Food feed: יש קפה? . adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: יש קפה?

לא מעט מוצרים חדשים סביב קפה, שוגי בהשקה כפולה ומיוחדת, בייגלה בטעמים, משקאות חדשים ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף, וזה מה שחשבנו עליהם!

 

שוגי מילקשייק

תלמה משיקה: שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות ושוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות. לאחר שניסינו: טעם השוקולד עוגיות מעולה, טעם של שוגי שוקולד וזה תמיד בא טוב. טעם המרשמלו ותות - קצת פחות התחברנו, תמיד לדגני בוקר בטעם תות יש טעם תרופתי במעט, כאן זה קצת הזכיר את טעם הבמבה האדומה שהפכה לטרנד הקיץ. ציון: שוקולד עוגיות: 9/10 | מרשמלו תות: 6/10.

© סטודיו 0304

מהדורת קיץ

אלפרו מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב במקרר: משקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל מוכן לשתייה. לאחר שניסינו: וואו!!! הופתענו ובגדול! לא מרגישים כמעט כלל שמדובר בתחליף כמו גם הטעם המצויין והמרענן שבא טוב לקיץ ובאופן כללי. מקווים שמדובר במהדורה שתישאר. ציון: 10/10.

© סטודיו שטראוס

בייגל בטעמים

"בייגל בייגל" מציגים: דקים דקים בטעמים חדשים וטעימים במיוחד - אחד בטעם פלאפל ואחד בטעם ברביקיו! לאחר שניסינו: בסך הכל מוצלח! טעם הברבקיו הוא הפייבוריט לשנו. הפלאפל גם טעם אם כי הטעם ממש חזק, תיבול אגרסיבי כזה שקצת קשה להתרגל אליו בביסים הראשונים. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

ארטיק ענבים

'ענבי טלי' משיקים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם 'תמרה' וזן הענבים המתוקים והאיכותיים "סייבל". במסגרת שיתוף הפעולה, הושק "ארטיק ענבי סייבל" המכיל 87% ענבים טריים מזן "סייבל". הארטיקים עשויים בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים. לאחר שניסינו: טעם חזק של ענבים אבל לעומת ארטיק ענבים ״רגיל״, כאן יש טעם בוגר ועשיר יותר - מה שעשוי לגרום לחלקנו לא להתחבר יתר על המידה, ולחלק אחר דווקא לעוף עליו.. אנחנו היינו איפשהו באמצע, אבל זה לגמרי שיתוף פעולה מעולה ומרענן! ציון: 8/10.

 

© ניצן אשוח

 

דנונה PRO קראנצ'

דנונה PRO, מותג החלבון המוביל במקרר, משיק סדרה חדשה במשפחת מוצרי PRO: דנונה PRO קראנצ' – יוגורט מועשר בחלבון במתיקות מעודנת, עם פצפוצים מצופים שוקולד ומועשרים בחלבון בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד חלב בטעם קפה. סך הכל 20 גרם חלבון בגביע. לאחר שניסינו: חידוש מרענן ומתבקש בין כל השקות הפרו בשנים האחרונות. יותר אהבנו את פצפוצי השוקולד שהיו פשוט וואו! ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

Oh la la!

טמפו משיקה מותג חדש: "Oh la la" – סודה בארבעה טעמים. לאחר שניסינו: מרענן, מגניב ועצם העובדה שההשקה נעשת בפחית - כבר נותנת נקודות זכות. באשר לטעם - בגלל העובדה שלא מדובר במשקה ללא סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים ו-0 קלוריות, אז הטעם מועדן ביותר עד כדי כמעט ולא קיים. חביב למי שרוצה להרגיש עם כשאתה בעצם בלי. ציון: 8/10.

© באדיבות טמפו

מילקי TRIO

מילקי מבית שטראוס משיק את מילקי TRIO שוקולד וקפה. מדובר בשכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד מריר, שכבת מוס אוורירית בטעם קפה ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. לאחר שניסינו: מהטעמים המוצלחים של המותג בשנים האחרונות! מה שקנה אותנו בעיקר זו קצפת הקפה המעולה שנתנה ארומה אחרת למילקי. שילוש הטעמים הללו יוצרים חוויה כייפית שאין ספק שנשוב לרכוש אותה. ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

סדרת קפה קר

לראשונה בישראל, NESCAFÉ נכנסת לעולם המשקאות בפחית ומשיקה סדרת קפה קר מוכן לשתיה בטעמים האהובים: קפוצ'ינו, לאטה ומוקה. לאחר שניסינו: ובכן, אנחנו אוהבים לתת צ׳אנס למוצרים חדשים, אבל משהו בטעמים הללו ובגרסתם הקרה לא עבד. חלקנו טעמנו טעם לוואי, חלקנו פשוט לא התחבר. רעיון מגניב שלדעתנו יכל לעבור יותר בפיצוח הטעמים, אבל אנחנו אופטימיים. ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

מהדורת חופש

אסם נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של פתיתים ופסטה בצורות שילדים אוהבים: פתיתים בצורת מספרים פתיתים בצורת לבבות פסטה בצורת לבבות. 

© סטודיו אסם

עוברים לקפסולות

קפה טורקי של עלית מושק לראשונה בגרסת קפסולות קפה למכונת אספרסו ביתית. סדרת הקפסולות החדשה שמגיעה בטעם טורקי וטורקי עם הל, מציעה את אותו הטעם והניחוח, רק ללא הגרגירים. לאחר שניסינו: פתרון מעולה! מקווים שאלו שרגילים למסורת הקפה הרגילה יעשו את הצעד המתקדם וינסו לעבור לקפסולה, כי יש הרגלים שקשה לשנות. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות