Food feed: פיצה קורנפלקס ופיצת חלומי. אסף קרלה, אמיר מנחם

Food feed: פיצה קורנפלקס ופיצת חלומי

השילוב של מילקי וגולדה, XL המשפיענים שהפך לטירוף בחנויות, הפיצות החדשות עם התוספות המפתיעות, והבמבה החדשה יוצאת לדרך • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

XL המשפיענים

מותג משקאות האנרגיה XL, מבית טמפו, השיק מהדורה מוגבלת ומיוחדת של שני טעמים יחד עם יוצרי התוכן וכוכבי הרשת: עומר לוי, מלכת המתכונים המושחתים בטיקטוק עם XL בטעם מנגו-אננס, ויואב דגני (Festivy), הוולוגר והיוטיובר המוביל, עם XL בטעם משמש-אפרסק. לאחר שניסינו: את ההשקה מלווה הסלוגן "כזה עוד לא טעמתם!", ואכן לא טעמנו כזה תחת המהדורה המוגבלת. אנחנו ספציפתי התנסינו בטעם של עומר לוי והשילוב שבחרה הכוכבת בהחלט עבר בהצלחה את מבחן הטעם והרענון המושלם לקיץ. הטירוף - בהתאם. XL עשו ״קראנץ'״ ובין שילוב הטעמים והבחירה במשפיענים המדוברים - יצרו טירוף בחנויות, עד כדי הדלפות סודיות על מיקומים ומלאי שרק הולך ואוזל, אז מהרו לחפש או לשחד חבר מעיר אחרת... לפחות עד שמישהו למעלה יחליט להכניס את הפחיות הללו באופן קבוע למדף. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

INSTEAD

"עוף הגליל" נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה סדרת מוצרים חדשנית תחת מותג INSTEAD. נבחרת המוצרים כוללת 11 מוצרים טבעוניים, איכותיים וכשרים, שהותאמו במיוחד לחיך הישראל, ב- 3 קטגוריות: בשר, עוף ודגים, המיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה. נבחרת INSTEAD כוללת את המוצרים הבאים: 5 מוצרים בקטגוריית תחליפי הבשר: רצועות בקר מן הצומח, כדורי בשר, שווארמה מן הצומח, בורגר מן הצומח, טחון מן הצומח. שלושה מוצרים בקטגוריית תחליפי העוף: רצועות עוף מן הצומח, שניצל מן הצומח, נאגטס מן הצומח. שלושה מוצרים בקטגוריית תחליפי הדגים: בורגר דגים מן הצומח, אצבעות דג, נאגטס דגים מן הצומח. כל המוצרים נושאים את תו התקן הטבעוני של עמותת Vegan Friendly. לאחר שניסינו: וואו! בדקנו מספר פעמים שלא מדובר במוצר מן החי - מרוב שהיה טעים וקרוב בהחלט לטעם המקור. התלהבנו. ציון: 9/10.

© פיוצ'ר פוד גרופ

THOMY בישראל

אסם נסטלה משיקה בישראל: THOMY מותג הרטבים הבינלאומי. סדרת המוצרים של THOMY כוללת ארבעה מוצרים בשפופרות לחיצות ובטעמים מובילים: מיונז, מיונז מופחת 50% שומן, קטשופ-מיונז וחרדל. בנוסף, מדובר במותג המתחשב בסביבה ומחויב לשמירה על ערכי הקיימות וכדור הארץ. בשל כך, המוצרים של THOMY מכילים 100% ביצי חופש, שמן חמניות מחקלאות מקיימת ואריזות המוצרים ניתנות למחזור כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית. לאחר שניסינו: הטעם בהחלט עשיר יותר ממה שאנו רגילים, אריזות השפופרת שימושיות וכייפיות ופייר? זה משדרג. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

מילקי וגולדה

מילקי, מותג המעדנים המוביל בישראל, בשיתוף פעולה עם גולדה – רשת הגלידה הישראלית האהובה והמוכרת יוצאים בהשקה כפולה ונגדית. בגזרת המעדנים - משיקים את מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח: פודינג בטעם בייגלה מלוח עם הקצפת המוכרת והאהובה של מילקי וטופ קראנצ'י בטעם בייגלה מלוח. ברשת גולדה, הושק טעם מילקי בהשראת המילקי הקלאסי – מילקי שוקו, אשר מוגש עם קצפת ושברי בייגלה קראנץ מצופים. (ניתן לרכוש לצד ערכת קיץ ומרצ׳ מיוחדים בסניפי גולדה ובאפליקצייה). לאחר שניסינו: קודם כל - איך זה לא קרה קודם?! המילקי בהחלט מוצלח וטעים אך מודים שדווקא הפודינג הרגיש כמו קרמל מלוח ולא בייגלה מלוח. הטופינג - מושלם! ציון: 8/10 | לגבי גולדת המילקי - טעים עשיר וטעים במיוחד, אך מודים שללא תוספת שברי הבייגלה לא בטוחים שהיינו מנחשים שהטעם הוא של מילקי ולא סתם שוקו + משהו. ציון: 7/10.

© אמיר מנחם – my social

מנה חמה בטעמי קארי

אסם-נסטלה משיקה מהדורת מיוחדת של מנה חמה בטעמי קארי. המהדורה מושקת בשני טעמים אסייתים: מנה חמה נודלס בטעם עוף וקארי ירוק ומנה חמה נודלס בטעם עוף וקארי צהוב. לאחר שניסינו: ובכן בגזרת המנה החמה הם בהחלט טעימים, אבל היו השקות בולטות ומדוייקות יותר בגזרה האסייתית. עם זאת - טעם הקארי הצהוב היה יותר מוצלח עבורנו והוא היה מוצלח יותר מהירוק. כנראה שנרכוש שוב. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

פיצת קורנפלקס

'פאפא ג'ונס' משיקה: מהדורת קיץ קראנצ'ית עם תוספת חדשה ומפתיעה: 4 מנות חדשות במהדורה מוגבלת בשילוב קורנפלקס: פיצה צמחונית, פיצה בשרית, קינוח ומנה נלווית בשילוב קורנפלקס: פיצה קראנצ'י גבינות – פיצה על בסיס רוטב ראנץ' המקורי, פטריות טריות, גבינת מוצרלה, פתיתי קורנפלקס קראנצ'י והזלפות דבש מתקתק. מחיר: 89.9 ₪ | פיצה קראנצ'י פפרוני - פיצה על בסיס רוטב ראנץ' המקורי, פרוסות פפרוני בקר עסיסי, גבינת מוצרלה, פתיתי קורנפלקס קראנצ'י והזלפות דבש מתקתק. מחיר: 89.9 ₪ | קיימת גם ורסיה "כשרה" לקראנצ'י פפרוני: פיצה קראנצ'י פפרוני טבעוני – פיצה על בסיס רוטב שום, פרוסות פפרוני טבעוני, גבינת מוצרלה, פתיתי קורנפלקס קראנצ'י והזלפות דבש מתקתק. מחיר: 89.9 ₪ | קראנצ'י דליס – 4 קוראסונים גדולים ומתוקים מהבצק הטרי של פאפא במילוי עוגת קינדר דליס אפויים בתנור ומעל זילוף של ממרח בואנו וגשם של פתיתי קורנפלקס. מחיר: 34.9 ₪ | קראנצ'י פסטו – 4 קוראסונים גדולים מלוחים מהבצק הטרי של פאפא במילוי אצבעות מוצרלה, רוטב פסטו, ומעל זילוף רוטב שום המפורסם וציפוי קראנצ'י של שברי קורנפלקס. מחיר: 34.9 ₪ | לאחר שניסינו: שילוב מעניין ואכן מוסיף קראנצ׳יות מעניינת... כן נציין שבמאפים זה עובד יותר טוב שכן הקורנפלקס שומר על צורתו ועל קראנצ׳יותו בצורה משמעותית יותר מאשר על הפיצות - ששם הקורנפלקס משתנה ונהיה קצת "מושי". בכל אופן פיצות טעימות, עשירות, מדוייקות. הקינוחים היו מתוקים מדי - אז ראו הוזהרתם. ציון: 8/10.

© אמיר מנחם

פיצת חלומי

השקה נוספת של פיצה והפעם מכיוונה של רשת פיצה האט: פיצת חלומי. מגיעה עם הבצק הפריך והרוטב המסורתי של פיצה האט, גבינת מוצרלה עשירה ועליה קוביות גבינת חלומי צרובות, עם תוספת של קוביות עגבניות ופרוסות בצל סגול טריים ומטבל דבש בצד, שכיאה לחלומי גם את הפיצה מומלץ לטבול בדבש. את הפיצה המיוחדת ניתן להזמין גם כפיצה דקה וגם כפיצה בבצק העבה המסורתי. ניתן יהיה לראותה תחת קטגוריית ה''מיוחדות'' בתפריט. לאחר שניסינו: טעם מעניין שהאמת ממש ממש בנינו עליו, אך משום מה טעם החלומי לא הורגש יתר על המידה. כלומר הורגש, אבל לא בדיוק כמו שציפינו. בכל אופן טעים לגמרי וממליצים במקרה הזה דווקא ללכת על הבצק הדק ולא העבה. שווה ניסיון. ציון: 7.5/10.

© אסף קרלה

טיק טק מנגו

קבוצת פררו, בעלת המותג טיק טק, משיקה טעם חדש למותג האהוב לקראת הקיץ: טיק טק מנגו המגיע לראשונה לישראל. לאחר שניסינו: בהחלט מרענן וחמוד, אבל לא טעם שבהכרח היינו חוזרים לרכוש ככה סתם. טעים אך חסר עוד איזה טוויסט כדי לשבות את החך שלנו. ציון: 7/10.

© פררו

במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי

אסם מרחיבה את סדרת במבה במילוי ומשיקה את הטעם המיוחד והמפתיע לקיץ 2024: במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי לאחר שנבחר כטעם המבקוש בסקר מיוחד שנערך בינואר השנה. לאחר שניסינו: זה לא שהתאכזבנו או משהו, אבל וופל בלגי - זה לא. המוצר טעים אבל אם היינו צריכים לטעום את הבמבה בטעימה עיוורת היינו אומרים אולי מייפל ולא וופל בלגי. הרעיון מבטיח - הביצוע - סבבה (נמנענו מבדיחת ה״סמבמבה״). ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

 

 

תגיות
תגובות