Food feed: קראנץ' במבה אדומה מצליח להפוך לטירוף?. גלידות נסטלה

Food feed: קראנץ' במבה אדומה מצליח להפוך לטירוף?

האם הטרנדים החדשים הם חוויה קולינרית מוצלחת או דווקא הרבה פחות ממה שציפינו? התנסינו במוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!

קראנץ' במבה מתוקה

בגלידות נסטלה השיקו את קראנץ' במבה מתוקה – שילוב ייחודי בין סדרת שלגוני קראנץ' לבמבה מתוקה של אסם. לאחר שניסינו: טועמי הבמבה האדומה - יעופו על זה, כי מדובר בחגיגה מדוייקת של הטעם - וגם זה לא מתוק מדי שזה יתרון! מי שלא בא כחובב במבה אדומה (אבל גם לא כשונא) - יקח את הטעם כחביב ו״סבבה״. הפעם אנו לא מרגישים טירוף מוגזם סביב הדבר, אבל בהחלט שווה ניסוי טעימה. ציון: 9/10 - לחובבי הטעם, 7.5/10 - למי שלא חובב).

© באדיבות יחסי ציבור

מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז

אסם-נסטלה מתחברת לטרנד האהוב ומשיקה לראשונה בישראל את סדרת מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז: כוללת שלושה טעמים: מנה חמה בטעם MAC&CHEESE - קלאסי, מנה חמה בטעם MAC&CHEESE SPICY, מנה חמה בטעם MAC&CHEESE. לאחר שניסינו: באמת שניסינו לאהוב את זה, אבל משהו לא עבד לנו. הקרמיות הייתה קצת מוזרה, הטעם - לא הכי מדוייק ודי תעשייתי. כן פתרום קל להכנה מיידית למי שיש דודא לדבר, אבל לא יותר מזה. ציון: 5/10.

© סטודיו אסם

ארוחה עם חלבון

מותג טונה סטארקיסט מרחיב את סדרת הארוחות המוכנות ומשיק שלושה טעמים חדשים, עשירים בחלבון: לאנץ' בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי, מיקס טונה מג'דרה עם אורז ועדשים, מיקס סלמון עם קינואה אדומה וירקות. לאחר שניסינו: הלאנץ׳ בוקס - חביב, אבל יותר אהבנו את הקודמים בסדרה, מיקס טונה החדש - מוצלח, אבל גם כאן יותר אהבנו את הטעמים הקודמים ואילו המיקס סלמון בהחלט מפתיע לטובה. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבו

גלידות חדשות

גלידות שטראוס משיקים: 2 מאגדות GOODIZ פרי – מאגדת המכילה שרבט עם תות ועם אפרסק מאגדת המכילה קרחוני שרבט בטעם פירות טרופיים ובטעם אננס ליים וטילון קורנטו SUPER בטעם ריבת חלב. לאחר שניסינו: הגודיז הפעם קצת אכזבו אותנו כי היה חסר טעם בצורה משמעותית. באנו עם ציפיות ולא הצלחנו ליהנות ממנו, לצערנו הרב. ציון: 4/10. באשר לטילון - טעים אין ספק, אבל לא הרגשנו שהוא מיוחד או משהו שלא טעמנו קודם. ציון: 7/10.

© באדיבות גלידות שטראו

מיני קרקר THIN ומיני פריכיות

FITNESS מוציאה שתי סדרות חדשות בגרסת "מיני" של המוצרים האהובים והמוצלחים: מיני קרקר THIN ומיני פריכיות. לאחר שניסינו: אנחנו לא יודעים להסביר, אבל משהו בגרסת המיני כאילו מרכז את הטעם והופך אותו אפילו לטעים, קריספי וקראנצ׳י יותר. חטיף קליל וכייפי וטוב כנשנוש מושלם. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף

אסם משיקה מהדורה מיוחדת לקיץ של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף. שטוחים חמוץ חריף הוא שילוב מנצח של השטוחים האייקונים של בייגלה אסם עם הטעם האהוב של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף והמוצר ישווק במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו: רצינו לקלל מרוב שזה ממכר, הרסתם לנו את החיטוב! אבל לגמרי טעים ומוצלח. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

revocado it!

rebar משיקה סדרת משקאות המבוססים על אבוקדו, הסופר-פוד האהוב. הפרי משתלב עם פירות נוספים ותוספות טעימות. משקה אחד מועשר ב-20 גרם חלבון, חלקם חלביים וחלקם ללא מוצרי חלב.  בין המשקאות: super vocado: אבוקדו, מנגו, תרד, בננה, דבש, תפוח סחוט. ללא מוצרי חלב. mix tropicado: אבוקדו, פיטאיה, תות, פרוזן סויה וניל, דבש, regurt, משקה סויה וניל. revocado: אבוקדו, בננה, פרוזן סויה וניל, קינמון, דבש, משקה סויה וניל. ללא מוצרי חלב. shake pina colado: אבוקדו, אננס, פרוזן סויה וניל, דבש, ספירולינה כחולה, משקה קוקוס. ללא מוצרי חלב. pro vocado: אבוקדו, אגס, פרוזן סויה וניל, חמאת בוטנים, חלבון בטעם שוקולד, משקה סויה וניל. מכיל 20 גרם חלבון. לאחר שניסינו: לא מורגש כמעט בכלל טעם האבוקדו עד כדי רגעים שבכלל לא! (למעט חתיכות קטנות שנותרו בתחתית המשקה). טעים, מרענן ולגמרי מפתיע. ציון: 8.5/10.

© רונן מנגן

חדש בסדרת דנונה מולטי

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק את דנונה מולטי בתוספת שיבולת שועל במתיקות מעודנת, שמצטרף למולטי לבן ומולטי צ'יה. לאחר שניסינו: טעים, תוספת השיבולת לגמרי נעימה בחיך, אבל לא הרגשנו איזו בשורה מדי חדשה. ציון: 7/10. 

© סטודיו שטראוס

חטיף החלבון האפוי

חברת הרבלייף משיקה חטיף חלבון אפוי חדש: צ'יפס בטעם ברביקיו, נטול גלוטן ומתאים לטבעונים. חטיף החלבון האפוי החדש הוא חטיף מלוח, מזין ופריך בטעם ברביקיו. הוא עשיר בחלבון אפונה המספק שמונה מתוך תשע חומצות האמינו החיוניות. על פי החברה הוא מכיל 50% פחות שומן בהשוואה לחטיפי תפוחי אדמה מטוגנים. לאחר שניסינו: וואלה הופתענו ומאוד לטובה! טעים, קראנצ׳י ועשה לנו חשק לגמרי לקנות עוד. הזכיר קצת טעם של צ׳יטוס כאפה. ציון: 9/10.

© הרבלייף, יחסי ציבור

קאמבק האורנג'דה

משקה האורנג'דה שהיה פופולארי בשנות ה-80 וחזר למדפים לפני כשנה, מרחיב את המשפחה עם סדרת בקבוקים אישיים מזכוכית בטעמים האהובים של תפוז, פירות הדר ותפוז אדום מוגז. לאחר שניסינו: תמיד מעורר נוסטלגיה וטעם ילדות תוסס. ציון: 8/10.

 

© סטודיו יפאורה

 

נקניקיות גורמה

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה: יחיעם COLLECTION, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי בסגנון צרפתי ונקניקיות בראטוורסט בסגנון בווארי, מהוות את סדרת נקניקיות הגורמה המרהיבה של יחיעם, שעולה על המדפים • סדרת נקניקיות COLLECTION של יחיעם מיוצרת מנתחי בשר מובחרים, עשירה בחלבון וללא גלוטן. לאחר שניסינו: מוצלחים, טעימים ועסיסיים. ציון: 8/10.

© רמי גררה, יחסי ציבור

קולקציית הקיץ של נספרסו

נספרסו פותחת את העונה החמה עם קולקציית "Taste the summer moments". הקולקציה משלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות שנועדו לשילוב עם קרח, כולל טעם "וניל שקדים" חדש ובמהדורה מוגבלת עבור מכונות ממשפחת ורטו, לצד אביזרים מעוצבים ומתכונים שיציתו את בלוטות הטעם ומשתלבים ביצירת רגעים מענגים. לאחר שניסינו: מפתיע עד כמה שטעמים יכולים לשדר רגעים או אווירה, ואכן טעם וניל השקדים שידר לנו קיץ כייפי ומרענן. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

חוגגים 95

חברת אחוה יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית, חוגגת 95 שנה להיווסדה ומסמנת לרגל כך את מוצריה במדבקה חגיגית. טחינה גולמית רגילה ומלאה אחוה, מגוון מוצרי חלוה, ממרחים מתוקים מבוססי טחינה ומגוון מוצרי מאפה, ישווקו כשעליהם מתנוססת מדבקת השנים עם ענפי זית.

© יעל האן, יחסי ציבור

חטיפים מוגדלים

שטראוס משיקה את החטיפים האהובים באריזות מוגדלות. במיוחד לאירועי הספורט, שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של אריזות חטיפים מוגדלות שיהוו פתרון נגיש, חסכוני וקל יותר למארחים.

© סטודיו שטראוס

לא בננה - מים!

נביעות השיקו גם השנה מהדורה מיוחדת של בקבוקי מים אישיים, עם דמויות המיניונים האהובות לרגל יציאת הסרט החדש בסדרה.

© באדיבות יחסי ציבור

קאמבק

לכבוד הקיץ: אסם נסטלה מחזירה למדפים את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז האהובה. 

© סטודיו אסם
תגובות