שמעט רפויות על הגוף באלגנטיות, את אלו את צריכה בדיוק!

אל תשכחי את הנשיות שלך על הקולב

כדי להוסיף טאצ' נשי קלאסי לארון הקיץ שלך, אל תזניחי את כל הארון המיוחד שלך ותבחרי רק בגופיות הרופפות של בן הזוג או אלו שהכי נוחות לך אבל לא בהכרח מחמיאות. תוכלי לבחור בחולצות נשים מעוטרות, עם תחרה עדינה או הדפסים יפים ומודרניים, שיכולים להקפיץ את הלוק שלך בכמה וכמה רמות ולהשוות מראה נשי ומתוחכם למראה הכולל. לחולצות האלו תוכלי לשלב מכנסיים קצרים או טייץ נוחים ולדאוג ללוק הקיצי שלך במקסימום.

בלי לקפל שרוולים – בחרי את אלו שמתאימים לך

אל תשכחי לקחת בחשבון את אורך השרוול כדי שהחולצה שלך תהיה הכי נוחה שיש. כי מה שווה חולצה עם בטנה וגב נוחים, אבל עם שרוולים תפוחים או צמודים ולא רלוונטיים לעונה? תוכלי לבחור גם בחולצות ללא שרוולים או בגופיות, ולחלופין אם תרצי כן לשמור על צניעותך אבל לא להתפשר על הנוחות, תוכלי לבחור חולצות בעלות שרוול עטלף או שרוול 3/4 רחב ונוח. עם חולצת אוברסייז בעלת שרוול גדול, תיצרי לוקים מושלמים לקיץ. בסוף, את באמת הכי יפה כשנוח לך!

חכמה בשמש – גם מבחינת הלבוש

בנוסף לסגנון ולנוחות, תתחשבי בתנאים בהם את עובדת רוב היום ובסביבה המקיפה אותך במהלך הזמן בו את לבושה בחולצה איתה את מתחילה ומסיימת את היום שלך. אל תשכחי שחולצה יומיומית צריכה להיות גם פרקטית ונוחה, כמו חולצות רבות שקיימות היום בשוק וכוללות תכונות אידיאליות לקיץ כגון נידוף זיעה או הגנה מהשמש ע"י שרוולים ייעודיים לכך. הכי חשוב הוא ההתאמה בין העשייה שלך ביום – למה שאת לובשת.

שיהיה קיץ נעים!