Food feed: המיצים הקיציים החדשים. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: המיצים הקיציים החדשים

הארוחות המהירות שכבשו אותנו, מותג השוקולד משיק מוצר חדש, המיצים החדשים באווירת הקיץ, הארוחות המהירות החדשות עם הפטנט המושלם וגם: מארז האספנות והמבצע שאסור לכם לפספס! • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

ארוחות מהירות ועשירות בחלבון

ריו מרה, מותג הטונה המוביל באיטליה, מציע לקיץ 2024 סדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית. הסדרת מציעה 4 טעמים שונים של ארוחות עשירות בחלבון, המשלבות טונה מובחרת עם ירקות: ארוחה מקסיקנית, ירקות גינה, אורז וירקות וקוסקוס עם ירקות. לאחר שניסינו: וואו! מוצלח במיוחד וטעים במיוחד. עשיר ומגוון והכי עשה לנו חשק לעוד. נשוב לרכוש! ציון: 10/10.

© ריו מרה

אפרופו בטעמי חטיפים

במיוחד לתקופת הקיץ אסם משיקה את מהדורות אפרופו בטעמים האהובים של ביסלי: אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו ואפרופו בטעם ביסלי בצל במיוחד לתקופת הקיץ, אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה למדפים את סדרת אפרופו בטעמי ביסלי האהובה. סדרת אפרופו בטעמי ביסלי יוצרת שילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה, המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבליני ביסלי ברביקיו וביסלי בצל האייקוניים והעוצמתיים. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל שזכו לתגובות נלהבות. כעת, מחזירה למדפים את מהדורת אפרופו בטעמי ביסלי ברביקיו ובצל, שניים מבין הטעמים האהובים והפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי.

© סטודיו אסם

קפה נמס ICE עם שיבולת שועל

קפה נמס עלית משיק פתרון ייחודי לחובבי הקפה הקר המעדיפים משקאות עם תחליפי חלב או ללא חלב - קפה נמס ICE עם מיצוי שיבולת שועל לדרך בפחית. לאחר שניסינו: ובכן, עם כל הכוונות והרצון - קצת פחות התחברנו. קצת טעם לוואי שלא אהבנו, אבל ננסה לתת עוד צ׳אנס בהזדמנות (לא חובה). ציון: 5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

דק-דק

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק": דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר נקניקי סלמי ופסטרמה פרוסים דק-דק, בטעם מעושן ובמרקם קטיפתי, ללא גלוטן, עשירים בחלבון. לאחר שניסינו: ממכר, טעים, מרגישים את האיכות ואנו מצפים שיגדילו את המארז כי די זללנו הכל במהירות. ציון: 9/10.

© חגית בירנבאום

קינדריני

קבוצת פררו משיקה לראשונה בישראל את קינדריני – עוגיות חמאה איכותיות ופריכות, בעלות מגוון של 18 פרצופים עם הבעות. המוצר מגיע באריזת 250 גרם ומכיל 20 עוגיות. ניתן למצוא את המוצר במדף העוגיות ברשתות השיווק. כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לאחר שניסינו: קודם כל יש פער בין איך שהפרצופים נראים על העטיפה ואיך שהם נראים בפועל... בנוסף, העוגייה ממלאה את תפקידה רק כשטובלים אותה במקה חם, כי כשאוכלים אותה "על יבש" - היא קצת פחות טעימה. ציון: 8/10.

© פררו

פטל ללא סוכר

חברת "אחוה" משיקה סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר, סירופ דיאטהמכיל פחות מקלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה מוכן • הסירופ מצטרף לסדרת תרכיזי השתייה המצליחה. לאחר שניסינו: מה כבר יכול להיות רע בפטל? אהבנו ולגמרי חמוד. ציון: 8/10.

© יעל האן

משקה טעים או קרטיב מרענן

פריגת משיק גם השנה סדרת משקאות בטעמי קרטיבים מרעננים. בשנה שעברה הושקה בפעם הראשונה הסדרה וזכתה להצלחה. מדובר בשלושה טעמי משקאות קלים אותם מומלץ לשתות קר, או להקפיא במגשית להכנת קרטיבים ביתיים. הסדרה תכיל שלושה טעמים מוכרים ואהובים בקרב בצרכן הישראלי- קרטיב בטעם פטל, קרטיב בטעם לימון וקרטיב בטעם ענבים ותהה זמינה לצרכן במהדורה מיוחדת לחודשי הקיץ. ההשקה מלווה במהלך קנה קבל אצל קמעונאים נבחרים, קנה ממגוון מוצרי פריגת 1.5 ליטר וקבל מגשית להכנת קרטיבים ביתיים. לאחר שניסינו: טעים גם כמיץ (עם טעם אף יותר מדוייק לקיץ) וגם כקרטיב ביתי. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

ספרינג קייצי

מותג ספרינג משיק מהדורת קיץ עם שני הטעמים האהובים- פטל וענבים במהדורת קיץ מוגבלת בלי חומרים משמרים, ללא מדבקת סוכר אדומה ולראשונה עם סיבים תזונתיים. לאחר שניסינו: קליל וחמוד, אך לא הרגשנו שטעמנו משהו יוצא דופן מהמשקאות הדומים. ציון: 7/10.

© סטודיו יפאורה

GOOD VIBES

"הדור הבא" של תפוזינה במהדורת קיץ: שלושה טעמי לימונדה עם טוויסט בטעמים - לימונדה אננס, לימונדה מנגו פסיפלורה ולימונדה תות. שלשות הטעמים החדשים ללא מדבקת סוכר אדומה וללא חומרים משמרים. לאחר שניסינו: טעם הלימונדה אכן מורגש, חלק מוצלחים יותר וחלק מוצלחים פחות, אבל בסך הכל מדובר בהשקה חביבה למדי שתמיד כיף לנסות. ציון: 7/10.

© סטודיו יפאורה

NOT MILK 

מותג אלפרו, המותג המוביל בתחום תחליפי החלב באירופה, משיק משקה חדש המצטרף לסדרת המשקאות "NOT M*LK". המוצר החדש, אלפרו Not Milk שוקו, מבוסס על סויה. לאחר שניסינו: אלטרנטיבה מעניינת, טעימה וללא ספק נחזור לרכוש. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

TIK-TAK

המותג הקולינרי מאסטר שף נכנס לראשונה לקטגוריית התבשילים האישיים ומשיק סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK (טיקטק) ב 2 טעמים עוף ובקר, המגיעים לראשונה בקטגוריה עם מכסה להכנה קלה ונוחה. המכסה מאפשר סגירה נוחה בזמן ההמתנה (הקצרה) לאחר מזיגת המים הרותחים (3 דקות בלבד). לאחר שניסינו: טעים ומפתיע לטובה. טעם העוף מוצלח יותר. בנוסף, המכסה כל כך שימושי ויעיל שאנו מתפלאים איך זה לא קרה קודם! זה לגמרי מציל מכוויות ולגמרי עוזב לזרוק את שאריות המזון. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

השקות חדשות של פרימור

יצרנית המיצים הטבעיים "פרימור", מרחיבה את מגוון המיצים עם שתי השקות קיץ: מיץ מנדרינה, ומיקס פירות "מולטיפרוט" המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר. לאחר שניסינו: מרעננים כתמיד, כייפים, הכי אווירת קיץ! ציון: 8/10.

© אראל סגרון.

מארז בן & ג'ריס

בן & ג'ריס ישראל משיקים מארז בייתי של שלישיית סנד-וויץ' בצק עוגיות. מדובר במארז חדש של המוצר האהוב קסטת הסנד-וויץ' בצק עוגיות שניתן להשיג לבית. הסנד-וויץ' של בן & ג'ריס משלב בין גלידת בצק העוגיות האגדית, בתוך סנדוויץ' בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.

© באדיבות יחסי ציבור

נייר עטיפה לסנדוויץ'

המותג קוקי  מציע לקראת חזרה לבית הספר, דרך חדשה לעיטוף הכריכים:  נייר עטיפה לסנדוויץ', חדשני, מעוצב ואיכותי, המיועד לשמירה על טריות הכריך. נייר העטיפה של קוקי עשוי מחומרים טבעיים בלבד, שומר על טריות המזון,  אוטם נוזלים, סופג שומנים ומאושר למגע עם מזון.

© באדיבות יחסי ציבור

ללא תוספת סוכר

חמאת הבוטנים האהובה "סקיפי" בגרסה ללא תוספת סוכר, עשוי מ-97.5% בוטנים ולכן עתיר בחלבון, כ-7 גר' חלבון בכל כף, פי 2 מחמאת הבוטנים הקלאסית של סקיפי. לאחר שניסינו: אומנם מורגש במעט שאין תוספת סוכר, אבל לא גורע מאיכות הטעם ומהקרמיות. אהבנו! ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

קרמוגית CRUNCH

אסם-נסטלה ממשיכה לחדש ולהפתיע בעולם העוגיות. אחרי קרמוגית קינוחים, פתיבר פינוקים, שוקוציפס בייגלה ועוד משיקים את קרמוגית CRUNCH! במילוי מפנק בטעם וניל המכיל שברי עוגיות קראנציות. סדרת העוגיות החדשה הינה מהדורה מיוחדת וכוללת שני מוצרים טעימים: קרמוגית מבצק קלאסי במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות, קרמוגית מבצק בטעם שוקו במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות. לאחר שניסינו: טעם הקלאסי מוצלח יותר מהקקאו, טעים בהחלט. גם הקקאו אבל בהחלט שווה ניסיון. ציון: 7/10.

 

© סטודיו אסם

מהדורת אספנות

לכבוד שנת ה-60 של במבה, השיקה אסם מהדורת אספנות ייחודית במהדורה מוגבלת במבה, המותג הכי אייקוני וישראלי, מלווה את החברה הישראלית מאז שנת 1964. המארז מגיע עם בובת התינוק האייקונית של במבה ושתי שקיות במבה ייחודיות לאספנים, שקית כחולה וכתומה במהדורה מוגבלת. שקית הבמבה הכתומה מעוצבת ברוח הקלאסיקה וההיסטוריה של המותג, וכוללת את הלוגו שהופיע על אריזות במבה בשנות השבעים, דמות התינוק האייקוני כפי שנראה בשנותיו הראשונות ועיצובי ופרסומי המוצר האהוב לאורך השנים. שקית הבמבה הכחולה מייצגת את החדשנות והריגוש שהביא המותג לאורך השנים, ומופיעות עליה מהדורות בלתי נשכחות של במבה ואת דמות התינוק בתלת מימד כפי שהוא מופיע בפרסומות בטלוויזיה. לצד זאת, הושקו לאורך השנים גם פרטי מרצ'נדייז שונים של במבה שהפכו לנחשקים ועם הזמן אף לפרטי אספנות.

© סטודיו אסם

דגניבוקס

אסם נסטלה יוצאת במבצע חדש בשיתוף פעולה עם XBOX בימים אלו, בעיצומו של החופש הגדול, דגני הבוקר האהובים של אסם נסטלה יוצאים בשיתוף פעולה מרגש עם XBOX המיובא ע"י בנדא: קונים ממגוון דגני הבוקר של נסטלה המשתתפים במבצע ויכולים לזכות ב- XBOX Series S בכל יום*. המוצרים המשתתפים במבצע הינם המוצרים הבאים, אשר על גבי אריזתם מופיעים פרטי המבצע: קראנץ' שוקולד, קראנץ' שוקולד במתיקות מעודנת, סינימיניס, צ'יריוס האני נאט, ליון. כל מה שנותר לעשות הוא להיכנס לעמוד המבצע, להזין את הקוד המופיע על גבי הלשונית הפנימית לאחר פתיחת אריזת דגני הבוקר ולהחזיק אצבעות.

© באדיבות נסטלה
תגיות
תגובות