איזה סגנון עגילים מתאים לך?. הבורסה לתכשיטים

איזה סגנון עגילים מתאים לך?

לעגילים יש מבחר עצום במיוחד שניתן לבחור ממנו, אך החוכמה היא לדעת לבחור את העגיל הנכון. שילוב נכון של עגילים לעבודה, לאירועים ולבילויים, יכול לעשות את כל ההבדל בין אירוע שאת מדהימה בו לבין אירוע שאת סובלת בו. במיוחד לשם כך הכנו מדריך קצר שיסייע לך להבין אילו עגילים מתאימים לך ומתי.

כתבה פרסומית

עגילים שמתאימים לסגנון האישי שלך 

כמו כל פריט לבוש או אופנה שאת שמה על גופך, חשוב שתבחרי בעגילים שמתאימים לסגנון האישי שלך, וכאלו שכשאת עונדת אותם תרגישי איתם בנוח. למשל אם את אוהבת מראה מתוחכם וקלסי, זוג עגילים צמודים של פנינה יהיה מושלם עבורך. אם את מעדיפה יותר עגילים מנצנצים, תוכלי לבחור בזוג עגילי יהלומים, אלו יעניקו לך מראה עשיר ומלכותי מבלי להתאמץ כלל. אם את מתחברת יותר לסגנון עדין, מומלץ שתבחרי בזוג של עגילי חישוק קטנים שיחמיאו לתנוך האוזן שלך. 

סוג האירוע שבו את נמצאת

חשוב מאוד להתאים את התכשיטים שלך לסוג האירוע שבו את נמצאת, ממש כפי שתתאימי את הבגדים שלך. באירועים רשמיים מומלץ לענוד עגילי יהלומים מרשימים שישאירו את האורחים נפעמים. את יכולה לענוד גם עגילי פנינה או עגילים מאבנים טובות שישאירו רושם בלתי מתפשר.

באירועים יומיומיים כמו עבודה, סידורים וכדומה זוג עגילים צמודים מזהב בהחלט מספיקים למרות שגם עגילי חישוק בהחלט מתאימים.

אם מדובר בערב שבו את יוצאת לבילוי, נמליץ על עגילים גדולים ומרשימים שישאירו רושם, למשל עגילי חישוק גדולים או כאלו בעלי צורה גיאומטרית אחרת כמו משולש או ריבוע במקום העגולים הסטנדרטיים.

סוג הפנים שלך

למבנה הפנים שלך יש חשיבות רבה בבחירת העגילים הנכונים שיחמיאו לתווי פנייך. אם את בעלת פנים מרובעות אזי שדווקא עגילי חישוק יתאימו לך כיוון שהם יסייעו לעדן ולרכך את פנייך. אם יש לך תווי פנים עגולות, מומלץ לבחור בעגילים ארוכים או תלויים. אם יש לך פנים המדמות צורה של לב, עגילים בסגנון טיפה יחמיאו לך מאוד ואם יש לך פנים ארוכות או אובליות אז עגילים עגולים ירככו את המראה המאורך של פנייך.

גוון הזהב

גם לגוון הזהב יש השפעה על העגילים שאת עונדת, למשל גוון של זהב צהוב מתאים יותר לנשים בעלות גוון עור כהה יותר. לנשים בעלות עור בהיר יתאים יותר לענוד את הזהב הלבן אשר יתאים לעורן הצחור. גוון של זהב אדום יחמיא גם הוא לבעלות עור בהיר. 

שילוב אבנים טובות

אם את אוהבת לענוד עגילים עם אבנים טובות, מומלץ להתאים את האבנים לגוון העיניים, כך למשל אם את בעלת עיניים כחולות יחמיאו לך מאוד אבנים בגוון כחול כמו ספיר, טופז, וגוונים של טורקיז. גם גוונים מנוגדים כמו זהב וכתום יחמיאו לך פלאים.

אם את בעלת עיניים ירוקות מומלץ לך לענוד אבנים בגוונים ירוקים כמו אמרלד, פרידוט וגם אמטיסט בגוון סגלגל שיעצים את עינייך הירוקות.

אם את בעלות עיניים אפרפרות מומלץ לך לענוד יהלומים או יהלומים שחורים, גם כחול עמוק יחמיא להן מאוד. 

ואם את בעלות עיניים חומות אין כמעט הגבלה כלל, כאשר את יכולה לענוד מגוון עצום של אבנים טובות, אך אבני טופז, ספיר וסיטרין יבליטו את הגוון החום יותר מהשאר.

נוחות

עגילים הם לא רק עניין של מראה אלא גם של נוחות, חשוב לבחור בזוג עגילים שנוח לך לענוד אותם. חפשי עגילים קלילים ולא כבדים שימשכו את התנוך שלך כלפי מטה, בפרט אם את מתעתדת לענוד אותם זמן רב. וחפשי עגילים שלא יפריעו לך להתנהל במהלך הפעילויות השונות שלך במהלך היום.

שקלול כל הטיפים הללו יניב לך בחירות מצוינות לגבי העגילים שאת רוכשת ועונדת. 

© הבורסה לתכשיטים